15 Ocak 2010 Cuma

Öküz'ün Nü Macerası, Bölüm 1


Seyretmeyi, güzeli, a'nı durdurmayı sever Öküz.. Öyle kalıba, şekle falan sığacak bir merak değil ondaki; "overdoze merak" diyorum ben..

Ne zamandır aklımdaydı; da cesaret edemiyordum...
Uygun/yeterli şartlarım olmadığı için becerememekten, tarafları memnun edememekten çekiniyordum...

Geçti çekincem:)

İlk nü fotoğrafımı çektim geçen gün..

Gerginlikten elini kolunu koyacak yer bulamayan hoş bir hanım, gece lambasıyla aydınlanmış loş oda, etrafa saçılmış iç çamaşırları, dağınık bir yatak, serin havanın sebep olduğu fiziksel değişimler ve kontrolden çıkmış bir fotoğrafçı....

Yanımda hazır değildi uygun ekipman; önceden haberim olsa, ne yapar eder bir araya getirirdim daha uygun malzemeyi... de.. yoktu işte.. Hiç hesapta yokken ve çok hızlı gelişti her şey... Terasta savrulan saç çekerken, ne ara geçtik içeriye de çıktı o çamaşırlar, inanın ben de anlamadım..

Ağzımdan salyalar akıyordu resmen... Hormonal kaynaklı değil asla; uzun zamandır merak ettiğim/istediğim bir şeydi bu.. Hemen her şeye hazır bir model de, hiç hesapta yokken ortaya çıkınca.. sapıttı bünye... Deliler gibi, 100lerce kare fotoğrafını çektim yarım saatte..

Ikea'dan aldığım dandik gece lambası(nü fotoğrafın olmazsa olmazıdır benzer ışık kaynakları), arka plan niyetine pütür pütür duvar, yatağımın 2 haftadır değiştirmediğim çarşafları, poz vermeyi bilmeyen bir model, alakasız bir lens... Hemen herşey şeklen keyif kaçırıcıydı güya; ama görmeliydiniz suratımı:)
"İlk uzaktan kumandalı arabasına" henüz kavuşmuş çocuklar gibiydim..

Uzun zamandır bu denli iyi vakit geçirmemiştim.. (hayır olay sevişme kısmında değil, fotoğraf kısmında fesat okur!)

Tahminimden de keyifliymiş bu nü zamazingosu.. Onca eksiğe rağmen, harika kareler aldım !


Yoğun istek üzerine:P, görece "kapalı/mutasıp" fotolardan bir başka örnek.. (+18 uyarısı istemiyorum blog açılışında)

32 yorum:

Beyaz dedi ki...

Fesat okur ha :) Bilmem fesatlık bizim neyimizde...
neyse tebrikler :)

. dedi ki...

Hiiiiii ama çok güzel bir haber bu,ben de severim nüleri ama model sıkıntısı çekiyorum,yok hetero olmasam bulurum belki soyunacak birilerini ama nerdeee :))Sevindim senin adına,devamı gelir inşallah.

Özgür dedi ki...

Aklımdan hiç fesatlık geçmemişti. Sen bize fesat diyene kadar aklımda sevişmekle ilgili bir fikir oluşmamıştı bile. Yani eşeğin aklına karpuz kabuğu sokmanın maksadı nedir?. :)))

En büyük! hayalini gerçekleştirmişsin. Ne mutlu sana.
Bir gün, Kate Moss'un, Megan Fox'un da nü fotoğrafını çekmek nasip olur inşallah. :))

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Beyaz: Ben bilmem.... Fesatlara dedim ben... İlgililer alınsın(bknz: ben)

@halimce: Erkek model zor.. Sapıtır o iş, diyeyim ben sana:) Kadınlara yönelmekte fayda var.... Gerçi onlarda, "çek ama yayınlama sağda solda" arızası çıkartıyor ya; neyse.. (ben çokça ps müdahalesi ile izin alabildim)

Zor işler.. Bol şans;)

@Mr_lonely: Eşşek karpuz kabuğundan başka bir şey düşünmüyor ki yahu:) malzeme bu, biz ne edelim.. Fesatım, fesatsın, fesatız..

En büyük hayal demeyelim de, merak ediyordum işte ne zamandır...

Olur da bir gün kate moss'u fotoğaflarsam, seni de ışıkçı yapacağım.. söz:))

Nesobaby dedi ki...

vuuuu öküze bak öküzee fotoğrafta çekermiş :) fotokritikte yayınlamışsındır sen şimdi ?
Not: Teyzem yazılarını çok beğeniyormuş iletmemi istedi ( geçen sefer de annem sana mesaj göndermişti hatırlarsan)

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@nesobaby: Söylemem nerede ne yayınladığımı:) Kadının psikopatından korkarım ben(üzerine alınma)...

Teyzenin, annenin öp ellerinden benim için; onur duydum..

