24 Ocak 2010 Pazar

Erkek Kafesleme Teknikleri, Bölüm [1]

Potansiyel sevgiliniz bütün akşam uğraşıp size teras mangal/ızgara hazırladıysa, kaldırın mıçı, bulaşıkları da siz yıkayıverin bir zahmet..

1 değil, 2 değil, 5 değil(iç ses: yok, 5 galiba)... hepsi böyle yahu!.. üç kuruş yüz verdin mi, nasıl da seriyorlar mıçları... şaka gibi..

Anlamıyorum nedir bu kadın milletinin derdi; gece zevkten sekiz olan kadın, sabah nasıl bir uyuzluk/tembellikle kahvaltı hazırlamaz erkeğe? Hani on kaplan gücünde bir gecenin ardından sabah kahvaltı hazırdı... nerede???? hani????


Yaş, asker deyimiyle comolokko oldu.. Anlarım az buçuk "iyi sex-kötü sex" 'ten..
Yazmıştım önceki yazılarımdan birinde; bel altı mevzularda istikrarsız, daha doğrusu saçma sapan bir adamdır Öküz.. Ama.... ama.... (pofffff... ne zor bu iş.... pozitif bir yönü paylaşınca neden ezildikçe ezilir bir insan!)... Herneyse, anladınız siz onu... Her zaman tutmasa da, bahsettiğim geceki iyiydi işte.. Standardı Peter North almadığın varsayımıyla, oldukça iyiydi hatta..

Ama yok!... yok da yok..... Gece bulaşıkları ben yıkıyor, sabah kahvaltıyı ben hazırlıyorum kadına.. O, mahmur gözlerle gerinirken, kahvaltısı yatağa geliyor..

Görece yeni tanıştığım biri.. Avını çaktırmadan kafeslemek için derinden derinden planlar yapan bir fuck-buddy.. Yani Öküz'ü sallamama durumu asla söz konusu değil..

Yahu nasıl kafesleyeceksin bu kafayla beni! (nah kafeslersin orası ayrı da; hani binde birlik ihtimalini de mahvediyorsun)

Hangi erkek kendisine bulaşık yıkattıran, ayağına gelen kahvaltısındaki yumurta ayarsız pişmiş diye mırmır eden bir kadını alır özeline....

Daha ne istiyorsunuz anlamıyorum ki... Bilinçaltı planların tam tilki işi maşallah; farkındayım... Ben diyeyim de diyeceğimi; anlamayıp, burnunun dikine gideceksen, keyfin bilir... Performans da iyiydi.. eeee? Peter North'tan aşağısı için geçerli değil mi bu kahvaltı işi ("sen kimsin/nesin ki onu standart alıyorsun" mevzusuna hiç girmiyorum bak)

Çok mu yüz veriyorum, her şeye hazır/razı bir imaj mı var, "o yapar nasılsa" gibi hadsiz bir mıçı serme mi söz konusu... çözebilmiş değilim... Yapıyorum bir yerlerde hata; ama nerede?

Kafes planı yapan kadıngiller, siz siz olun erkeğin karnını aç bırakmayın.. Gerektiğinde iyi bir anne/ev kadını olabilme imajını asla yerlerde sürümeyin.. Eve çağırdığınız erkek arkadaşınıza akşam yemeği niyetine kurabiye ikram etmeyin..
(iç ses: heyt be!! .. yaptığı pasta çörekleri elleriyle yediren bir kız arkadaşım vardı.. kıymetini bilememişiz gençlikte)

Kalbe miğdeden geçen hisler, aç öküz oynamaz falan; kim demişse doğru demiş..

Double gol demektir becerikli ev kadını/anne olabilme potansiyelini gösterir imaj..
20'likler kanar belki; ama 30'un üzerinde, ve "bitli marjinallerden" de olmadığınız varsayımıyla kaçırtırsınız bebeleri elden.. demedi demeyin...

