16 Şubat 2009 Pazartesi

Yaşayamadıklarımdan

Hiç pamuk şekeri yemedim ben (yahut 20 sene önce yediysem de, unuttum). Yaş 30.. bu saatten sonra da alıp yemeye utanıyor bünye. pek merak ediyorum tadını..

"neden?" diye sormayın. var işte öyle saçmalıkları.

Elma şekerini yedim ama bak. hayal mayal var aklımda o fotoğaf. ama yine, nereden baksan 25 sene olmuştur. (bir planım var.. beylerbeyi'nde görmüştüm geçenlerde. "anne, al bak sana elma şekeri aldım" bahanesiyle satın alıp, kenarından köşesinden ben de kemirmeyi planlıyorum")

yakışmaz.. yapamam... bünyeye ters... öyle kadınlar gibi, elde kır çiçekleri tepelerde bayırlarda heidi misali gülücükler saçarak sekemez bu bünye.. sorun, birinin görüp görmemesi de değil; kimse görmediği taktirde de durumun değişeceğini sanmıyorum.

A.Ö.(arabadan önce)'ki çağlarda kibarfeyzo'nun kız arkadaşlarına çiçek alması da pek rastlanabilecek bir durum değildi. Düşünsenize; elde bir buket kır çiçeğiyle istiklal caddesinde yürüyen kibarfeyzo!! olmaz!! fena utanırım... ( not: "kendine güveni olmayan erkekler........şöyle de böyle de.. vıdı vıdı" atıp tutan varsa; peşin peşin söyleyeyim ... yediririm o lafları; aklınızda dahi geçirmeyin! )

Hadi taşıdık diyelim.. çiçeği verdikten sonra da bitmiyor ki bu "kırmızı surat" sebebiyeti ızdırap..
bu sefer de yanınızdaki dişi, rakip kızların gözlerine sokarcasına gün boyunca elinden düşürmüyor çiçeğini..

"romantik erkek" fotoğrafını sevmiyorum.. (var bir bildiğim; nickimi boşuna öküz seçmedim:P)
o yüzümü sadece 1 kişi bilmeli.. zaaf gibi geliyor...

kibarfeyzo çok mu öküz peki? e, evet.. yukarıdan bakınca fazlaca öküz....
ama, çok yakından tanıyan birinin aynı şeyleri söyleyeceğini sanmıyorum.
(sadece çok yakından tanıyaların görebildiği bir romantizmin de, anlamı var mı?.... yok sanırım.. haklısın)

şekilsel kuralları sevmiyor bünye. e kadın milletinin de romantizmden anladığı o şekilsel kurallar olduğu için, yapacak bir şey yok.. (zira pek çok durumda amaç, sevildiğini hissetmekten çok sevildiğini başkalarına göstermek)

bisiklete binmeyi de bilmez kibarfeyzo.. düşersin, araba çarpar vb tonla evham sebebiyle hiç bisikleti olmadı ki.. kibarfeyzo ne yapsın....

ama.. çok hevesli, çok meraklı..
tonla "hadi inelim caddebostan sahile, orada öğretirim ben sana" diyen gönüllü eğitmeni de var. ama yok! 3 kuruşluk karizma var zaten; onu da orada yerle yeksan edemem bisiklet merakı yüzünden. kimse de, "dağ bayır, kimselerin olmadığı bir yere gidelim, orada öğreteyim" demiyor ki.. illa caddebostan... show tv'den 60 milyona gösterseydiniz bari rezilliği!

30 yorum:

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

bizim evde de bi öküz var, kendi öyle diyor. ben "öküzüm hayatım, ne yapayım" diye sıyırıyor, her türlü özel günden. sevgililer gününü kutlamak bana da ters,tüketim stratejisi olduğunu düşünüyorm ama kadınsal zaaf işte, bekliyorsun bir güzel söz, bir atraksiyon... ı ıh yok, gecen senekinde ekmek almayı bile unutan adamdan çiçek beklemeyi bıraktım sadece, "sen beni yeterince sevmiyorsun" krizimden sonra bir gül aldı, kuruttum on sene idare ederim artık :)

öküz dedi ki...

:)

Hiç tutturamadım sevgililer gününde çift olabilmeyi(yalaaaan.. 1 kez yaşadım.. çook seneler önce). Şayet bir gün tutarsa da, 13 şubatta kutlamayı tercih edeceğim.

