23 Ekim 2010 Cumartesi

Yine Yaptım.. Yine Yaptım...

Aha yine yaptım :/

Kestanemsi saçlar.. Topuklarıyla birlikte, Öküz'den en az 10cm uzun.. Hatları dikkat çekici... Bol süslü.. 30lu yaşlarının 2.yarısında bir hanım... Pek ilgi alanıma girmese de; bonkör dekoltesi ve "ben buradayım" diye bağıran genel seksapalitesiyle daha markete girer girmez dikkatimi çekmişti(hiç kasmayın; öyle 2 düğme açmakla seksapalite kazanılmaz.. çoğunlukla yaratılıştan gelir bu... ruhunuzda olmalı /matah bir şey olduğunu söylemedim; kı.ınızdan anlamayın her dediğimi/ )


Dergi reyonunda karşılaştık.. Aptal aptal raflara göz atıyordum güya, da.. yalan yok; dikkat çoktaaaan dağılmıştı..

Kadın milleti çok g.t afedersiniz.. Bi haber ver..  Fırsat ver düşünmeme.. Şöyle bir durum değerlendirmesi yapayım.. Etraf uygun mu? Kimse bakıyor mu? Hedef gacı halinden memnun mu? "Bakıyor muyum" diye takip ediyor mu? Ayıp olur mu? Salaklık/ziyan etme ile efendilik sınırı nerede başlıyor, nerede bitiyor? vs..  E zaman alıyor tabi bunlar; makine değilim ki ben...

Yoook, olmaz... Hiç beklemediğin bir anda verecek o frikiği ki, ellin ayağına dolaşsın...

Bir şey değil.... O nasıl geniş dekoltedir.. Afedersiniz; oy anam, o nasıl "sığmıyorum buraya/tutmayın beni!" feryadıdır.. 2 Aslan parçası, 3 karış ötemde, bütün ihtişamlarıyla öööylece bana baktı durdu en az 5 saniye boyunca..

Bakamadım tabi yine(vallahi beklemiyordum ama bu sefer.. hazırlıklı değildim; gafil avlandım!)... Şaşardım zaten aksi olsa... Kaçırdım bakışlarımı.. Sanki her gün 10 tane meme görüyorum.. Sanki, çooook modernim... Yahut çook çok normal bir şey de, zerre önem vermiyorum o mevzuya....

Hadi oradan be! İçim gitti, içiiiim! Kuzu kuzu yatıyorlardı yataklarında(zütyen)... Bir el sallamadıkları kaldı resmen.. Ziyan, günah.. Vallahi içim acıyor böylesi müsrifçe harcananlara..

3'er-4'er saliseden 2 kez ya baktım, ya bakmadım... Toplamda 1 saniyeyi geçmez bütün gördüğüm...

5mt ilerimdeki güvenlik personeli/yandaki ekmek-çörek reyonu görevlileri duruma kıymet verip yedi bitirdi kadını taaaa oralardan.. Ben 3 karış öteden yarım saniye bakamadım anasını satem(o birşey değil de; bahsi geçen güvenlikçinin ardımdan bakışı çok koydu yahu)

Of be salak Öküz.. Karar ver; "kurt mu olacaksın, kuzu mu?"

Not1: Şeyi de hiç anlamam bak; günay plajlarında o cıbıl cıbıl güneşlenen turistlere nasıl bakmadan durabiliyor memleketim erkekleri, hiç anlamıyorum.. Senenin 11 ayı hazır olda bekleyip/iğne deliğinden meme dikizleyip; 1 ayı mı insan üstü otokontrolle "ne var ki; alt tarafı meme!" diyebiliyor bu bünyeler?

"Ne var'ı?", "alt tarafı meme'si" var mı lan? Meme 12 ay memedir kardeşim! Anlatya'da olsan da meme, Kastamonu'da olsan da..


Not2: Kesin, bilerek/ego tatmini için yapılıyor bu frikik mevzu.. sırf gıcıklık olsun diye.. ortamdaki "eli yüzü düzgün olup da, kırmızı surat potansiyeli en yüksek kişi/kurban" seçiliyor.. hem dillere destan sunum yapılıp aklı alınıyor garibanın, hem de kimse birşey görmemiş oluyor.. ohh; ne ala...

Not3: Bu mevzularda benim kadar kısmetli olduğu halde; yine benim kadar salağı var mıdır şu dünyada pek merak ediyorum..

12 yorum:

. dedi ki...

gözümü alamadım..



yazından.

"leb" demeden... dedi ki...

o foto benim mi? :S

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Çarişe: Ben öküz halimle bakamadım işte o manzaraya.. Böhüüü :/

@Leblebi: Aynı sendekiler yani:)
(allahım yarappim, şu kadınların memesel özgüvenlerini de bir gün mutlaka yazmalıyım)

"leb" demeden... dedi ki...

bi daha baktım da

benimkiler daha güzelmiş...

lady dedi ki...

bana kalırsa memeler güzel diilse hiçbir kadın ukalalık yapmaz öküzcüm ;)

Ayris dedi ki...

not2 de yazmışsın işte her şeyin sebebini:)

Adsız dedi ki...

çözünürlük harika. Yani fotoğraf makinesi için demiştim :) ben teknik açıdan bakıyorum. Sanatsal açıdan :D

gunesyuksel dedi ki...

hahahah yarıldım..

1. walla ben de görsem ben de bakarım..
2. bende de olsa bende acarım.. :)

TuTsİ dedi ki...

Bebek iken erkeği dişisi emeriz.
Gıdamız süttür çeşmesi meme
Büyüdük ya biz erkekler yine emeriz
süt gelmesede,
dişi olanlarda meme var diyemi canları çekmez acep bak ben bunu merak ediyorum :/
birde;
dişiler göğüs şovunu erkeklere değil dişilere yapıyor, sanırım 'bak benimki güsel' gibilerden

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Leblebi: Aklımda olsun:P

@Lady: Dur dur; yazacağım bu mevzuyu :)

@Ayriş: E bakamıyorum ki ben.. Ne anladım bu işten?

@Bestami: Evet; memenin sanatsal hatları gaaaayet yerli yerinde.. gaaayet muntazam :P

@Güneş: Ben de olsa, utanırdım lan... Açamazdım böyle teşhirciler gibi...En fazla, bilinçsizmiş izlenimi veren birkaç mini şov; hepsi o...

@Tutsi: Enteresan bakış:P

01 dedi ki...

ilk baktığında bıdırı görünmeye meyil etmiş döt gibi duruyor afedersin

yazmasam delirirdim dedi ki...

HAHAHAHAHA.

Peki öküz o dekolteyi verince kadınlar ne diyor,ne düşünüyor fikrin var mı :D