28 yorum:

Özgür dedi ki...

Sende mi ya?
Yahu neden erkek milletine bebe denir?
Ya da bebe olan hangisi erkeğin kendisi mi yoksa organlarından birisi mi? :)))

Erkeğin kalbine giden yol midesinden geçer doğrudur. Hani bazısı çokta umrumdaydı diyor ya. Bir gün umurunuzda olur merak etmeyin. :))

Adsız dedi ki...

bende hepsi 10 numara.hatta bayılırım ev toplayayım,bulaşık yıkayayım,yemek yapayım.oh.bizde heriflerden hayır yok öküzcüğüm.nasıl olacak?

dwarfwaves dedi ki...

:)) hep demişimdir bu kalp mide paralelliği doğru tesbittir diye...güncellenmesi iyi oldu...

Eliza Doolittle dedi ki...

Her zamanki bicemle muhtesem yazi olmus eglendim o ayri da...Yahu bazi kadinlar da hakikaten ilginc ve antika, birak adam kafeslemeyi bilmemneyi, sex yap ya da yapma, birinin evinde konuksan ortalara dokulup hizmetcilik yapmakla, kosede oturup mirmir yumurtayi begenmemek arasinda bir denge bir makul orta vardir adab-i muasere de mi ogrenmediniz anlamiyorum ki?! Cidden nasil bir psikolojidir bu, "ben verdim, simdi o da beni el ustunde tutsun mudur" bu kendi kendini metalastirma degersizlestirme yolunda super salakca bir adim diil midir?! Adami cildirtmayin kardesim kadinliktan gectim insanligi elden birakmayin yahu!
Ve tabii, ayni sey kadinin evine "konuk"olan (fbuddy, arkadas, sevgili, sevgili adayi, sevgili aday adayi) adam icin de gecerli. Ben zaten onden hazirligimi yapmis, sofralari kurmus, belki zyaglilari hazirlamis, etleri marine etmis, sarabi sogutmusumdur. Servisi de keyifle stres olmadan yapar bi yandan muhabbetimi ederim, sana yerleri sildiricek halim de yok, ama sofradaki tabagini mutfaga getirip arada saraplari tazelesen de eline yapismaz herhalde di mi?! Karsilikli denge vesselam, sonradan ya da onceden vermekle/almakla ilgisi yok bunun...di mi Okuzcum yaaa?! :)

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Mr_lonely: Ben onların dilinden yazdım bahsettiğin cümleyi.. yoksa ne diye hemcinsime bebe diyeyim:) 20'li yaşlarda benim de umurumda değildi; gel gör ki, şimdi mumla arıyorum...

@Melitzu: Tek başına elbette para etmiyor; duygusal altyapı ve genel uyum şart.. Düşünüyorum da, o beni elleriyle beslerdi diye bahsettiğim hanım kızımızın da mübarek pozitif hemen hiç bir özelliği yoktu(pardon 1 tane var; ama... ayıp, söylenmez:P).

Nasıl mı olacak? zor soru.... Ama yineliyorum(belki kıssadan hisse olayı olur).. Ne istediğini bilen(20li yaşlarımın ilk yarısında, önümde bayan mükemmel dahi dursa, gözüm dışarıda olabilirdi mesela), istikrarlı kimselerle aşık atmakta fayda var..
Yani, bir yaştan sonra dövme "out", baba imajı "in" olmalı gibime geliyor(ah bir de kendim anlayabilsem şunu)..

@Dwarfwaves: Aynen.. Gayet doğru denmiştir..

@Eliza: Gel, senin de alnından öpeyim.. (geçenlerde biri için daha söylemiştim sanırım)

"ben verdim, simdi o da beni el ustunde tutsun"
evet.. aynen o... yazını okuyunca dank etti...

ne iğrençsiniz yahu.. kadınlığı geçtim, insan olun.. kız arkadaşımın evinde dahi bulaşık yıkamışlığı olan, ve bundan gocunmayan bir erkek olarak, m.çın 30sn yerden kalkmasını beklemek çok olmamalı..