Hayal dahi edemiyorum. 14 şubat'ta kibar feyzo çiçek alacak(dişi şahsiyette, yaşa başa bakmadan, kucağında kalp taşıyan pofuduk ayıcık alacaktır muhtemelen), sokaklarda sarmaş dolaş kız arkadaşıyla turlayacak!! bak bak!!

yok be yahu.. çok iğrenç bu.. neden özelimi insanların gözüne soarcasına yaşayayım ki? (penisim "özellik" katsayısı tartışılabilir, kabul.. ama kalbim özeldir, laf söyletmem)

hele hele, seyredilen dvd film eşiliğinde kanepede beraber sızmak varken..

Piedra dedi ki...

keyifli bi blog olmş.. okudum birazını .. :)

öküz dedi ki...

teşekkür ederim efeim:) yine beklerim.. sık sık beklerim:)

LuCiFerR dedi ki...

Herzaman gereksiz Bulmuşumdur zaten sevgililer Gününü :)nedir yani bu saçmalık hayır birde hep erkeklerden bekleriz biz kızlar o hediye alsın o aksam yemeğini ayarlasın vikvivkvik işte :D nedir bu düşüncesizlik canıım aaaa :) Yada Hiçbizamn sevgililer gününde sevgilim olmadığı için böyle düşünüyorumdur bilmiyorum ... Pamuk şekeri ve elma şekeri'nden bahsetmişsin canıım çekti yaaaauu
:(

öküz dedi ki...

üniversite döneminde(3 kuruş cep harçlığıyla), sevgililer günü akşamı için boğazda balık yemeğe getirdiği kız arkadaşından "neden cam kenarında değiliz!" diye azar işiten arkadaşım var benim be:) daha ne diyeyim.

pamuk şekerini muhtemelen çook uzun yıllar daha tadamayacağım; ama elma şekeri çok yakında benim olacak! hala buralardaysam "kırmızı surat ve satın alma sürecini" paylaşırım mutlaka:)

teşekkür ederim efenim..

Ruveyda dedi ki...

hehe süper olmuş,eğlenceli evet ama bi o kadar da üzüldüm ben.
şimdilerde;allahım iki günlük ömrümüz var böle tuhaf hastalıklara takılıp karizmayı çizdirmeme durumlarına girmeyelim,hayat kısa tadına varalım,kuşlar,börtü,böcek falan filan diyolar.tamam düşününce benimde kan akışım hızlanıyo ve tamam laan yapcam diyorum ama yazındada anlattıgın gibi arkadaşım o iş hiç öyle değil malesef..malesef ve malesef..
olmayınca olmuyo abi,bi yerde karizmadan önemli değil ki.
kimse hiiçç aman çok saçmaa demesin.
bu böyledir,böylede devam etcektir sanırm en azından benim için..
teşekkürler yazı için,aynaya baktım gördüğüm suretten utandım yine:)
görüşmek üzere..

öküz dedi ki...

:) ben teşekkür ederims....

gülbeh dedi ki...

hiç çocuk dediğin küçükken yemez mi pamuk şeker.
yemediysendde ben sana alırım .
bu sefer de istiklalde, postmodern kibar feyzo dolaşır hem.
ne dersin bağyım.

Bukle dedi ki...

en son geçen sene üç kız arkadaşımla yemiştim elma şekerimi, fotoğraflarımız bile var. ayıp olduğunu da hiç sanmıyorum :)

hele pamuk şeker... hiiiiiiiiii bayılırım :) ne var ki? büyükler böyle bir tattan mahrum mu kalmalı? ağzına yüzüne yapışır belki, pembe pembe olur suratın ama gülümsersin işte. ne var ki bunda? göçüp gitmeden yap bir kere be öküzcüm hiçbişeycik olmaz :)

elma şekerini koskada falan satıyolar, genelde de kasa yanında oluyor, alışveriş sonunda al bitane at poşete, çocuğuna alır gibi ;)

pamuk helva için ise, yeğenin falan varsa al götür, hem ona al hemde kendine ;) sokakta yiyemezsen arabada yersin :) ama çok bekletme erir poşetinin içinde..

bisiklete binme konusu ise, valla bende hiç binmedim :) işin kötüsü, öğreteyim diyende olmadı :))))

öküz dedi ki...

he valla:) alın bana pamuk şeker... bu bünyeni alacağı yok(alma ihtimalim de yok). pek teşekkür ederim gülbeh..

