5 Mart 2012 Pazartesi

Mimmizza!

Sevgili BiricitConzz'un mimi var efenim.. Sözüm vardı; kalmasın aklımda..

5N1K zamazingosu.. 'Ne, Nerede, Ne zaman, Neden, Nasıl, Kim?' deyince aklmızda ilk neler beliriyormuşmuş.. Yanıtlayalımz..

NE?


İş iş iş iş...... Şu sıralar 'iş' haricinde hemen hiç bir konuya odaklanamıyorum :S Üstelik, biznıs mevzu umduğum gibi gitmediğinde/gütmedikçe, daha fazla suçluluk duygusu, ve akabinde daha acımasız çalışma saatleri / self işkence(yeni uydurdum bu lafı:S) söz konusu oluyor..

NEREDE?
Brüksel yahut Paris, yahut yahut Berlin'de olmak istiyorum en kısa zamanda.... Sağlıklı düşünebilmek için, tazelenmek şart....



NE ZAMAN?
En kısa zamanda noooolur :/

NEDEN?
'Neden?' ne ulan? Yok mu hiç allahın yahu; günah bu öküze de... Acık sıyrılsın sıkıntılardan..

NASIL?
Bilemoorum :S

KİM?
Ya... Birşey diyeceğim..... Ben bu mimin konusunu yanlış anladım sanıyorum :s Sorular saçma olmaya başladı :S (da.... hiç silip bir daha yazamam tek tek; idare edin çok reca ediyorum)

4 yorum:

Lô - Lâ dedi ki...

sempatik olmus ama, okuz degil de inek tadinda : )

biricitconsungunlugu dedi ki...

tesekkur ederım mimi cevapladığın ıcın :) sanırım bı tatıle ıhtıyacın var error vermeden hemen en kısa zamanda ınsallah tatıle gıdersın Paris'e gıt tek gıtme ama yanına guzelce bı hatun alıp gıt :) sevgıler

Kuulumsu Kadın dedi ki...

haha :) birbirinden alakasız aklına ilk gelen cevaplar olabilirdi, herşey kabul bu mimde :)) çalışmak çalışmak çalışmak dan sonra tatil tatil tatil.. geri vericek buharlaşan enerjini :)

öküz dedi ki...

@Lola: Halt etmişsin sen... Öküzlerin önde gideniyim ben! ÖKÜZLERİN GÜCÜ ADINA!!! :P

@BiricitConz: Paris = aşk şehiri ha? Pis romantik civcivler sizi.. Louvre var lan orada; aşk da neymiş..

@KuulGacı: İşallah be kuulgacı :/ Çok ihtiyacım var gerçekten..