29 Mayıs 2010 Cumartesi

Tacizci Öküz


Kuku seviyesinin 10cm altındaki eteğiyle salına salına yürüyor hanım kızımız.. Rastlaşıyorsunuz Göztepe'nin en olmadık, en tenha sokaklarından birinde..

Adım attıkça etek ayrı yöne, baldır bacak ayrı yöne gidiyor...

Öküz'ün gözleri, tazyikli bir "oha!" iç sesiyle hedefe kilitleniyor. 1sn... hatta yarım.. Utanıp kaçırıyor hemen bakışlarını.. Bacaklar orada; 5mt lan.... Yaklaşıyor işte.. cıbıl cıbıl hemde! Baksana işte salak!

Yoooook, bakamazsın.. efendi adamsın sen.. modernsin.. Ne o öyle aç ayılar, tacizci hanzolar gibi?

3mt..... 2mt..... "çaktırmadan tekrar bakabilir miyim acep? yarım saniye lan, hemen kaçırırsın gözlerini; farketmez bile! baksam mı, bakmasam mı?" diye düşünedur sen.... Aha ahaahaaa yanından geçip gitti bile hatun!

Üstelik yüzüne bile bakmadı!
Karşıdan sinek geçse gayri ihtiyari bakma potansiyelindeyken ben; ne diye bakmaz kadın milleti yanından geçen cillop delikanlıya; anlamıyorum? hani tipin dangıl dungul olur anlarım; ürker kadın "gel peşimden der gibi anlar bu ayı" diye... de... e ulan göztepe'deyiz.. baksana tipe... gözlüklü mözlüklü efendi uslu birşey... en fazla "ehehe! baktı bana! kesin beğendi/aşık oldu:P" falan yapar bu bünye; hepsi o... gerçi.... takip de etmedin ki tepkilerini... kaçırdın gözlerini.... baktı mı yoksa? pufffff... ne diye eğersin ki kafanı pis öküz!

Şu saatten sonra arkaya dönüp bakmak zinhar olmaz! Yetin bakalım rüzgarın savurduğu o kesik parfüm kokusuyla..

15sn... Beyin tilt oluyor.. "o neydi be!" ile, cümle kuramama arasında bir kilitlenme.. kan beyine gitmeye başladıkça kafa da çalışmaya başlıyor... "aptal herif, baksaydın ya; nolcek... yemeyecektin ya! göz hakkı diye bir şey var!"...

Yarım saat sonra bayaa bayaa durum değerlendirmesi yapabilir hale geliyor Öküz.. Eleştirel zihin hemen didiklemeye başlıyor mevzuyu.. kafayı kurcalayan durum şu: Günümün önemli bir kısmında beynimi meşgul eden meme-d.t-dudak-bacak dörtlüsünden birini, 3mt ötemde olanca çıplaklığıyla gören ben... bakınca tacizci oluyorum da... mayıs ayında, göztepe'yi bodrum plajına çevirmiş baldır bacak ablanın hiç mi yanlışı yok yahu?

Sen yap benzerini... Çıkart bir taraflarını sokakta, seyreyle ne yapıyorlar sonra seni..
Bir başka kadın, off ki ne off bir dekolteyle memesinin 4'te üçünü sergileye sergileyere yanımdan geçiyor.. bakamıyorum.. bakınca ben tacizci oluyorum; kadın modern hanımefendi... ohh ne ala...

Ulan İsviçre'sinden Kanada'sına hangi erkeğin aklı, günün önemli bir kısmında o muhteşen 4lüyle dolu değildir?.. bütün gün dondurma düşleyen bir çocuktan, dondurmacıyı görmezden gelmesini beklemek gibi birşey bu!

Tamam bakmayalım(bakamıyorum zaten:P)... da.... e siz de biraz ayıp etmiyor musunuz yahu? el insaf... "olan var, olmayan var" kısmına hiç girmiyorum bile.. de... çin işkencesi yahu bu!

Sofra kuruluyor... çamaşır giymemiş bir hanım ablamız, salatayı masaya koyarken öyle bir eğiliyor ki(oh oohh) tüm mal mülk ortada... nipplelarına kadar herşey yerli yerinde maşallah... e öküzün olayı algılaması 0.3milisaniye.. bakması 0.5... gözlerini kaçırması.. 0.2.... dikkatinizi çekiyorum; memeler orada hala!.... geçmek bilmeyen o koskoca 5sn boyunca orada... külliyen zarar, ziyan!