öküz dedi ki...

elma şekeri kolay. o, çantaya falan atılabilecek birşey. en kötü ihtmalle, kuytu bir köşede yahut evde gizli gizli yerim.

pamuk helva sanırım uzun bir süre daha hayal olarak kalacak benim için. zira minik boy tanıdık da yok artık. (elbet bir gün....)

thenk yu Bukle..

öküz dedi ki...

pamuk helva mı, pamuk şekeri mi? adını bile bilmiyorumki....

Rahat-sız Hatun dedi ki...

sevgili öküz ay çok kaba oldu sevgili kibarfeyzo hah bu güzel :) yazını geç farkettim ama iyiki farkettim. Şimdi sen kendine öküzüm diyosun ya bence romantik değilsin ama öküz de değilsin eğlenceli,esprili yönünle öküzlükten yırtıyosun :))

öküz dedi ki...

Yok be.. gerçeklik payı var aslında.

Belki karikatürize edip biraz abartıyordur bünye; ama, yukarıdan bakan birinin safkan bir öküz fotoğrafı gördüğüne eminim. (suratsız, öküz ve gıcık.. sık işittiğim laflardan üçü)

Kim ne derse desin.. ard niyetli olmadıkları taktirde öküzleri seviyorum ben.

bu bloğa hiç bir zaman poztif özelliklerimi yazmayacağım. çok saçma.
amaç eğlenmek ve "iç sesi paylaşmaksa", rezillikleri, eksiklikleri yahut eleştirilen taraflarımızı yazmak daha yerinde olacaktır diye düşünüyorum.

"zehir" dedi ki...

birşeyler paylaşacaksan, içinden geçenleri paylaşacaksan eğer, seninle ilgili iyi birşeyler varsa!!!(:)) okuyan akıllı çıkartabilir sanırıım galiba belkii...

KaRaMeL dedi ki...

benimde bi öküzüm vardı:)
yahu sen çok sempatiksin bence.yani yazılarından anladığım kadarıyla:)
bak bende pamuk şekeri çok yedım bu yaşımda bile:)ama elma şekerinin tadını hatırlamıyorum.bulursam biyerde alcam.senın gibi yapmıycam:)

öküz dedi ki...

:) pek iğneli, ama güzel bir yorumdu "bir dost".
teşekkür ederim.

öküz dedi ki...

ahaha:) "yakışıklı değil, ama sempatik" gibi hissettim kendimi.

teşekkür ederim karamel..
elma şekeri kolay.. sıkıysa pamuk şeker al;)

Sndrfknella dedi ki...

Yılbaşı gibi Tchibo satışa çıkarır yine Pamuk Helva/Şekeri makinasını... al bir tane yap evde ye :D

Bizim çiftin "öküz"ü de ben oluyorum. Romantizm bu bünyeye ters... çok ama çok çok nadir belki... o da klişe olmayacak. Zor işler bu işler...

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

tchibo ha... hmmm... yazdım bir kenara

// iç ses: iyi de, o makineyi hangi cengaver gidip satın alacak?

ha bir de yanlış anlaşılmışım sanırım: romantizm bünyeye ters değil; şekilsel ve ispat amaçlı olanı ters.

+asla öküz olduğumu düşünmüyorum. ama sıklıkla(her zaman) suçlandığım şey budur.. 'memleketim modern kadıncıkları öyle düşünüyor' diyelim.. bu blog da, "ben değil, asıl sizsiniz öküzler' iç sesimin dışa vurumundan başka birşey değil aslında.

tekrar teşekkürler paylaşım için:) pek sevindim..

Nesobaby dedi ki...

Bence elmalısı da pamuklusu da çok matah şeyler değil. Sadece çocukken insana cazip geliyor şekilleri itibari ile. Senin içinde kalmış ondan heveslenmişsin demekki . Durup dururken canım turşu çeker, çikolata çeker ama asla "ahh bir pamuk şeker olsa da yesem" demem. Bir de üstüne üstlük ağzına burnuna yapışır, tükürükle karışınca çok yapışkan beter bişey oluverir. Elma desen o da kıtır kıtır dişini kırma ihtimalin fazla. Boşver yani bu geçici hevesleri ( dermişim ) dedim bile. Hadi yeni yazı yaz bekliyorum komik öküz :)))

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

E tabi.. ben de çok matah bir şey olduğunu sanmıyoum zaten şu pamu şeker olayının...

