28 Ocak 2010 Perşembe

Güneş Gözlüklerine Öküzce Bakış

Güneş gözlüklerini de, güneş gözlüğü takanları da sevmiyorum.. Samimiyetsiz, kaçak dövüşen, yapay bir fotoğraf oluşturuyor zihnimde.

Öküz'ün hiç güneş gözlüğü olmadı o yüzden(iç ses: yalaaaaan!! aldın bir kere... takmadın hiç; orası ayrı.. ama almıştın kız arkadaşının gazıyla, kandırma kimseyi).. Hiç bakışlarımı, ifademi saklama gereği duymadım mı? E, duydum tabi.. Bakmayın öyle atıp tuttuğuma; sosyal hayatta utangaç adamım ben..



Ama... En keyifsiz durumlarda dahi, yapay bir şey katamıyorum şu bünyeye.... Düşündüğünüz gibi değil; istesem de yapamıyorum bunu.. Abisinin 2 beden büyük ceketini giyen oğlan çocuklarının, gülümseyerek tekrar baktırtması gibi, sırıtıyor üzerimde; taşıyamıyorum...

Yakıştıramıyorum da kimseye... Erkekler neyse de("artiz g.t" deyip geçebiliyorum hem cinslerimi:P); kadınlara, yani bence asıl doğal olması gerekenlere hiç mi hiç yakıştıramıyorum..

Plajı, arabayı falan anlarım bak; ama, nasıl ve ne amaçla kullanılıyor sokakta, siz benden daha iyi biliyorsunuz eminim.. Arıza çıkardığım mevzu, o..

// Sanki kesintisiz göz temasına önem veriyormuşum/becerebiliyormuşum gibi !! .. Tarifi zor.. ama muhattabım saklamışsa gözlerini, içimden geldiği gibi iletişim kuramıyor, huzursuz oluyorum... //

Sevmiyorum güneş gözlüklerini dedim ya... Kaz kafalıyım, duvarla konuşur misali anlamıyor/çözemiyorum karşımdakini.

Oysa, gözlerden daha iyi kim/ne yansıtabilir iyi niyeti/temizliği.........

Ne alakaysa, dokunmakta buna benziyor sanki... Zaman zaman "offf pis sapık, 2dk çek elini" bakışıyla yanlış yorumlansam da, şekilsel detaylarla değil, ancak dokunarak(ve hatta öperek) gösterebiliyor Öküz sevgisini/verdiği değeri.. Dvd seyrederken memeyi avuçlama şeklinde yorumlamayın hemen(-ki, neden olmasın:P), ayak parmak ucuyla dahi kurulabiliyor o bağ. Yeter ki, hissedilsin..

Ha, bu arada ikinci bir emre kadar şu yorum zamazingosunu iptal ediyorum.. Damakta arzu etmediğim bir aroma oluşmaya başladı sanki.. Ama kendi kendime konuşmadığımı bilmek de pek keyifli; şu aşağıdaki "kralsın öküz!!" linklerini kullanarak paylaşın lütfen varlığınızı..

1 yorum:

Unknown dedi ki...

ya o gözlükleri güneş alejisi olduğu için takıyorsa:s alındım bak şimdi valla artizlik olsun diye takmıyorum güneş varsa gözümü bile açtırmayan alerjiden zorunlu takıyorum...

neden üstüme alındıysam..vicdan yaptım resmen gözlük takıyorum diye:p