Yazık günah... ziyan olan o göz banyosuna mı yanayım.. efendilikle salaklık arasındaki ince çizgiye mi kafa yorayım... masadaki diğer ablaların "bakacak mı?" takiplerini mi değerlendireyim.. E, insanınz biz de yahu... nedir bu bitmek bilmeyen sınav...nedir bu çin işkancesi.. nedir bu dalga geçer misali kedi fare oyunu!

28 yorum:

~.*.~ LoL ~.*.~ dedi ki...

"açayım ama bakmasınlar" kadınlarını anlamıyorum.

açıyorsa bakacaksın öküz. bak diye yapmıyorlar mı zaten? bol bol dikizle. ben bile dikizlerim.

bi de çekiniyo ya hey Allahım. karı açmaya çekinmiyo, bizimki bakmaya çekiniyo.


-bu nickimde hintlilerden esinlendim.
kaşlarımın ortasına şey koydurdum :) -

. dedi ki...

:)))
Üzüldüm haline...

Bak bence,gerçekten,şaka yapmıyorum,açıyorsa bakılma olasılığını da seve seve göze almıştır hatun kişi.

Ayrıca,kadınlar güzel olduğunu düşündükleri yerlerini açarlar. Bakışlarla talep görmek de hoşlarına gider.

Hiç kasma bence kendini...

özgün dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Sokak Kedisi dedi ki...

Yazık yaa :))
Bak kuzum, bak yahu, huzur içinde bak hem de :))

Bugün ben de bir abla gördüm elinde 4 yaşlarında bir çocuk, parka girdiler. Ablanın üstünde vücuduna tamamen yapışan beyaz renk bir mini etek vardı. Mini dediysem çook mini yani :)) Mavi bir atlet, söylememe gerek yok, bol dekolte ve bedene yapışmış bir atlet.
Ben baktım valla :))
İçimden de " bu korkunç bacaklara ve göbeğe rağmen böyle giyinmeye nasıl cesaret etmiş ki bu abla? " diye geçiverdi. İlginç gerçekten, ne kadar meraklı oluyor bazılarımız göstermeye, hem de olur olmadık yerde.

O sırada "bunu bir ara yazayım" diye de düşündüm, kalp kalbe karşıymış Öküzcüm, sen benden çok yaşayacaksın üstelik :))))

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

Ortak Cevap: Yahu siz kadınsınız; siz bakınca hanzoluk olmuyor tabi.. kadın olsam ben de bakardım..

"Bakan erkekler ayıdır, hanzodur" falan diyerek yediler mi şimdi onca sene bizi?

De gidin be! 3-5sn bak, hemen "ıyyy pis kıro/oyy rahatsız oldum" bakışı yapışıverir kadının suratına..

Pixie dedi ki...

Ya aslında sen kısmen haklısın bakana öyle pis bi müdehale yapılıyor, ama şu da var ki gerçekten açııyorlarsa eğer bakılacağını bile bile açıyorlar.. Sanki o bakışın da bi sınırı var gibi geliyor bana o yüzden. Hani böyle ağzından akan sulara sahip olamayacak bi ifadeyle bakarsan gerçekten öküz derler adama da sen bu hassasiyetle ne kadar rahatsız edici bakabilirsin ki diye düşündüm...

He bi de ablanın derdi başkaymış sana dönüp bakmadı diye... Ben güzel adam gördüğümde de güzel kadın gördüğümde de kendimi alamadan bakıyorum içimden Allah sahibine bağışlasın diye diye :))

"leb" demeden... dedi ki...

Öküz (nadiren & bu sefer) haklı.

vermicekseniz göstermeyin...

sanitabant dedi ki...

herif hanzoysa ne bakıyosun ulan bakışı atarım ama herif taşsa bakana bakılır mantığıyla gözümü ayırmam valla:)

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

yani bu şey gibi: açayım; ama yalnızca ilgimi çeken erkekler baksın.. diğerleri bakarsa "hanzo" olur.

ohh, ne aala..

Pixie dedi ki...

