30 Kasım 2012 Cuma

Hayalet Memeler

26 Kasım 2012 Pazartesi

Öküz


3 Nisan 2012 Salı

Nokta....

Hayat yalan.. Duymuştum bunu; biliyordum da.. Bu kadar da 'yalan olacağı' aklımın ucundan geçmezdi doğrusu..

3 Saat içerisinde bütün fizik kurallarım, hayat algım değişti...

Neyse.. Yalanmış tüm yazdıklarım, bildiklerim, doğrularım.. Öküz değilmişim.. Unutun her ne varsa bu blogda..

Sağlıcakla kalın dostlar..

Adios..

Ersan

25 Mart 2012 Pazar

Pazar Kahvaltısı.. B.klu Hem de :P

Bir geleneksel "sıkıldım, kapatıyorum bu sefer blogu!" vikvikinin daha ardından, mini bir mola, mini bir pazar kahvaltısı..

Mekan: Çengeköy, denize 30cm..

Not: aklımda peynirlerden/içtiğim çaydan çok, suda yüzen b.kların kalması da ayrıca enteresan tabi (evet; bildiğin, b.klar yüzüyordu yarım metre yamacımda... civarın en lüks bir restaurantlarından biri.. ve yemek yenen yerin hemen yarım metre ilerisinde boy boy yüzen zat-ı şahaneler... "3ncü, b.klar arası çengelköy yüzme yarışı" mübarek :S)

18 Mart 2012 Pazar

Gözler Açık mı, Yoksa Kapalı mı? :S

Karar verin daa! Açık mı olacak gözler, kapalı mı?

Biri der 'sen bana aşık değil misin; o yüzden mi kapanmıyor gözlerin? / yeterince özelinde olsam, kapanır kendiliğinden../ ', diğeri der 'beni/vücudumu beğenmiyor musun, başkasını mı düşünüyorsun da kapalı o gözlerin?'...

Yeter daa! Karar verin aq...

Işık aç-ışık kapat mevzularını geçeli çok oldu da, (mevzunun %80'i görsel tatmin iken, ne diye kapatıyormuşum ışıkları?) bu yeni 'gözlerin neden açık/kapalı' saçmalığına alışamadım bir türlü :S

Kabul; biz erkeklerin ultra gelişmiş, erkeksi(!), genious beyinleri var, var olmasına da... E insaf yahu; birinizin dediği diğerinizinkini az buçuk tutsun çok reca ediyorum.. Böyle böyle aptal ediyorsunuz elin gariban pipiligilleri (iç ses: belki de bilinçli hareketlerdir bu tip falsolu vuruşlar :S 'zeki' bir ırkın karşı cinsi kontrol altına almak adına uyguladığı 'abondone' taktiğidir belki tüm bu benzer senaryolar:S düşünmek lazım :S bknz: öküzce komplo teorileri)

Çocuk, Dayak & İstismar...

Testesteronları zaman zaman aksi yönde mızıklansa da, 'kavgacı sokak çocuğu' konseptinin çok uzağında büyüdü bu öküz..

Göztepe ve civarındaki zamanın videocuları aşinaydı elbette 'abiiii ninjalı, kareteli, bruşlii'li yeni kaset geldi mi?' soruma, orası kesin.. ('büyük kaset' tabi.. hatta 'kahrolsun güççük kasetçiler!' deyip, bu konuda da bir ayrımcılığa gidebilirim gönül rahatlığıyla)

Hormonal dürtülerle yaptığım 'ilgili' sporlar, acizane başarılar falan da hemen hiç değiştir(e)medi genel mizacı..

Yani diyorum ki; "ömrü hayatım boyunca hiç 'ilkel/agresif sokak çocuklarından' biri olmadım sanıyorum.. Uzak büyüdüm o dünyaya.."

Buna rağmen,

Çocuk yetiştirmede görece korkutma, ceza ve 'popoya-alına' şaplak modeli şiddetin gerekliliğine inandım hep(ödül ve cezanın verimli/doğru kullanılmadığı düzenden bir b.k olmaz afedersiniz; bknz: memleketim)..

Lakin.............. (burada bir nefes alalım/duraklayalım)


Sokakta-bayırda yanındaki çocuğu azarlayan, mazallah döven möven kadın/adam gördüm mü; bende sigortalar çok fena atıyor be arkadaş:S

Şu vakite kadar sosyal yahut fiziksel anlamda tepki vermedim "'kabul sınırlarında/makul bir korkutma yahut ceza mı?' diye tereddüt edişim(çocuk terbiyesi-disiplini mevzularındaki doğrularım gereği; empati de yapmak lazım bir yere kadar), muhattabımın sıklıkla kadın oluşu, özel mevzu mu{sanane?} yahut özel-sosyal-insani hangi çizgilerdeyiz" vs diyerek.... De... İçimde kopan fırtınaları, damarlarımdaki hormonal dalgalanmayı, içimdeki kurt öküz'ün bahane/savunma kabul etmeksizin kontrolden çıkışını da ne siz sorun ne ben söyleyeyim :S

Hep derim zaten.. Bir gün bir şekilde sosyal hayatımda kullanacaksam fiziksel agresif tepkilerimi; ya rast geldiğim 'istismar' konseptli bir mevzu bahane olacak buna, ya da trafik.. Ötesini hiç ama hiç sanmıyorum..