"Yumurtam katı olmuş" diye mırmır yaptı kadın sabah sabah yahu...

özgün dedi ki...

Öküz senin kan şekerin düşmüş belli :)
Şimdi bu yayılma durumu kadında da erkekte de geçerli kişisel bir durum,
sen doğru insanı bulana kadaaar taaa ki o zamana kadar hep bir kusur bulacaksın deli gibi temizlik yapıp camlarını silse, donlarını çitilese "dişine maydonoz kaçmış peh" diyeceksin.
Bir gün bir kadın seni öyle sevecek ki asla yapmam dediği şeyleri yapacak, anasının evinde ayakları uzatıp yatarken senin için mumbar dolması yapacak.
Bunlar kafa yormakla analiz istatistik yapmakla, 100 kişiye sormakla çözülecek işler değil.Herşey sürpriz inan :)

Not: ahan da buldum bebe lafını ankaralı erkekler kullanır deşifre oldun :) ama iç anadoludan genellikle öküz çıkar :P

Nesobaby dedi ki...

hahahhaa katılıyorum angaralılar pek bir öküz olur. Ay kıyamam bir de özenmiş fotoğraf falan çekmiş, sahi o fotoğrafı sen mi çektin Öküz? Bence kız iyi bile yapmış. Size böylesi layık. Ayrıca hem gece kızı götürmüşsün hem de üstüne kahvaltı mı yapsın ? Hem etinden hem sütünden ohhh. Kız demek ki herşey dahil konseptinde çalışmıyor. Oda kahvaltı çalışıyor (Oda da senden kahvaltı da) İlk defa evine gelmiş ne nerde bilmez, herşeyi sana soracak "kaşık nerde, bal nerde , peynirin yok mu?" sen sinirlencen aman bırak ben hazırlarım diyecen. orda kız küsecek alınacak ...nasıl olsa evlenince domestik bir kadın olup kocasına parasız hizmetçilik yapacak . Hazır bekarken tadını çıkarsın. Kızlar şımartılmak içindir . Önce sen verecen ki sonra bol bol alacan :) Ama güzel yemek yapmak çok önemliymiş bunu anladım. Mesela karısı kötü yemek yapan erkekler işyerinde diğer arkadaşlarına karısının dedikodusunu yapıyor, buna şahit oldum. Zaten mutfak işini severdim ama bu dedikodulara şahit olduğumdan beri daha da bir özeniyorum ;)

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Özgün: O halde, "hay ben bu doğru insanın....." diyeceğim izninle.. 45'imden sonra çıkacaksa, sıkarım oracıkta ümüğünü...

Yok Ankara'lı falan değilim.. Kökler karadenizden gibi.. batı karadeniz diyelim.. daha da öncesi orta asya.. daha da öncesi afrika:)

Psikopat olmadığınız varsayımıyla, ben istemedikten sonra kolay kolay deşifre edemezsiniz Öküz'ün kimliğini.. (öyle dahi olsanız öküz'ün ittirmesi gerekiyor az biraz)

G.t göbek salmış, yağlı saçlı eblek birşey, yahut tom kruz-bredpit kırması elf canlandırıver kafanda.. ne diyeyim:)

;)

@Nesobaby: Yok ben çekmedim.. ama pek severek ekledim yazıya(deviantart'tan).

Aha işte... sen de benzer bir şeymişsin evlenmeden önce ki, şimdi çemkiriyorsun yazdıklarıma:) Eliza'nın yazdıklarını oku bak yukarıda... hıh işte aynen ondan diyorum ben de..

Nesobaby dedi ki...

Yok bee nerdee... anamın evinde totomu kaldırıp iş yapmayan ben adamın evinde saçını süpürge edip "yazııık annesi başka şehirde" diye evini pisliğini temizleyen bilmem kaç çeşit yemek pişiren , sabahın köründe kalkıp süpriz kahvaltı hazırlayan bir tiptim. Sonra hayatımın kazığını yiyince akıllandım. Daha önce de bahsetmiştim diye hatırlıyorum. Ben akıllanınca adam aptallaştı "sen benim hayatımın kadınısın senden iyisini bulamam nooolur bana geri dön evimin kadını çocuğumun anası ol" moduna geçti . Ondan yani şimdi bu hislerim :) Bu dünya böyle işte. ya alıcısındır ya verici. İkisi birden olamıyorsun :))

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

Ben de vericiyim galiba:)) tööööböe...

Nesobaby dedi ki...

Söylemene gerek yoktu aslında :) her yazıda birine verip veriştiriyon hahhaha :D

özgün dedi ki...

öküz ben sana göndercem antalyadan rus kızlarından pek beğeniliyor burda kocasının kulu köpeği oluyorlar burda her kara kuru bir türk erkeğinin yanında kaymak gibi rus gelin var :)
olmadı moğolistana göndercem erkek yokmuş ayol.

Aslısın dedi ki...

Sözün özü herkes haddini bilecek aslında. Kadınlık, erkeklik, kafeslik, kuşluk hepsinin ötesinde nezaket. Sadece nezaket azıcık ki o yumurta kafada kırılmasın!

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Özgün: Cidden uçanı kaçanı affetmeyen, 7*24 salyaları akan, ultra abazan bir imaj mı çıkıyor yazdıklarımdan?

@Aslı: Yazık ama.. bir ömür kaybederler bu şekilde.. "hadi bulaşıklarda yardım et bari" dediğimdeki surat ifadelerini görmelisin.. "oldu canım! hiç işim gücüm yok başka!" der gibi..

keyifleri bilir..
İlgili kişiye olan bakışı revize ettik mi, sorunu çözmek kolay...

hiç bir fbuddy ilişkime "just sex, yoksa sokakta görsem tanımam" şeklinde bakmadım; pek çok şeyi paylaştım.. ama illa "o" isteniyorsa da.... dedim ya, keyifleri bilir..

özgün dedi ki...

yok ya hiç öyle bir imaj düşünmedim, seçenek çok olsun başgöz edelim seni diye dediydim ne kızıyon

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

:) yok yahu.. ne kızması... öküz'ün kafa pek farklı çalışır.. seviyorum sizi..

da.... öküz'ün derdi ucuz abazalık değil.. bu şekilde anlaşılmak istenmem.. öyle gibi canlandı yazdıklarını okuyunca... hepsi bu..

seçenek olsun tabi... hatta sipariş bile verebilirim çevreniz genişse:)

özgün dedi ki...

abaza olsan burda ne işimiz var demi ailecek :)
Sana öğretmen alalım bak hem maaşlı hem vakti bol :P

İmza: yaşlı komşu teyze

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

he valla.. şöyle ilkokul öğretmeni falan.. (oyy, yok pardon... şehir şehir gezemem ben.. kalsın)

yüzü!! güzel(çok güzel) olsun.. ebatları, kemik yapısı falan benimkine yakın olsun.. bi de madem custom shop bir şey yaratıyoruz.. yaşı da 25 civarı olsun..

aday adayları, fotoğraflı öz geçmişlerini okuzovski@gmail.com a yollayıversinler:))

irigitte fardot dedi ki...

bu blogdan tamamen bağımsız:
az evvel gözümün önünde senin adına entry girildi sözlükte. http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?id=17970405
haber vereyim dedim :)

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

heyoo:) teşekkür ederim haberin için:)

irigitte fardot dedi ki...

rica ederim :)

kimoono dedi ki...

ahah peter north kim diye baktım da google'dan. önce görsellere girdim ceketli kaslı bi adam çıktı. kim bu acaba derken ekşi'ye düştüm. biri şöyle demiş;

onu seyrederken miksiyon ile ejekulasyon terimlerinin anlamlarini karistirmamiz cok olasi.

