18 Ocak 2010 Pazartesi

Salaklıklarım 4

Sağlıklı hormonlara sahip kaç erkek "Yahu Öküz!! 2 Saattir "anlaman" için yapmadığım şey kalmadı... Saldırman, sevişmeyi başlatman için daha ne yapmam gerekiyor" u duymuştur şu hayatta?

Ne olur başkalarının da var olduğunu söyleyin!!

Bir insan hem kör, hem öküz, hem de salak olmaz ki.. olmamalı en azından....

Salaklıklarım 1: http://okuzunondegideni.blogspot.com/2009/03/salaklklarm-bolum-1.html
Salaklıklarım 2: http://okuzunondegideni.blogspot.com/2009/03/duduklu-tencereler-salaklklarm-bolum-2.html
Salaklıklarım 3: http://okuzunondegideni.blogspot.com/2009/09/salaklklarm-2.html

17 yorum:

Özgür dedi ki...

Yok ben onu duymadım.
Ama "ulan ayı bir kendine bak bir bana bak sen kimsin ki benden hoşlanıyorsun" lafını duydum.
Ayı yakıştırması huyumdan suyumdan değil, fiziğimden kaynaklanıyor bu arada...

Kediye Kafa Atan Psikopat Fare dedi ki...

:)) bunu sana söylemeden önce neler yaptı kim bilir? vah ki ne vahhhhh

Sokak Kedisi dedi ki...

"Poz vermezsen hayatta olmaaaz!" deseydin :)))))

özgün dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Aslısın dedi ki...

Kısmet değilmiş be öküz. Hem o kadar isteseydin atlardın da zıplardın da.

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

Olay, 10 sene kadar önce vuku bulmuştu... Bahsi geçen hatun kişi ise, Öküz'ün eski bir platonik aşkı.

İster miydim? istemem mi yahu... 1: memeleri çok güzeldi, 2: platonik bir durum söz konusuydu, 3: memeleri çok güzeldi.. (4:memeleri çirkin olsaydı da çok bir şey farketmezdi... zira, fresh et&taze gençlik pek enteresan bir durum yaratıyor)

Anlamadım işte.. Efendilikle olduğu kadar, salaklıkla da insan olmanın sınırını şaşırıyorum bazen..

Kız saatlerce altımdan girdi üstümden çıktı... Ben düzgün adamım ya.. her eve gelen kadın hakkında "hemen yatağa atmalıyım" diye düşünmem ya..

de.. e güzel arkadaşım.. bir sınırı da olmalı ama, öyle değil mi? hatun kişi üzerine atladığında, efendiliğin b.kunu çıkartmamanın anlamı yok..

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Mr_lonely: Ağzının payını vermişsindir umarım..

İtina ile duvara burun sürtülür... Nefret ediyorum ego manyağı insanlardan..

@Psyco Fare: Ne desem yeterince canlandıramazsınız kafanızda.. Yatakta "üzerime" dahi çıktı:) (offf.. çok salağım! çok!!)

Teşekkür ederim efenim yorumunuz için:)

@Sokak Kedisi: Gülmeeee... Yoktu o zaman öyle şeyler. (çok güzeldi vücudu ne yalan söyleyeyim.. sağlam kareler alınabilirmiş.. eşşeğin aklına karpuz kabuğu soktun yine)

@Özgün: Pişman olup olmamanın çok bir önemi yok... seviştik işte sonunda:) mesele orada;)

@Aslı: İstiyordum işte Aslı.. Sorun da orada zaten... istemediğim birinden kaçışımı yazar mıyım buraya..

"Kısmet değilmiş" ?? O hooo.. nasıl okuyorsun yazdıklarımı sen.. O lafı duyduktan sonra, küsup odayı terketmedim herhalde... Salak olabilirim; ama, asexuel asla! :P

penelope dedi ki...