Babalarda çok rastlamıyorum (onlar evde dövüyorlar/sövüyorlar malum); ama kadınlar... Genç kadınlar.... Bir gün biri fena elimde kalacak ya; hadi hayırlısı....

Aha yazıya ve yumruklarımı sıkıp, 'seni var yaaaa!'lı cümleler kurmama sebep video:
http://webtv.sabah.com.tr/webtv/videoizle/cocuga-dayak-kamerada

http://www.benikoruyun.com/

Sonradan eklenen not: Az önce bir kız çocuğu fotoğrafına takıldı da gözüm.. yok yok vazgeçtim ben; her durumda 'kurt öküz'ün yaptığı gibi sorgu sual/savunma falan demeden, en yakın bayırdan aşağı atmak lazım bu ezik dunkofları!

13 Mart 2012 Salı

İç sesler [1]: Ben olsam bana verirdim

Düşünüyorum da...... "Ben olsam bana verirdim"..

Güzel adamım hakikaten :S

Yani şöyle bakıyorum da....... Acık vücudu şekle sokmalıyım; az biraz da bodurgiller familyasındanmışım(üniversite yıllarında, münasebetsiz bir kız arkadaşın zevzekliğiyle farketmiştim bu ayrıntıyı; göz hizasından çok farklı gibi durmuyordu zira rakip erkekler.. // Ne bileyim aq; erkeqleri mi süzüyorum hem :S)... Onun haricinde..... İyiyim lan :S


Şu endama bak!

Gel şöyle bak bak, sağdan sağdan bakayım hafif... Bak görüyor musun? Gözlere bak; aynı TomKuruz...

Çık biraz yukarı hatta.. Çık çık.. Bak biraz da oradan; hoooop, oldu mu sana Tarkan? (oldu..)

Tevekkeli değil, selpak satan çocuklar 'yagışıklı abim bi bak beaa!!' diye dolanır ne vakit bir yerlere yürüsem..

Ha biraz da alnım genişmişmiş; öyle diyorlar.. Garı mıyım lan ben; santimle mi hesap yapacağım oram buram şöyle durmuş diye? :S

Güzel adamım ben, güzel.. Ha bir de kıllıymışım bak biraz:S Pehhh. Halt etmiş onu söyleyenler!

Bana vermeyecekler de kime verecekler hem...

3cm de göbeğim varmış; memelerim sarkmaya başlamışmış... Boşversene olm.. Şu surata bak lan; oha... 'Vermeyen ölzün!' afedersin; o derece... Şu keskin ama 'anlamlı' bakışlar, şu dudaklar; kirpiklerim bile uzun lan :S (şşşşş.. pipime laf söyleme, bozuşuruz!)

Piiehh!!

Burnuma laf söyleyenler külliyen dongoz zaten; o mevzuya hiç girmiyorum.. ( iç ses: başka neresi kaldı pis öküz? )

9 Mart 2012 Cuma

Garılar Günü

Topuklu ayakkabı giymeyi 'kadınlık', pipi sahibi olmayı 'erkeklik' sanan dunkoflara inat, "kadınlar gününüz kutlu olsun" efenim..

'Vaaaay; öküz'ün duyarlılığına bak!' diyen okuyucuya not: Ne sandın y....m !? Pek ince bir öküzümdür vesselam (öküzün inceliği de bir yere kadar tabi; 24 saatlik gecikme dediğin nedir ki zaten)

5 Mart 2012 Pazartesi

Allahım Noloooor Bana :S


Hiç sağlıklı / normal hissetmiyorum son zamanlarda...

Bir dostun facebook wall'unda rastladım şu fotoğrafa... 'Zütttttun gibi bacaklardan(oyşşş)' önce, ayakkabılar çekti dikkatimi :S

Yani tamam, <yazmıştım bir vakit>sosyal hayatta kattiyen bakamam bu tip manzaralara da... E anam, insaf; fotoğraf bu...

Normalde ayakkabıları, yer döşemesini, dolapları falan görmemem; soranlara 'hı? ayakkabı da mı vardı fotoğrafta?' diye şaşkın şaşkın bakmam lazımdı...

