18 Mart 2012 Pazar

Gözler Açık mı, Yoksa Kapalı mı? :S

Karar verin daa! Açık mı olacak gözler, kapalı mı?

Biri der 'sen bana aşık değil misin; o yüzden mi kapanmıyor gözlerin? / yeterince özelinde olsam, kapanır kendiliğinden../ ', diğeri der 'beni/vücudumu beğenmiyor musun, başkasını mı düşünüyorsun da kapalı o gözlerin?'...

Yeter daa! Karar verin aq...

Işık aç-ışık kapat mevzularını geçeli çok oldu da, (mevzunun %80'i görsel tatmin iken, ne diye kapatıyormuşum ışıkları?) bu yeni 'gözlerin neden açık/kapalı' saçmalığına alışamadım bir türlü :S

Kabul; biz erkeklerin ultra gelişmiş, erkeksi(!), genious beyinleri var, var olmasına da... E insaf yahu; birinizin dediği diğerinizinkini az buçuk tutsun çok reca ediyorum.. Böyle böyle aptal ediyorsunuz elin gariban pipiligilleri (iç ses: belki de bilinçli hareketlerdir bu tip falsolu vuruşlar :S 'zeki' bir ırkın karşı cinsi kontrol altına almak adına uyguladığı 'abondone' taktiğidir belki tüm bu benzer senaryolar:S düşünmek lazım :S bknz: öküzce komplo teorileri)

5 yorum:

karakedi dedi ki...

ışığı ve sürekli olarak gözlerini kapatıyorsan zaten olmaz! sevişemeyiz senlen! :P

partnerini yeterince umursayan(seven) bir insan onu seyretmeye doyamaz ki? zevk aldığını izlemek hoş olmaz mı? ışık davası olsun istemiyorsan siz de sabahları yiyişin :) hem sabah sevişmeleri daha bir hoş olsa gerek?

biricitconsungunlugu dedi ki...

:)) gözleri tamamen kapalı dıye bı fılm vardı,ama sen gözünü ac benı ıyı dınle,hangısı neyı ıstıosa oyle yap :)

bu arada;
http://biricitinyeri.blogspot.com/2012/03/psikolojik-mim.html mimledim seni:) yapmasanda canın saolsun

KaRaMeL dedi ki...

bazen kapanır bazen açılır..oluruna bırakın canım:))kasmaya gerenk yok.

Deniz Acısu dedi ki...

hahahahah açık olması tabii ki en mantıklısı:D Ama sevgiliye göre değişir:D

drifter dedi ki...

ben "bana aşık değil misin o yüzden mi kapanmıyor gözlerin" diyen buzağıda takıldım kaldım!