14 Haziran 2026 Pazar

Gayet

Neden salt "istenmenin" (aşık olmadan ya da samimiyette bir tuhaflık varken) yetmediğini biliyorum aslında.. Kimseye inanmıyorum çünkü; zira, aşkın - samimiyetin ne olduğunu gayet biliyorum.

Ha diyeceksin "herkesin tanımı, yaşayışı farklı"... Orada mavi ekran çıkartıyor işte benim kafa..

Ne samimiyetsiz talepler gördüm bir bilsen blogy... (blogy diyeceğim bundan sonra sana)..

Ve ne kadar çok..  

Bazen gerçekten duble uzaylı hissediyorum kendimi.

Alice Cooper konseri varmış bugün; severdim 20'lerimde.. gitmememe şaşırdık mı, şaşırmadık tabi.

Ha bir de.. maykılspor çok yaşa..

11 Haziran 2026 Perşembe

Kaçıngan Bağlanmaya Pozitif Bilim Çerçevesinden Bakış

Pozitif bilim tarafından yaklaşarak konuya gireyim; "Tüm kaçıngan bağlananlara bacağım girsin"..

Ne çok seviyoruz her mevzuyu romantize etmeyi.. Kaçıngan bağlanan erkek = OÇ.. Kullandı gitti kızcağızı.. Kaçıngan bağlanan kadın = Yoo yooo Öküz; ucuzlaştırma mevzuyu; bu çok derin ve sebepleri olan bir kişilik örüntüsü bıdı bıdı...

Da git.. OÇ işte.. 

Bu haltı yaşamaya yüreğiniz yoksa neden çıkarsınız ki pazara...

İç ses: daha genç pipiligil arkadaşlara öneri (bizden geçti artık); "kaçıngan sevişen" tanımını literatüre kazandırın siz ufak ufak.. "eski sevişmelerinde örselenmiş, eksik bırakılmış bıdı bıdı erkekler... aslında çok seviyor; ama kaçıyor, kaçacak" falan.... iyi ekmeğini yersiniz ha; diyeyim ben size.

Kimsenin Aşık Olmadığı Adam

 Geriye dönüp bakıyorum; kim bana gerçekten aşık oldu diye.. Üzücü bak.. 

Gerçi çetrefilli konular; sen de haklısın...

Önce aşık olup sonra mı istenir; yoksa, önce istenip sonra mı aşık olunur? Ya da ben mi fırsat vermedim; yoksa istenmeyle de yetinebilir miydim?

Üniversitede bir kız arkadaşım "bazen istenmek, hissedilen gerçek aşk da yeter insana" demişti...
Bana neden yetmedi bunca zaman? 

Biliyorum da aslında bak; aşık olmayan kişiye, karşılıksız adım atmak zul geliyor mesela.. Yaşamadım, ama biliyorum çevremden.. aşık insan biri bin yapıyor ilişkide; aşık olmayan insan ise ikiyi bir yapıyor. Birine yetmeye çalışırsın, bir ömür yarışa dahil olur, koşturursun; diğeri zaten başından inmez (sus öküz iç ses; sus!)

Ya da kıskanmak, sahiplenmek = sevmek midir mesela? Çocukken futbol topumla başkaları oynarken ona da sinir olurdum; "benim!" demek kendi çapında aşk mı? Off.. Ne diye alıştık ki kırıntılarla yetinmeye?

Neyse yeğenim... Kadayıf oldu Öküz.. Ama ne çok şey değişti hayatında..

Sevişerek aşık olmak artık gayet anlamlı geliyor mesela.. Yıllaaar oldu çok eşlilikten kopalı (iç ses 1-gülme; cebimden çıkartırım hepinizi; iç ses 2: -b.k çıkartırsın!).. Gayet evleniyordum hatta bir ara... Nişantaşı'nda fuckbuddy'siyle takılan adamın en büyük zevki, bahçede kayısı ağacına aşı yapsın, akşamları sevdiceğiyle sıkıcı rutinleri olsun, sahilden taş toplasın vs oldu.. 

Bir tek 80'lerden kalma müzik zevkim değişmedi bak; playlistim hep aynı.. (welcome ADHD; sen bi git otizm spektrumu)

Of neyse; dikkatim dağıldı... Velhasıl; "samimi aşk" ne kıymetli şeymiş..

2 Eylül 2022 Cuma

Aldatılan Erkeğin Evrimsel Gelişimi

Yaşamamışların empati yapması güç, farkındayım; ama aldatılıp hasbelkader kader devam eden erkeğin tek çıkış yolu işi overdose pornografiye vurmak sanıyorum. Aksi durumda hazmetmek inanın bana mümkün değil; olsa Öküz yapardı.