Çok tuhaf :S

Standart bir öküzün doya doya seyretmesi, hatta 'save image as' yapması gerekir bu tip bir manzara fotoğrafını(evet, bu bir manzara fotoğrafı; var mı itirazı olan?)...

Allahım noloooor bana :S Korkmaya başlıyorum ufak ufak..  :S

Benzer şeyi, geçenlerde özel bir davette de yaşadım bak... Yanımdaki hatundan 'ben yanındayım pis denyo! bakıp durma etraftaki kadınlara' diye azarı işitince farkettim durumun vahametini.. Gel de anlat çünkü 'yau ben gadınlara değil, üzerlerindeki elbiseye, ayakkabıya, aksesuarlara bakıyordum!' diye...

Diyorum size, tuhaf şeyler oluyor Öküzland'de.... Hiç normal değil... Bu meslek beni bozacak diye korkuyorum...

Aklı az buçuk yerine gelmiş iç ses: Yuh be Öküz! Print-out alıp poster yapman gerekirken şu bacakları, ayakkabıya mı takıldın sen cidden? Hiiiiiiç görünme gözüme... Hiç görünme!!

Diğer, yani g.t iç ses(sorun da burada zaten; hala duyabiliyorum o 'aykırı' iç sesi): Yalnız, ayakkabılar hakikaten iyiymiş nan; neydi acaba markası? :S

Mimmizza!

Sevgili BiricitConzz'un mimi var efenim.. Sözüm vardı; kalmasın aklımda..

5N1K zamazingosu.. 'Ne, Nerede, Ne zaman, Neden, Nasıl, Kim?' deyince aklmızda ilk neler beliriyormuşmuş.. Yanıtlayalımz..

NE?


İş iş iş iş...... Şu sıralar 'iş' haricinde hemen hiç bir konuya odaklanamıyorum :S Üstelik, biznıs mevzu umduğum gibi gitmediğinde/gütmedikçe, daha fazla suçluluk duygusu, ve akabinde daha acımasız çalışma saatleri / self işkence(yeni uydurdum bu lafı:S) söz konusu oluyor..

NEREDE?
Brüksel yahut Paris, yahut yahut Berlin'de olmak istiyorum en kısa zamanda.... Sağlıklı düşünebilmek için, tazelenmek şart....



NE ZAMAN?
En kısa zamanda noooolur :/

NEDEN?
'Neden?' ne ulan? Yok mu hiç allahın yahu; günah bu öküze de... Acık sıyrılsın sıkıntılardan..

NASIL?
Bilemoorum :S

KİM?
Ya... Birşey diyeceğim..... Ben bu mimin konusunu yanlış anladım sanıyorum :s Sorular saçma olmaya başladı :S (da.... hiç silip bir daha yazamam tek tek; idare edin çok reca ediyorum)

28 Şubat 2012 Salı

Hayat Dersleri [6]: Kadın ve Erkekten Kanka Manka Olmaaaaz..

Ahanda ispatı:


Sever gadın milleti şımartılmayı, 7x24 ilgi görmeyi veya 'ben hayatta çaktırmam; o açılsın' oyununu.. Kanka dedikleri şeyin temelinde de tam olarak bunlar vardır yavrucum..

Yani neymiş: Etrafı erkek kankalarıyla dolu bir kadına meyletti mi gönül, hani o 'vay pezz.. şaapıp bırakmış kızı' dedikleri tipler var ya; ya onlardan olacaksın, yahut koşar adım uzaklaşacaksın... Ortası saçlara, göz pınarlarına, akıl sağlığına zarar..

Bir de 'pipili kankalarıma arıza çıkartırsan, kapı orada!', yahut 'tercih yapmak zorunda bırakma, zira onları seçerim/onlar en kötü vakitlerimde yanımdaydı bikbikbikbik' cileri vardır ki; o yukarıda bahsettiğim 2. yol külliyen haramdır böylesine.. Uygulanacak her türlü 'hardcore' detay, +1 bonus kazandıracaktır er kişiye..

26 Şubat 2012 Pazar

Bal Kaymak + Kavut == Missss

Yazın bir kenara.. Bal kaymak üzerine 'kavut' == missss bir şeymiş..

Kavut: Mısır unundan yapılıyor efenim; Van taraflarına ait, kahvaltılık bir zamazingo.... İlk defa yedim; pek beğendim.. Şiddetle (yani döve döve) tavsiye ediyorum..



25 Şubat 2012 Cumartesi

İçindeki Fahişeyi Ortaya Çıkart! (mış)

Seviyorum memleketim bitli entellektüellerini, 'aydın' kimliğini kompleksliymişçesine vurgulamak / sahiplenmek isteyenleri :)

Balina Aydın vardı bilir misiniz? Neyse, demeyeyim bir şey... Yorumsuz paylaşayım.. Kostümlü partiymiş efenim; konsepti tarif etmeme gerek yoktur herhalde..


