26 Ekim 2010 Salı

Ertesi Gün Öküz'ü

Allah'ın sopası yok... Prezervatif almaya utanan bünye; gitti, paşa paşa(z.ke z.ke) "ertesi gün hapı" aldı....

Demek ki neymiş? Prezervatiflerin sınırları zorlanmayacak; aksiyon sonlanmadan hemen önce, "aşağıda her şeyin yolunda olup olmadığınından" emin olunacakmış....

Ders olsun salak Öküz!
(Not: hassas mevzu. yorumlarınızı 2 kez okuyup paylaşın lütfen)

21 yorum:

Sonne dedi ki...

Hayiiirrrr!!! Ertesi gün hapi onca hastaliktan korur mu bünyeyi yahu?
Tek esli olmadigini düsünerek yaziyorum yorumu. :)

öküz dedi ki...

@Sonne: Oha... Senede 300 kişiyle yatan; temiz-sakat ayrımı yapmadan ona buna yumulan bir imaj mı çiziyorum?

Kapı komşunuz/okul-iş arkadaşınız Ayşe'den, Ali'den çok mu farklı sanıyorsunuz beni?

1: Prezervatifim vardı tabi.. Sorma "e nasıl oldu ki?" diye.
2: Hastalığım falan yok çok çok şükür... Töbe töbe...

Sonne dedi ki...

Yok, o kadar kötü bir imaj cizmiyorsun. Yani o kadar "kötü" degil. :)
1. "Prezervatifim vardi tabi" olmaz. Prezervatifin her zaman olacak, olmak zorunda.
2. Sende olmayabilir bir hastalik ama karsindakini bilemezsin.
Safe sex!
Safe sex!
Safe sex!
Safe sex!
...

:)

öküz dedi ki...

@Sonne: Safe sex! Safe sex! muhakkak da........ Benim mikroplarımdan fazlasını, farklısını taşıma ihtimali olan biri asla değil...

Öküz dikkatlidir o mevzularda... Kendini de, karşısındakini de korur elinden geldiğince... Büyük konuşmayayım ama, kolay kolay yaş tahtaya basmaz..

Ama..

Safe Sex! Safe Sex! elbette...

patates dedi ki...

kıza acıdım valla... bünyeyi zikip atıyo o ilaç...

sana acımadım pek ama:)) ilacı yutan sen değilsin ne de olsa... her türlü kız hapı yutmuş yani:)) bu da sana ders olmuştur, partnerinizin sağlığını sadece hastalıktan korumak olarak düşünmeyin reca ederim:))

öküz dedi ki...

@Patates: Prezervatifim vardı.... Almayın günahımı..

patates dedi ki...

öküzcüm bizim de evin kapısının önünde 3 tane araba var ama kullanmayı bilmiyorum:)) o ara hatun baya kitlemiş seni sanırım, kullanmayı bilememişsin:))

öküz dedi ki...

@Patates: Enteresan bakış açısı... Ben böyle düşünmemiştim hiç:P

Aslı dedi ki...

Yorumlara oldum. Herkes burada yorum yaparken bAska oluyor( iyi bir sey soyledim okuzum, senin yorumcularin ve senin yorum alanin hakkinda) . O ilaci hep merak ederdim, ne dert ki boyle durumlarda hep kadin bunyesine bir sey oluyor. Bu arada o ilaci alman ve kiza aldirtmaman da incelik olarak gorundu gozume, haksiz miyim?

Telekinesis dedi ki...

no condom no porn

x-coach dedi ki...

cebinde taşısana 2 tane :)))
ben bi keresinde ikisini birlikte bir erkeğin karşısında masaya bırakıvermiştim. yüzünü görmeliydiniz. hahahayt.

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
pekiovakit dedi ki...

hastalık falan o mevzuya hiç girmeyeceğim, eminim dikkatlisindir öküz. ben hakkaten hem kıza hem sana üzüldüm, yaşadığınız strese, sıkıntıya.

öküz dedi ki...

@Aslı: Sen seviyorsun Öküz'ü de, ondan öyle gelmiştir:P

Bir de kadına mı aldırayım? Tabi ben gidip alacağım; benim hatam..

@Telekinesis: "Yes condom, yes porn" desek, olmoor mu??

@X-Coach: Prezervatifim vardı ve kullanıyordum yahu.. Hemen her daim bulunur yanımda..

@Pekiovakit: Tenk yu Pekiovakit.. Pek tatsız ve stres dolu bir mevzu hakikaten...

νιşηє çüяüğü dedi ki...

Temkinli davranın bir daha ki sefere.. O ilaçlar bayanlara zarar veriyormuş..

bahtsiz bedevi dedi ki...

Kizin hapi yuttuguna emin misin? Yani yutmazsa hapi yutan sen oluyorsun, onun icin ellerinle alip ellerinle icirdigine eminim...

Bu arada olur da efektif olmazsa hap, hastaligi birak da hamilelikle nasil basa cikarsin? Aldir diye zorlar misin, aldirmam derse evlenir misin?

Bunlari somagizlilik icin sormuyorum. Basima geldi, hapi ictim ve regl olana kadar "hic de evlenmek bu adamin cocugunu dogurmam ne kadar imkansizsa, aldirmak da o kadar nefretlik bir durum" diye dusunup durdum... Sen de ayni hislerdesin muhtemel...

bahtsiz bedevi dedi ki...

"hic de evlenmek niyetinde olmadigim bu adamin" olacakti.

zerzewat dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
öküz dedi ki...

@Vişne Çürüğü: Bünyeyi zorluyormuş sanırım... :/ Temkinli olmam mı... Zaten paranoyaktım, iyice delireceğim bundan sonra..

@Bedevi: Bu olasılığı düşünmek dahi istemiyorum şuan... Kaldı ki; hangi çağda yaşıyoruz yahu... 2 Tarafın da istemediği/hazır olmadığı bir şey için, kim ne diye zorlasın şartları.. Dedim ya; düşünmek dahi istemiyorum o olasılığı.

@Zerzevat: Çatlak-patlak değil de; biraz daha farklı bir mevzu.. Boşver.. Elbette vardı prezervatifim..

Seden dedi ki...

bir ara bulunamıyordu bu haplar...
ithalinde sorun mu ne çıkarmış bakanlık...
oy oy ne stres yaşatmıştı

öküz dedi ki...

@Seden: Paylaşım için teşekkürler... Yazmıştan saymıyorum ama bunu; yine yine yaz lütfen..