İlgimi çeken erkekler baksından çok sanki işin bokunu çıkarmayan baksın gibi bence...

Hani yicek gibi değil de vay iyimiş gibi :)
Ya da ben yine fazla niyeti güzel davranıyorum :))

Oyuncak Tren dedi ki...

Goz temasi, Okuzcuum, goz temasi!!!

:)

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

peki, "yiyecek gibi" ile "vaay iyiymiş gibi" arasındaki çizginin ne denli ince ve tartışmaya açık olduğunun farkında mısınız?

şımarık, bencil, hoppa..

Pixie dedi ki...

Farkındayım aslında da zaten yapılanı da pek mantıklı bulmuyorum ben yani öyle giyinmeyi...
ayrıca bunlar benim görüşlerim çoğul konuşma diğerleri farklı düşünüyor olabilr :))

Zeyno dedi ki...

Bakmak var bakmak var. Ayrıca bakmak için her türlü bahaneniz var. Bir kadın herşeyden önce, kendisi için giyinir, makyaj yapar, v.s. Sen öyle öküz gibi bakasın diye değil. (Öküzlere değil, öküz gibi bakanlara lafım.)Teşhirciyle, kendine yakıştığı için giyineni, birbirinden ayırd edelim beyler...

sanitabant dedi ki...

İlgimi çeken erkekler baksından çok sanki işin bokunu çıkarmayan baksın gibi bence...

Hani yicek gibi değil de vay iyimiş gibi :)

pixie tercüman olmuş hislerime:)

MMO dedi ki...

"Gözlüklü mözlüklü efendi uslu birşey.." in bakmasından rahatsız olmaz kadınlar. Evet, bir çifte standart söz konusu. Ama nasıl her kadın bir değilse, her erkek de bir değil. Bakılmak isteyene bakılır öküzcüm, rahat ol bence.

MMO dedi ki...

Az önce yaşadığım tecrübeden sonra fikrimi değiştiriyorum: Gayet normal giyinmişsen bile aval aval bakınca gözlüklü, mözlüklü dinlemiyormuş, çok itici oluyormuş..

Oyuncak Tren dedi ki...

Öküzcüm,

Diyelim ki süper meme veya süper bacak veya süper popolu bir hatun, duran malvarlıklarını aktifleştirmeye karar vermiş ve açık saçık giyinmiş.

Bakıcaksın, giyim kuşam hal tavır ne? Bu açılımdan maddi bir beklenti var mı? Eğer plaj / sahil kasabası dışında üçübiryerde bir açılma söz konusu ise niyet ticari olabilir.

Sonra durup bir daha bakıcaksın, yakışmış mı haspaya? Bu durumda niyetin ticariliği dahi önemini yitirebilir :)

Ama kimsenin kısa giydiğinde amacı insanların gözlerini kırpmadan hedefe kilitlenip kendinden geçmesi değil! Baktın bir an, sonra göz teması kur, gülümse! En azından kızla konuşmasan - tanışmasan da "giydiğin acaip yakışmış, süpersin" mesajını ver ve geç. Takılmana gerek yok böyle öküzce bacaklara felan konsantre.

Mesela ben bugün mini ve birazcık da v yaka ama Allahtan popoyu da sarmayan bir elbise giydim. Kimse taciz etsin diye değil. Süper gözüktüğümü biliyorum. Ama her halükarda insanların sadece bir kısmının beni beğeneceğini, bir kısmının çıplak da gezsem, çarşaf da giysem beğenmeyebileceğini biliyorum. Zevk meselesi.... Dolayısıyla içe dönük bir çaba bu, dışa dönük diil (genelde!)

Hoş bir adamın bir yerlerime bakarken yakalandıktan sonra kendini affettirmek için tek yolu derhal bakışlarını yasak bölgeden kaçırıp, gülümseyerek göz teması kurmasıdır. Hoşuma gitmeyen adamların ise tek şansı, yerin yarılıp onları yutmasıdır çünkü çok pis surat yaparım, görmezden gelirim.