Yanak Kasları :S

Akşam saatlerinde telefonla konuştum bi 10 dakika kadar.

Laf döndü dolaştı, gevredi, sataştı........ Güldüm................. Doya doya güldüm.....

Kahkahalar eşlik etti hatta az biraz, ucundan...

Yanaklarım ağrıdı...

Düşündüm... Üzüldüm.....

O kadarcık kahkahayı dahi unutmuş bünye.. 3gr'mı dahi çok gelmiş olacak ki, mızmızlandı işte yanak kaslarım(??)...

Ne yazık....

İmza: Küçük Özhan Canaydın kılıklı Öküz..

24 Şubat 2012 Cuma

Bir Açıklaması Olmalı :S

Her gün banyo yapmama hatta çamaşır değiştirmeme rağmen, haftalar önce seviştiğim kadının saçı nasıl oluyor da oramdan buramdan ve bilhassa 'afedersiniz' donumdan çıkıyor hala; biri açıklayabilir mi bana? :S


Psst... Nasıl?? Kız güzel, öyle değil mi? iç ses1: hangisi? :S iç ses2: anladın sen (!) :S

20 Şubat 2012 Pazartesi

Öküz Sapanca'da

Bir başka hafta sonu, bir başka foto safari....

18 Şubat 2012 Cumartesi

2 G.tlü Kadın :S

Ya kontrolden çıkan hormonlarım halüsinasyon görmeme sebep oluyor; ya da bu akşam üzeri baya baya 2 g.tlü kadın gördüm :S

Yok vallahi, şaka falan değil; baya bildiğin(?) double g.t !
Çevir sağına... Şöyle ince ince dilimleyip, yandan kesit al...  Popo çıkar ya hani dışa doğru; tam simetriği(hatta acık daha fazlası) karşı tarafta da vardı işte :S

Açıklama getirmem kolay olmadı tabi, sürdü bayaa(yahut zaman çok ağır geçmiş de olabilir o an bak; ağır travma malum).. Bir vakit sonra dank etti kafa; yukarıdaki göbek aşağıya katlanmış/kaymış, eşofmanın bel lastiği/kemeri de manzaranın kreması olmuştu...

Bi aptallaştım :S

Saatler geçti, gitmiyor gözümün önünden... 'Hamamda 90 yaşındaki çingane teyzenin cıbıldak vücuduyla yüzleşen 4 aşındaki erkek çocukları' gibi hissediyorum :S

17 Şubat 2012 Cuma

Temiz Yüz


Güzel insanlar vardır... Temiz yüzlü insanlar.. Hani bitli marjinallerin 'iyi aile çucuu' diye sözüm ona b.k püsüre buladığı bebeler....

Korkaklık / ürkeklik mi dersin, şartlar mı, kısmet mi, hayat mı bilmem; önemli bir kısımı kanında/dna'sında olmayan ve hayata uyum sağlamak adına eksikliğini hissettiği ayrıntıları, sığınacak liman yahut söğüt gölgesi misali pozisyonladıkları 'havalı arkadaş / kanka' kuyruğunda geçirirler ömürlerinin en taze, en kıymetli vakitlerini.. 

Eğlence için, yahut daha çok sevdiği/anladığı için zinhar değil; normal hissetmek, hatta ötesinde, 'kendi olmaya' cesaret edemedikleri için sıklıkla..

Üzülürüm böylesine.. Sırıtırlar çünkü fotoğrafta, 'ben o gruba ait değilim!' dercesine... Yakıştıramazsın, kızarsın 'ne işin var orada; şu haline bak!' diye  de; kime ne fayda; alan razı, veren daha da razıdır bu tiyatroda..

Haklılar da hem belki; kim bilir? Bob Marley'ler falan hep cehennemde malum..... Belki direnen kısım boşa debeleniyordur; yahut belki direndiğini zannederken, 'o bitliden' daha beter çamur bulaştırıyordur sağına soluna da, farkında değildir... Kim bilir?

Gece gece fazla ağır mevzular değil mi?

Sustum, tamam...

////////

Hep söylerim 'temiz yüz'den kasıtı, ancak ve ancak bir başka temiz yüzlü anlayabilir diye; yanızca o cımbızla çekip çıkartabilir on100lerin içerisinden..... İstedikleri kadar ayı yahut yollu moda bürünsünler hatta, gaaaayet kolaydır ayırdetmesi; görebilene tabi....

13 Şubat 2012 Pazartesi

Türk Kahvesi Yapmak Gadın İşidir; Okka!

Türk kahvesi yapmayı bilmeyen, ve ötesinde, ısrarla öğrenmek de istemeyen bir öküz için(türk kahvesini yapmak gadının işidir!) anlamlı / kıymetli olabilir şu aşağıdaki icadül-haşere...