tüm seriyi ilk kez okuyan biri olaraktan ,aşağı köşeden baktım ben azcık..gördüklerimi çektim ..göstersem olur mu? aa bak bu:
-keşfettim: seni okuyunca tutup kolundan "uzan şöyle öküzcüm,eveeet rahatlaa.anlat bana ..çocukluğuna inelim..gördüğün ilk memeden bahset bana" demek isteğim doğuyor:))
-keşfettim: abartılı kavramın : 300.000. ne zaman neyi çok en çok daha çok olduğundan bahsedecek olsan 300.000 kullanıyorsun.büyüklük ölçütün:) 300.000kez/kere/ defa
benimki "trenler kadar" dı mesela..
-keşfettim: konuştuğun sarışın Türkçe'yi seviyorum:))

konuya dönen not: kıza üzüldüm bak şimdi..ne kötü hissetmiştir kendini.eve gidince aynaya bakmıştır" memelerim artık güzel diii miii yoksa.eheheheeeehüüüü..
ne bilsin o an dr.ceykıl karakteriyle karşılaştığını...üzüldüm kıza..:(((

Aslısın dedi ki...

memeleri güzelmiş, istenmez mi :))

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Penelope: Sarışın Türkçe? Yapma yahu; öyle mi görünüyor uzaktan? Türk dil kurumu değilim.. ama, az buçuk dikkat ederim (güya) konuştuğuma / yazdıklarıma..

Biraz aç lütfen şu "Sarışın Türkçe" olayını. merak ederim..

Eööööö... dohtor hanım.. ilk memeeeeeee... 15 yaşımda, Antalya(yok yok anlatya değil, ölü deniz) tatilinde görmüştüm sanırım.. Turist gacı durumu.. Yakiinen tanışmam, 17-18 gibi oldu yanlış hatırlamıyorsam..

Alla allaaaaa... daha önce de yakıştırılmıştı.. kim bu dr.ceykıl yahu?

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Aslı: e yani:P
(kırmızı surat öküz)

Özgür dedi ki...

Vermiştim tabi. Başını duvara sürtmekten daha beter bir hale gelmişti. Başlı başına bir post konusu bu aslında çok uzun hikaye. Ama ana fikrini söyleyeyim. Biz o zamanlar üniversite de okuyorduk yurtta kalıyorduk. Yurttan ayrılırken kız bana deli gibi aşıktı, ben de onu kimsenin yapamayacağı bir şekilde reddetmiştim. :)))

Evet insanlara böyle şeyler yapmaktan nefret ediyorum ama bana ayı demesi gururuma çok dokunmuştu.

penelope dedi ki...

sarışın türkçe...işte konuştuğun...
dil kuralları anlatım akışı filan değil dmek istediğim ,onlara zaten saygı duyuyorum çok.benim bahsettiğim /bu atilla ilhanın kullandığı bir sözdü çocukken dinlemiştim bir söyleşide ..üzerinde çok düşündüm ,sonra kelimenin kendi özgürlüğünden faydalanıp ona yeni anlamlar yükledim ..benim de oldu../
karakterstik olarak bakarsan bizden, dinlerken yabancı üslubun..bunu nasıl tarif ederim ki..yağmur yağdıran kar bulutu gibi..(gülmeseneee..bu benim ciddi tarafım ..yorumu yapan yani..)ve sırf okuduğum şu yazıdan kaynaklı bir yorum da değildir bu.yaa ne var incelikli bi laf etmek için değil bi de "gülü gülle tartayım "dedim.mesleğim bu ..anlarım kelimelerden ben iyi kuramasam da.

ve hayır yani..yooook dr.jeykıll &mr.hyde ı bilmıyosun sen..senn.

jeykıl hani senin kız sana bakarken göz süzen ,yüzü kızaran ,mahcup tarafın
.kızın memesini çektin ya ,hani yaptın daha kimbilir neler ..o işte hyde..

Nesobaby dedi ki...

yaaa ben hiçbişey anlamadım zaten ben sarışınım da :P boşver

penelope dedi ki...

biri beni uzaya fırlatsın:))) anlamassanız anlamayın yaaa..

nesobaby ..hoş bi sarışınsın ama :))))ayrıca sarışınlarla ilgili yakıştırmalara kökünden karşıyım...
öküzeee....
maykılaaa yorum almazsın haaa.al burdan yazarım muhahahah..benden önce yazdığın için nasıl nasıl kıskandım bilsen..güxel şsrkıdır.."bad " kadar en az:)))

özgün dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Nesobaby dedi ki...

puhahahahaah :) Hindistanda inek-öküz kutsaldır belki moğolistanda da öyledir? seni el üstünde tutarlar ha ;))