Bu post uzunluğundaki yorumu da Dan Bern'ün muhteşem Tiger Woods şarkısından bir alıntı ile bitiriyorum:
"If certain girls don't look at you
It means that they like you a lot
If other girls don't look at you
It just means they're ignoring you
How can you know, how can you know?
Which is which, who's doing what?
I guess that you can ask 'em
Which one are you baby?
Do you like me or are you ignoring me?
Do you like me or are you ignoring me?
Do you like me or are you ignoring me?
And all you need to do that
Is one good pair of big balls
Balls as big as grapefruits
Balls as big as pumpkins
Balls as big as mine"

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Pixie: işte diyorum ki ben de; "iyiymiş" bakışıyla, dalıp gidip "oyşş yirim!" bakışını karıştırmak pek mümkün... arada kalın bir çizgi yok ki..

@Zeyno: asla katılmıyorum. yok öyle ben soyunacağım; ama siz bakmayacaksınız! ben istemeden bakanlar ha zodur!... falan... hadi ordan diyeceğim izninle..

@Sanitabant: aha.. pixeye verdiğim cevabın aynısı o halde.. nasıl tutturacağız o dengeyi; o mesele....

@Ayazma: :) bu ne şimdi?? bakayım mı, bakmayayım mı? :)

@Şımarık: " Bu açılımdan maddi bir beklenti var mı? " ...

Ne bileyim yahu? sen, kendini iyi satamayan kadın gördün mü? en et satanı/maması falan dahi, kendini öyle bir savunur ki, utanırsın aklından geçirdiklerine..

V yaka ha? hmmmm... düşüneyim ben bunu:P

Ama ana fikri anladım sanırım.. önce popoya, sonra gözlere... önce popoya sonra gözlere.... ezberlemem lazım bunu ;)

Beyaz dedi ki...

ben şahsen kendimce o kadar kısa giymeyi sevmiyorum.

ama ben bile kız halimle o kadar kısa giyene bakıyorum ne yalan sölim.
sen hiç çekinme bence öküz bak!

Zeyno dedi ki...

Bakmak var, bakmak var dedim. Katılsaydın zaten böyle bir konuyu yazma gereği de duymazdın öküz. Herkes, benimle/seninle aynı fikirde olamaz elbette. Bakış açısı, bakış acısı,). Kolay gele...

Aslısın dedi ki...

Gerçekten de yaman çelişki be!
Ben de utangacım bakamam öyle gözümü dikip, beğendiğim oğlan çocuklarına. Giyinik bile olsalar hem de :)

Erkek olsam napardım acaba? Kesin salak salak bakamazdım ben de. İçim giderdi, aklım iflas eder, iki buçuk saat orada kalırdı ama şöyle bir alıcı gözüyle baamazdım be öküz:))

küfkedisi dedi ki...

göz hakkı olayı doğru öküz açıcaksa bakıcaksın, hatun da bakılmasını istemiyorsa açmıycak.

ayrıca bizim bakmadığımızı nerden çıkardın. ben beğendiğime direk bakarım farketse bile umurumda olmaz. güzele bakmak sevap bazında bakıyorum olaya.

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Beyaz: ohh yea:) Artık bakabilirimg! :P

@Zeyno: Çok dikenli yazıyorsun be Zeyno.. yahut ben arıza boyutunda alıngan biriyim(ki öyleyim)

@Aslı: O yüzden seviyorum ya ben seni:) Çaktırmadan fena benziyorsun bu bünyeye..

@Küfkedisi: Aha işte bak; budur... Bakmak lazım tabi.. (de; nasıl?).. Ziyan oluyor canım manzaralar..

Anarşik ninja dedi ki...

"adam haklı beyler" :D

Cns" dedi ki...

"3mt ötemde olanca çıplaklığıyla gören ben... bakınca tacizci oluyorum da... mayıs ayında, göztepe'yi bodrum plajına çevirmiş baldır bacak ablanın hiç mi yanlışı yok yahu?"

evet bu.
-açık giyinen kıza bakan erkek-
döngüsü hakkında yer yüzünde kurulan en doğru cümle.

yazmasam delirirdim dedi ki...

GÖZLÜKLÜ MÖZLÜKLÜ EFENDİ USLU AHAHA GÖZTEPE ÇOCUĞUU :P

yazmasam delirirdim dedi ki...

GÖZLÜKLÜ MÖZLÜKLÜ EFENDİ USLU AHAHA GÖZTEPE ÇOCUĞUU :P