Deneyelim bakalım... Ayrıntıar AZ SONRAAAA!!

Sonradan eklenen notlar...
Deneme1: Pieeehhhh!! Bu ne be yau?? :S Üzerine sıcak su ekleyip, karıştırmıyor muyuz? Bu ne böyle, telve yer gibi; böööğğğkk!!
Deneme2: Yok anam.... Karıştırmayayım, doğrudan sıcak suyu üzerine döküp bırakayım dedim; yine olmadı :S Hayal kırıklığı :/


İç ses: Ne tırstıysam şu memeligillerin şerrinden; 'türk kahvesi yapmak garı işidir' diyemedim :S


12 Şubat 2012 Pazar

Edepsiz Bir Şeyler Söyle!

Hey gidi günler...

Kim derdi bir gün yatakta "konuş benimle, edepsiz bir şeyler söyle!" diye sitem işiteceğimi? Hatta ötesinde, böylesi bir talebe susarak cevap vereceğimi :S

Pehh.. Yaşlanıyoruz be mirim :S

[Arşivden bir yazı.. ]

10 Şubat 2012 Cuma

Umut

Bir saattir şu fotoğrafa bakıyorum... Çalışacaktım güya :S



Paralize olmuş gibi... Tek bir kare; alıp götürüyor, bambaşka gerçekleri vuruyor insanın suratına..

Düşünüyorum bir saattir... Ne çok şey anlatıyor o bakışlar.... Sayfa sayfa okuyası, baktıkça bakası, baktıkça göresi, baktıça anlayası, büyüyesi, sarılası, birlikte ağlayası geliyor insanın....

Tek bir kare fotoğraf...

Bakarak büyüyor insan.. 10 Yaş atıyor resmen....

Dert mi dediniz? Sorunlar mı?
Dedemin 'metastatik kanser' olduğunu duyduğumda öğrenmiştim ben "umutsuzluğun dertlerden, o koca koca sıkıntılardan farkını"..

Derdin umutsuzluktan farkını anlatıyor o gözler; görmesini bilene elbet..

Canım acıdı...

Dertler, sorunlar bir yana; Allah kimseyi 'umutsuz' bırakmasın....
(arkadaş için minik bir dua reca ediyorum; belki onun için farkeder...)

8 Şubat 2012 Çarşamba

(Mim) Öküz Harem Kuruyor..

Sevgili Ünlü'nün bir mimi efenim.. Harem kurmak istesem, içine kimleri doldururmuşmuşum :S

Çok renkli bir liste olmayacak gibi geliyor ya; hadi hayırlısı..

Önem sırasına göre değil; aklıma geldiği gibi yazıyorum..

1) Çaralize, charalize, şaralize, charlize(ne mikimse!) Theron.. Nichole Kidman ve ve Angelina Jolie'yi reca edeyim mümkünse.. İlk ikisi seyirlik olsun(koy camekanlı dolaba, geç karşısına, seyret.. gözün gönlün açılsın), diğeri yaramazlık için...

2) Klasiklerden Hülya Avşar'ı tutmak lazım bir köşede.. Yaşlandı artık; ama yine de olmazsa olmazlardan sanırım.. (bir 30 yaş kadar daha genç olsalar, kesinlikle Hülya Koçyiğit ve Itır Esen'i de eklemek isterdim listeye)

3) Yeni aktristlerin, şarkıcıların falan adlarını bilmiyorum :S
Tarif edebilirim belki... Dur düşüneyim....

Yok.... İsim bilmiyorum hakikaten.. Google search yapıp, fotolar üzerinden gitsek??...... Ya dur bak, geldi bir tanesi aklıma.. Çocuklar duymasındaki evin küçük kızı gaayet miss (evliymiş galiba; allah sahıbısına başığlasın); o olabilir bak..  Nurgül Yeşilçay'ı buyur edelim hemen içeriye(fena şeytan tüylü bir şey).. iç ses: aney bu ne? google 'kadın oyuncular' diye arattıım, hintli kadınlar çıktı karşıma :S ... Özge Özberk hoş.. onu ekleyelim sonra.. (bknz: google image serach 'dizi oyuncuları').... biraz da Aslı Enver olsun; üzerine hindistan cevizi niyetine :S Çiğdem Batur da olsun; olsun olsun....

Yok ama... Hakikaten bilmiyorum güncel oyuncuları... Hemen hepsi gayet taş aslında; da, benim öncelikli baktığım mevzu 'göz' olduğu için(g.t değil, göz!.. pis fesat!) acık ayrım yapmakta fayda var... Kontenjan sınırlıysa tabi; ha 'yok sınır mınır' diyorsanız; hepiciği gelsin... Kalabalık olsun harem; arada istediğimden alayım/seçeyim ben..  :S

Ha bak.. kara melek vardı bir ara... O dizideki (film miydi lan o? :S) güzel gözlü kadın da miss'di... o nu ekleyelim unutmadan..

