6 Ocak 2019 Pazar

Basıldık!

Yeni tanışılan bir dişi kişilik.. Hoş sohbet, ilgili, güzel gözlü, memeler tombiko falan.. ohh miss yani..

İlk gece klasik ztarbucks sohbetiyle geçti; -ki tereddütlü flörtözler zengin etti zaten bu kahveci milletini. (ha diyeceksin, 'dunköf öküz, güzel bir şarap seçseydin ya kadına; hem daha kıvamlı olurdu gece..'.. de... hiç güleceğim yoktu be dostum; ne anlar elin öküzü şato dö möntinyak'tan falan.. tarhana çorbası versek onun yerine; hı? içimiz ısınırdı hem..)

Hoş sohbet süzmeler, hafif arkada kalıp çaktırmadan g.te bakmalar, klasik öpücükler falan fistan; gece 0-0 bitti.. Buraya kadar ok..

Abisiyle yaşıyormuş.. Abi dediğin de benden 5 yaş küçük..

'Gelmek ister misin, yok abim gece 11e kadar' dedi ertesi sabah.. Yok istemem diyemedim tabi, ayıp olur; ziyan olur; atladı gitti elbet Öküz.

Peynirler, şaraplar, mumlar.. 😈😈

Az peynir yerini az sarmalaşmaya, az sarmalaşma yerini az koklaşmaya falan devrediyordu derken..
Saat 21:00 sularında pantolon ayak bileklerindeydi üzerinize afiyet (nazar etme nolur; çalış, senin de olur)..

Meriç olmanın (dıkla) kaçınılmaz sonu, biliyorum; lakin boş bakan, ruhsuz bakan kadınlarla sevişmeye bir türlü alışamadım.

Zemin temiz (salon kanepesi), ortam müsait, hatun kişi atak, memeler ouu baby!...

Sonrası tuhaf ama..

Çatır çatır anahtarla açılan kapı, öküzün kıllı poposu, utançtan yerin dibine girmiş-efendiliği korumak mı yoksa olası bir saldırı karşısında cengaver olmak mı tereddütüne girmiş öküz, 'biraz bekler misin erkek arkadaşım evde' diye abisini sakinleştirmeye / ötelemeye çalışan ev sahibi.. (erkek arkadaş?)

Off off..
Kim neyi ne kadar gördü bilemiyorum; lakin ömrü hayatımın en utanç verici gecelerinden biriydi benim için.. -ki onların travması benimkinin 100 mislidir sanıyorum.

Bir daha mı? Tövbe!

iç ses: tavuk götü mü? karıştırma şimdi tavuk götünü!



2 yorum:

Editör dedi ki...

Iç sese kulak verme...

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@sibel: vermiyorum zaten; zorlamamak lazım şansı :S