özgün dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Özgün: meğersem aslı diğer kuzeni, matmazel coco yiğeni, halimce ablası, mr_lonely küçük kardeşiymiş:))

Kareleri paylaşamam burada. niye bilmiyorum; ama içeriden bir ses, "deşifre olmamalısın" diyor(-ki paylaşırsam olurum, zira başka yerlerde de yayınladım iyi olanları)..

Veya dur... yayınlamadığım, artık karelerden birini gösterebilirim... neden olmasın?

Nesobaby dedi ki...

Evet sen mutlu ol diye tüm aile toplandık sana yorum yapıyoruz :)) Hatta ben de senin kızınım ama henüz haberin yok buradan tüm okurlara açıklamış olayım :))) fotokritiğe nü yazarım seni bulurum görürsün ;)

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@nesobaby: :)) Aslansınız! :)

Bulamazsın ama; paranoyak adamım ben.. hesap ettim psyco birilerinin sağda solda arayabileceğini... bu kareler yok hiç bir yerde:)

Yeni fotoğrafı da puslayıp vermek zorunda kaldım..

Zira 1: iyi örneklerden biri değil bu(iyi olanlar başka sitelerde)... 2: "izin aldıklarımın" içinde olup olmadığını bilmiyorum. Yüzü görünmüyor aslında; ama ayıp olur yine de, yayın onayı almadığım bir kareyi olduğu gibi paylaşırsam.

Tüm Aslan Familyasına sevgilerimle:)

özgün dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Aslısın dedi ki...

Başka sitelere şapur şupur, bize yarabbi şükür diyorsun yani :))
Fotoğraf zevkli bir uğraş, seninkisi daha da zevkli olmuş.

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Özgü: Anlaşıldı ailenin erkekleri okumuyor yazdıklarımı;)

Rontgen filmi ha:) güzeldi bu.. paylaşacağım modelimle:)

Yorumlarınızı esirgemeyiniz lütfen..

@Aslı: Çok sebep var.. deşifre olma endişesi, modelimin rahatsız olma ihtimali, blog konseptini aşması(fotoların geneli fazlaca erotik; burada belli bir çizgiyi aşmamaya çalışıyorum) vs..

Yoksa tükkan sizin..

E tabi:) ikisi bir arada olunca, duble kaymaklı oluyor:)

özgün dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Nesobaby dedi ki...

:) ay çok güldüm yaa kuzen çok komiksin valla. öküz sen de bugün yılın tirajını yapmışsındır bu üstü kapalı memeyle :D

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

memeler candır:)

penelope dedi ki...

sen çekmeye çekmişin ee tamam güzel ama kızın göğüsler çok güzelmiş:))hakkını yemeyelim...

özgün dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Penelope: Memenin çirkini "pek" olmaz; güven bana;) Hemen hepsi güzeldir..

Kimilerinin(bknz öküz) özel ilgi alanları vardır.. o yüzden nice afet dediklerinizi görmezden gelir bünye; orası ayrı tabi:))))

@Özgün: Çarpıtmayınız sözlerimi:) İstikrarlı legal ilişkiler mevzusunda kesat işler; o kadar(unuttum resmen)....

İç ses: Allah bereket versin:P

Estafrullah... Daha çok çene, daha çok gülümseme..

kimoono dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
kimoono dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Öküzün Önde Gideni dedi ki...

:)) Akşam akşam güldüm; Allah da seni güldürsün, ne diyeyim:))

Görmüşsündür muhakkak; ama haklısın, onca fotoğraf içinden tuttursan da yalanlardım ne yalan söyleyeyim;P

Özel rica: Emin olduğun bir kare yakalarsan dahi, ulu orta paylaşma plz.. Korktum ben senden:)

kimoono dedi ki...

yok paylaşmam tabi ki. deşifre olmanı ben de istemiyorum. mail ile soracaktım ama hata veriyordu. MAPI32.DLL bozuk mozuk bişe diyo. biraz daha kurcalayım şu hata olayını. içimde kalır. sormam lazım inkar edeceğini bilsem de :))

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

:) Kadınlardan korkarım ben arkadaş..

penelope dedi ki...

pis kimonoo..
:)))))))))))allaım ne güldüm ...

Sokak Kedisi dedi ki...

Vaayyy!!!

Savrulan saç çekiminden gelinen noktaya bak yahu :)))

Neysee, Öküz mutlu olmuş gene.

Not : Yatak 2 hafta boyunca değişmez mi hiç, inanılmazsınnnn :)

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Sokak Kedisi: 2 haftada laf mı:) bekarım ben yahu:)

kimoono dedi ki...

adamın bilgilerine bakmamışım öküz. izmir'de yaşıyormuş. yaşı da 40larında.. senin profille uymuyor. :/ lafımı geri aldım sorry. bi de nası sevinmiştim buldum diye. neyse kısfmet..

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

Çatlatayım seni:))

Bilmem.. belki de bulmuş, ama emin olamamşsındır, Ya.mimum ;)

Carsamia dedi ki...

supersin okuz, yazilarin cok guzl dwm ini bekliyoruz :)

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@CikoUrbano: Teşekkür ederim Ciko :)

buenosaires dedi ki...

iyiymiş :)