4) Bloggerlardan Pucca'ın kaydını yapalım; celebrity ne de olsa.. Entel dantel'i ekleyelim; güldürür, tane tane üzüm yedirir arada... mary daimon'u alalım... lady'yi alalım.. arada palmiye yapraklarıyla yelpaze vazifesi görürler..  aslı'yı alalım (valide sultan yaparız onu da :P)

5) Öküz'e 'hayır' diyen tüm gacıları zorla tıkalım içeriye... Gün yüzü göstermeyip, zenci kürek mahkumlarına şey ettiricem onları sabah akşam... G.t hoşafları.....

6) Mankenlerden Tuğçe Kazaz mesela.. Deniz Pulaş ve Merve İldeniz de olsun; arada takdir etmelik, hoş hanımlar.. Şu haber sunucusu vardı.. Neydi??........ Defne Samyeli... Oyy oyy.....

7) Sonracıııımaaaa.... Yeter da... Tok gözlü bir öküzüm ben :) Yeter valla bu kadar...

8) Yahut yahut....
Abey paşa/kral değil miyim ben? Parayla mı? Doldurun şöyle rastgele 40-50.000 memeli daha içeriye... Ben arada seçerim içlerinden.....


6 Şubat 2012 Pazartesi

'Sinemada..' ne ne? :S

Oha :S (çok afedersiniz)..

"Akademik yahut mesleki bir mevzu olmadığı varsayımıyla", ne tip bir manyak bu kitabı okur ki? :S Yahut seviştiğiniz kadının yatak başucunda bu kitaba rastlamak, nasıl bir mesaj vermeli er kişiye; 'run forrest, run!!' mı ?

Noloor lan? :S

5 Şubat 2012 Pazar

Doğum Günü Öküzü

30 Ocak 2012 Pazartesi

Laşatamiikantaaaale....


Erkeği için dünyaları yerinden oynatan, tüm bildiklerini/doğrularını ayakları altına alan özverili kadın....  Ve kadınına bunları tek bir çift dahi laf etmeden gönülden yaptırabilen erkek.... 

Bu ikisi arasındaki koralasyonu çözdüğüm an, hayat çok daha kolay, çok daha anlamlı olacak eminim :S

iç ses: yazmış mıydım ben bunu daha önce? :S

27 Ocak 2012 Cuma

Porno Saklama Mevzu

Bir ömür beceremedim şu 'kendi özelim' sınıfındaki 'porno dergi-ekipman vs saklama mevzusunu'... Ne kadar özen gösterirsem göstereyim, yarı yolda demotive olup, öylece bıraktım hep ortalık yere.. Anne evi-kendi evim vs hiç fark etmiyor.. ( Yatağımın yanındaki minik sehpada olanları saysam, eminim daha iyi anlayacaksınız da; 'taşlanmaya' hiç niyetim yok gece gece :S )

Bir başkasının özeli, vicdan micdan girdi mi işin içine, evlere şenlik bir paranoya, evlere şenlik bir yaratıcı zeka da söz konusu olabiliyor; orası ayrı ama bak; yemeyin hakkımı.. Öylesine iyi saklıyorum ki, bir süre sonra ben dahi ulaşamıyorum zat-ı ali'lerine :S ( ev, sakladığım yeri / saklama methodumu / özel şifrelerini vs unuttuğum porno materyallerle dolu )

Soran oluyor arada 'öküzcan, xx sene önce bişiiler kaydetmiştik hatırlarsan.. güvende di mi onlar?? güveniyorum sana da, dikkat et yine de olur mu?' diye... Cevap veremiyorum tabi 'o hooo... ben bile bulamıyorum nereye sakladığımı; güvende olmak ne kelime!'...

hırsız mırsız gelse/bulsa da farketmez çoğu için.. öylesine 40 kat yaratıcı engel ve şifre var ki, mümkünü yok ulaşamaz kimse.. sanırsın indiana jones'un kutsal hazineye ulaşmasını engelliyorum :S )

Neyse.. 'Kanım kaynadı' diyecektim aşağıdaki fotoğrafın sahibine.. Pek tanıdık, pek 'bizden' maşallah..

19 Ocak 2012 Perşembe

Ğ - Y Karmaşası

Hiç öyle kıllıklarım yoktur aslında.. Ben acizane dikkat etmeye çalışırım, orası ayrı. Ama bir başkası soru ekini, -de'yi, -da'yı ayrı mı yazmış birleşik mi yazmış, hemen hiç umurumda olmaz sıklıkla(iç ses: yalan; külliyen yalan!)..

Lakiiiin.....