Geçenlerde carefour'da gördüm.. bir avuç gibi, küçük küçük ambalajlara koymuşlar. Yüklü alışveriş yapacağım bir gün, sepetteki zımbırtıların arasına karıştırmayı planlıyorum yakın zamanda.

merak işte:)

pek teşekür ederim:)

penelope dedi ki...

şu konuya sonradan dahil olan kazmalar vardır ya hani konu biter ,üzerinden ne mevzular geçer ,sözkonusu kazma konuya balıklama dalar yalnız daldığı mevzu geçeli olmuştur epey..işte konunun öznesi olan ben ,müsadenizle pek bi sevdiğim konu üzerine ilgili yorumumu sunayım.
aslında pamuk şekeri böyle nası desem anlamsız bişey işte.hani o kabarıklık ağzına alınca sönüveriyo ve yapış yapış oluyor filan ağzın gözün bi tuhaf ..anlamsız.güzel de değil bi kere.elma şekerine gelince o ne ki bi defa.ısırana kadar dişin kırılıyo.sonra o amcaların biz küçükken bizi kandırmak için kullandıkları baş meta ..yani büyükanne tarafından büyütülen biri olarak "elma şekeriyle kandırırlar bak kimseden alıp yeme emiii." uyarıları sebebiyle her an nuri alço elinde tutuyor gibi gelir bana ve sevimsiz anlayacağın:)
ve damar nokta şu romantik erkek meselesine gelince yazının altına / ya da bi kısmına/ imzamı atabilirim.evet sırf başkaları ne çok istendiğimi ve sevildiğimi görsünler diye kız arkadaşlarımın sevgililerini maymun ettiğine tanığım ben de.ya erkek romantik olmasın zaten.akıllı olsun mümkünse ve temiz.ve esprili olsun / sa-kın taklit yapmasın aman ha../öyle değil akıllıca espriler yani yoksa 24 saat stand up yapan bi herifi düşünemedim yanımda.romantizmi çiçek böcek sanan herkese de saygılar ayrıca sizden az kaldı .:))keyifle okuyorum ,neden görmedim daha önce ..
.....
çok uzun yazıyorum di mi..gevezeyim de azcık..

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

"bu eskimiş, yazmayayım" demeyin; paylaşın her aklınıza geleni lütfen..

Pamuk şekerinin matah bir şey olmadığını ben de tahmin edebiliyorum. Ama merak çok enteresan bir şey; pişman olacağından emin olsan dahi, için içini yiyiyor. (bknz: uzak doğuda böcek yeme merakım)

Geçenlerde carefour'da gördüm.. oradan almak daha kolay(sepetteki şeylerin arasına sıkıştırıveririm diye umuyorum)...

Dalga mı geçiyorsun; kadınların en büyük derdi o. Ne çok sevildiğini, adamı nasıl maymuna çevirdiğini başkalarına göstermek.

Geç olsun, güç olmasın:P
uzun uzun yaz, daha çok yaz.....

emili dedi ki...

"zira pek çok durumda amaç, sevildiğini hissetmekten çok sevildiğini başkalarına göstermek"

Ne kadar doğru bir tespit yapmışsınız,başkalarını aştığımızda samimi sevgiye bir adım daha yaklaşıyor olabiliriz.

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

Ben zaten hep doğru tespitler yaparım.. hep ama:P

Teşekkür ederim değerli paylaşımın için.. yine yine beklerim;)

Unknown dedi ki...

ayıp bana bu yazını şimdi gördüm gözden kaçmış:p ama seviyorum bu tarz yazılarını sanırım bir erkeğin ben bunu yapamıyorum diyebilmesi egomu tatmin ediyor:)

Unknown dedi ki...

Hemcinslerim bu konuda ne düşünüyor bilemiyorum ama sevgili kişinin aldığı çiçeği elinde taşımak benim için inanılmaz utanç verici bir eylem. O kadar eziyet çektik, kurutup saklayayım bari dedim, onu da beceremedim. Sonu çöp oldu zavallının.

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Zurakoo: Eski yazıları okumaca; Öküz sevdi bunu :)