:)))))) nası güldüm.

neyse.. baya rahat birine denk gelmişsin -de böyle nasıl kafesleyecek onu ben de anlamadım :))

ve evet, yüzü güzel olsun. hatta çoook güzel olsun, çünkü öylesi yakışır. bi de bölüm 2'yi dört gözle bekliyorum :)

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

Peter North abimiz pek acayip bir şeydir:) Tavsiye ederim(bknz:google) ...

Teşekkür ediyorum; o bakanın güzelliğindendir.. de... dur yahu; cücük kadar şey gördün..

ya..sen reklamımı yapsana benim:) öküz şöye yakışıklı, böyle yakışıklı diye.. efsane olayım... sonra dergilerden teklif gelsin, gel bizde de yaz diye... hülya avşar çağırsın mesela programına.. öküz maskesi takıp katılayım:P

sayende koltuklarım pek bir kabardı:)

(bu arada farketmişsindir herhalde; bahsi geçen psikopat sensin:P)

kimoono dedi ki...

evet onu okuyunca bi sırıtma gelmişti yüzüme de çaktırmamaya çalışıyodum.

psikopat değilim ama ben :(
-bunda avatarımın da etkisi var galiba. bakışlara baksana :)) -sendeki overdoze meraktan bende duble var sadece. ama öğrenince sakinleşiyorum. unutuyorum sonra.

ama itiraf edeyim, yazının sonunda 4. olarak
"yapyakışıklısın öküz" olsaydı, ben hep onu işaretlerdim. :)

penelope dedi ki...

kafeslenmeyi dilediğini sanmıyorum..dilemıyorsun değil mi?
mutlu gecenin sonrasını kendim için düşününce ne yapardım ne yapardım ne?
hmmmmm.sanki böyle o güzel gecenin ardından kalkıp o uyurken giderdim..sabah kahvaltı hazırladın/hazırladım, gece o sesleri çıkaran hayvan bu muydu/ben ne yaptııım,iyiydi/ dha iyi olabilirdi,...soruları /yorumları olmadan ..sadece o anın zevkiyle ve tazeyken daha..giderdim..ki onla uyanmayı ve onu uyurken seyretmeyi dileyene kadar.
belki de sabah onla kalkayım dileği olmadan sevişmemeli...bu durumda sabah kalkıp ona bişeyler hazırlıyayım dileği olmadan da..
ama taktiklerini yazdım: gece panter olunucaaakkk,hrrrrrrr,sabah kahvaltı hazırlanıp ,akşamki bulaşıklar yaıkanacaakkk..evet not aldım ..ya 2?

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@kimono: psyco kimono:P

pek teşekkür ediyorum:) ne diyeyim:)

@penelope: filmlerdeki yahut şehir efsanelerindeki fuck-buddy olayını beceremiyorum/anlamıyorum sanırım ben. Ama aynı zamanda, "onunla kalkayım dileği olmadan sevişmemeli" bakışı da, bir o kadar anlamsız öküzland'de... çok yazdım bunu blog'da.. okuyunuz plz..

Yaşadıklarım(ki gaaayet elle tutulur bir tecrübeye sahibim bu hususta), kafanda canlandırdığın şeyden biraz farklı.. bknz: Yine mi Fuckbuddy yazım..

yaz yaz:) faydasını göreceğini garanti ederim:)

2.'si sonra... :)) ilham perisinin dürtmesi lazım... yazacak çok şey var aslında; da, bende var mı gerekli motivasyon?... emin değilim..

kar dedi ki...

ama şimdi 10 parmağında 10 marifet olmak da pek iyi bir şey değil, sonra gözünüz korkuyo ^o)

imza:
konuşan tecrübe

Adsız dedi ki...

tv kumandası verin bence yeterli:))