8 Ocak 2019 Salı

Çapkın Öküz & Göt Mevzu (Göt Mühim, Göt Mühim!)

Bahsetmiştim 'bakamamak' mevzundaki meziyetimden.. Büyüdükçe, kart horoz mod aktif oluyor sanıyorum; bugün baya baya önümde yürüyen kadının poposunu izlerken yakaladım kendimi. O hızlandıkça hızlandım, yavaşladıkça yavaşladım; sırf tadını çıkartabilmek için :S

Vuhuuuu!! Çok çılgıncaydı! :)

Ne var bunda diyeceksin, de....Olum ben bi ömür beceremedim lan bu işleri; böyle fütursuzca izlemişliğim hakikaten çok çok azdır (ne bileyim mınanke; 'efendi adam olun, efendi adam olun' diye diye büyüttüler bizi... efendi adama madalya veriyorlar sanki!... aha duvarda madalya dolu da; satsan 5 para etmiyor hiçbiri; pieh... gerçi... gerçi, hormonların böyle şekilleneceğini ne bilsinler tabi; onlar da haklı)

Yalnız, şu ermeni kökenli bir kadın varya hani, koca götlü/meşhur/amerika'lı.. onun şampanya bardaklı bir pozu vardır; bilirsiniz.. Anladım bak işte ben onu .... Nedir içerideki mekanizma ona henüz ve hala kafam basmıyor aslına bakarsan; ama, ama durur valla o bardak... Şehir efsanesi değilmiş yani :S

Okuyana Not: 'Atma Ziyaaaaaa... Sokak boştu ve 5 metreden yakına yaklaşamadı bu salak yine' diyenlere inanmayın; külliyen yalan; çekemiyorlar vahşi seksepalimi 🤓

Kendime Not: Adam olacaksın aslında da, her şey için çooook geç olacak be Öküz; farkındasın öyle değil mi? :/


Hiç yorum yok: