9 Eylül 2019 Pazartesi

Yükselen Bazalar & Dış Mihraklar

Farkediyorsunuzdur eminim; gün be gün bazaların yerden yüksekliği anlamsızca artıyor.
Herkes mi 2.20cm, yahut kimse mi kenarda dogy/bacak omuza falan yapmıyor; almıyor benim kafa..

Amaç nedir allasen; hadi dağda ormanda yaşasak, yerden uzak olmakta fayda var diyeceğim. Ne abi sizin derdiniz, nasıl sevişiyorsunuz siz o aprtman gibi bazaların üzerinde? Düşsen bir tarafını kırarsın mazallah.

Hadi demir yatak başlarını kaldırdınız; caanım bondage’lar atıl kaldı kısmen. Bari bunu yapmayın!
Kaç pozisyon azalıyor biliyor musun yapılabilirler listesinden? Günah, yazık...

Hep dış güçlerin işi zaten bunlar; anlamıyor değilim.. Neslimizi kurutmaya çalışıyor bu cenabetler!

12 Ağustos 2019 Pazartesi

Acayip

Öküz: Gelsene.... İhtiyacım var sana.. Sapıtalım düşünmeden..
Kod adı Suadiye: Çok canın sıkılmış senin; neyin var, anlat istersen? Rakı yapalım mı?

Ve bunu görebilen kadınla ömrü hayatımda 10 defa ya görüşmüşümdür (sevişmişimdir), ya görüşmemişimdir..

Ne acayip

Hiç

Hiç bu kadar yalnız kalmamıştım sanırım.

dış ses: ulan tonla kadın var yakınında berinde..
iç ses: hiç, ama hiç anlamıyorsun gerizekalı; ısrarla..
daha da iç ses: sen de anlamazsan......

Öylesine hızlı değişiyor ki her şey.

7 Ağustos 2019 Çarşamba

Meme Ucunda Kıl Mı?

Hadi insanız, anlayabilirim hasbelkader olmadık yerlerden kıl çıkmasını da; o kılı sahiplenen, kılla duygusal bağ kurup 'sana ne, ben mutluyum onunla' diye yok etmemekte ısrar edene ne oluyor allasen?

3 Tane gariban fetişim var zaten; en kıymetlisi de bu nipple mevzuydu güya.

Yapılır mı benim gibi delikanlıya bu beaaaa :(
Ne istediniz yumurta gibi fetişimden... Çok mu gördün zalım kadın! Memeden soğudum yeminle!