Deyil, deyil mi, eyer, meyer vb Ğ-Y karmaşasına denk geldim mi, basıyorum kalayı... Sosyal pozisyonu da ket vuramıyor; nasıl gözüme batıyor, yazanı kendi iç dünyamda nasıl itin g.tüne sokuyorum afedersiniz; off off :S

Hakediyorlar ama.. 'Deyil mi?' ne lan?? !!

18 Ocak 2012 Çarşamba

Buy Viagra!

Bana mı öyle geliyor; yoksa yaşlandıkça daha mı çok 'BUY VIAGRA!' konseptli mail gelmeye başladı posta kutuma? :S

17 Ocak 2012 Salı

Bürek... Kıymalı bürek...


'Kıymalı börek candır' demiş miydim??

Anne yahut anneanne yapımı kıymalı bürek... Yanında kahve çöpü Nescafe gold hedehödö ile.....

Missss....

// börekle ilgili ne vakit yazı yazsam kıllı mıllı Aras geliyor aklıma... hiç hoş değil :S

16 Ocak 2012 Pazartesi

Nutella & Öküz (öküz işte...)

"3 Ayı geçti alınalı.. Öylece duruyor mutfak tezgahımda; ve daha max. 2-3 kaşık alındı.." desem??

15 Ocak 2012 Pazar

Herkes DJ, Herkes Moda Bloggerı (!!)

Bu ne lan?

Etrafım, kartviziterinde 'moda bloggerı' yahut 'styling uzmanı' yazan kadınlar, ve mesleğini 'dj' olarak ifade eden erkeklerle dolu :S

Yahut psd2html'ciler, front-end-web-developer'lar falan....

Noolor lan? Bütün meziyetiniz cidden bu mu?



Ha bir de 'Ayşecan Photography!', 'Mehmetcan Photography!'ler var bak.. Bunlar daha da eğlenceli :) 3 Fotoğraf çeken, 4.'sünün altına / kenarına köşesine 'mehmetcan photography' yazıyor :)

Ben mi tuhaf yerlerde dolanıyorum; yoksa mühendis, dohtor, bankacı, 4x4 kod yazarı cart curt kalmadı mı memlekette? :S

İç ses1: Bi git seviş de rahatla be Öküz; bu ne sinir, asabiyet.. 
İç ses2: Yok lan.. öyle de geçmiyor bu seferki durum.. Kronikleşiyor sanırım.. Yaşlı-asabi-karikatür tiplere benzemeye başlıyorum ufak ufak :S

Lefter, Rauf Denktaş & Törkiş Medya

Lefter'in ölüm ve cenaze sürecine ilişkin haberleri, "Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'nin Atatürk'ü" Rauf Denktaş haberlerinin önüne alan medyanın ben taaa.... (!!)

Sonra ağla dur, 'neden bu memleketten adam olmuyor?' diye..

Not: mik mik edip, attırmayın şu soslu fıstığı kafanıza.. Elbette ben de rahmet diliyor, ve en az sokaktaki x biri kadar ehemmiyet veriyorum Lefter'in haberine.. Söylediğim şey çok başka benim; da, anlayana tabi..

14 Ocak 2012 Cumartesi

Sığ Adamım Ben.. Anlamam Sanat İçin Sevişmekten..

Yine yine, zola yoldan çıkartıyorlar Öküz'ü!

Aşık olmadan seviştin mi, birine dokundun mu, yahut mazallah ağzından fuckbuddy'nin f'si çıktı mı 'tüüüüüüü, allah cezanı versin ucuz herif!'.. Sanat için yüzlerce kişinin önünde kucak dansı yaptınmı, en en hard core sahnelere meze oldunmu 'aa ne var ayol.. sığ herif.. sanat o sanat!'....

Yahut..

'Eşim' dediğin kadın/adam bir başkasıyla keyfe keder seviştimi, ayrılık hatta mini katliam sebebi; sanat için seviştimi 'ben eşimin mesleğine saygı duyarım'...

Noloor lan? Hani duygusuz sevişilmezdi?
Sanat için mi seviştin şimdi sen? Yoksa egon için mi, para için mi, şan şöhret için mi? Düşün hele 3-5 dk; sorgula iyice kendini.. O meme çıkmasaydı mesela; ne kaybederdi film? Yahut hakikaten sanat aşkıyla mı geliyor izleyici o oyunu/filmi izlemeye? Ve yahut 'bir fahişenin hayatını olanca ayrıntısıyla anlatan başyapıt/sanat eseri gördün mü hiç'? Sanat için mi soyundun, 'birilerine para kazandırmak için meze mi oldun/dolduruşa getirildin?' vs...

Düşün sonra bak 'yaptığının adını/zihninde şekillenen sıfatı'; ne derler buna sokakta...


Hadi bekar olsalar neyse; 'körler sağırlar birbirini ağırlar'... Keyifleri bilir de... Evde bekleyen 'eş' mevzu hakikaten buruyor midemi.. Mahalle baskısı mı dersiniz bunun adına, modernite kompleksi mi bilmem.. Ne uğruna bu bakışa zorlanıyorsun be adam/kadın(ve hatta yetişkin çocuk)?? Cidden inanıyor musun bu saçmalığa?

Pehh!! Kime ne anlatıyorsam :S Eşiyle, 'özelim' dediği kadınla/adamla güle oynaya swinger partilerine girenler var bu memlekette..

Yok öküz yok; sana yer yok bu modernite budalası dünyada...

// Demagoji yapıp, kendinizi kandırmayınız çok reca ediyorum.. Hemen hepiniz gayet güzel anladı ne demek istediğimi; 'rol gereği' kalıbına sığabilecek minik ayrıntıları kastetmediğimi..

Yahut... Hadi yiyorsa, 'sanatın ticari kaygısı olur mu?' sorusunu bir gündeme bir getirin..

12 Ocak 2012 Perşembe

2 Vajinalı Kadın :S

Kafam karıştı benim :S

İsteyen herkese de gösteriyormuş bak.. (iç ses: oh oh..) Şu zihinsel mavi ekranım, ancak öyle uzuuun uzuun inceleyerek, maanen sindirerek adam olur gibi zaten..

İstesek mi? :S

http://www.haberturk.com/dunya/haber/705335-cift-vajinali-kadin

6 Ocak 2012 Cuma

Evreni çözdü kadınları çözemedi

http://www.hurriyet.com.tr/planet/19615673.asp

Hürryiet.com.tr'den bir haber..
Dünyanın en önde gelen kuantum fizikçilerinden olan, ‘dahi’ olarak anılan İngiliz bilim insanı Stephen Hawking “Kadınları hâlâ çözebilmiş değilim” dedi.

Off ulen ooooofff...
İç ses: iç sesim çok ayıp şeyler hönkürüyor.. affınıza sığınarak, paylaş(a)mayacağım bu sefer :S


aq!
(oppss... bir şey mi kaçtı ağzımdan?? :S)

Sırtından sopayı, karnından sıpayı... diye bir şeyler geçiyor aklımdan... şizofrenik iç sesler: - yok yok geçmesin, çok ayıp...  -durduramıyorum; olmuyor!! :S -çok ayıp çok!

5 Ocak 2012 Perşembe

Miktin kulağımı be kadın!

Tam 1 saat... Şaka gibi... Telefonun dolu şarjı bitti, biplemeye başladı; kadın susmadı!..

Yapıştı telefon kulağıma:S
Hayır, nezaketen 'da bi miktir git!' de diyemedim; biznıs görüşmesi nihayetinde.. Ama... Ama.. E bana da günah yahu; kulak bu, nereye/ne kadar zorlanabilir ki sınırları?:S

Deli misin, divane misin? Ne diye anlatırsın çocuklarının okulunu, ilkokul arkadaşlarını elin adamına? :S Kaç numara ayakkabı giydiğini dahi öğrendim henüz ilk telefon konuşmamızda :S

Asılıyor desen, değil.. Biliyorum; sırf boşboğazlık, sırf gevezelik..


Vik vik de vik vik vik.... Vik vik de vik vik vik..... Ömürünü yer bunlar adamın; 2 ayda dert sahibi yapar, saçlarını beyazlatır vallahi :s

Bir de hızlı konuşuyor, konudan konuya nefessiz atlıyor ki, of of evlere şenlik!

Bir yutkun, nefes al... Koşturan, kovalayan mı var; boğulacaksın aq :S

Son yarım saatte ne konuştuğu hakkında hiç bir fikirim de yok aslına bakarsanız.. İlk 20dk'nın ardından dağıldı, uçtu benim kafa.. Sadaece 'hıhı.. evet...' lerle eşlik edebildim :S

Ne desin ki Öküz size? :S

Gören duyan, 8 ay ağzı bantlı kalmış, konuşmaya susamış, 2 senedir insan yüzü görmemiş falan sanır..

Allah gocalarınıza sabır versin.. Mümkünse beni de olabildiğine uzak tutsun şöyle 'çok konuşan(susmayan mı demeliydim:S)' memelilerden..

Aman aman.... Sübaneke dinimiz amin... (İzi çıktı lan telefonun kulağımda :S)

2 Ocak 2012 Pazartesi

Garı Kılıklı Öküz

Noloor lan bana? :S

Libidomun aylardır yerlerde olmasını geçtim; sağa-sola bakmaya dahi mecalim yok son günlerde..

Çalışma masamdaki nemlendirici el kremi de pis pis sırıtıyor sanki kenardan...

Kıllanmaya başladım! :S
// kaş göz yapma, atarım kafana şu çokoprensi!