14 Ocak 2019 Pazartesi

Aşık Oldum!

Sanırım aşık oldum!

Hoş sohbet ve mis kokulu yasemin çayı eşliğinde geçen bir kaç saatin ardından evine bırakmak üzere yola koyulduk; gece 11 suları..

Çaktırmıyor belki, ama tahmin etmesi zor değil; Öküz yine gergin, yine gergin.. Eve davet edecek mi, etmeyecek mi... öpmeli mi, öpmemeli mi.. bitmez bu dunkof'da tereddütlü iç sesler!

Yaklaştıkça gerginlik artıyor tabi; ister istemez son metreleri daha yavaş gidiyoruz.. Ben utana sıkıla 'kahve içmek / yukarıya gelmek ister misin?' gibi bir teklif beklerken 'şuraya parkedebilirsin istersen' dedi hayatımın kadını! 😍😍

Oh be arkadaş! Oh beee!

Ne anlıyorsunuz zaten şu 'kahve içmek ister misin?' ya da 'ay evim benim mahremim' tiyatrolarından, anlamıyorum ki! İlk gece seks yapmadan olur yavrum çok merak ediyorsan, olmalı da hatta belki.. Belki 🤔 Ve hatta eve çıkan adam pantolonu indirmeden kahvesini içip, efendi uslu evine de dönebilir yeri geldiğinde.. Ama evine davet etmeye çekineceğin, istemediğin bir şey yaşayıp yaşamayacağın hususunda endişen olan adamla ne işin var zaten senin gecenin bilmem kaçında dışarıda; ah be yavrucum..

Aga hiç mi gelişmedi insan sarraflığı tarafınız (alakası yok, çok yanıltıcı olabiliyor deme; elbet oluyordur, ama çok da olmuyor yahu.. içinizdeki aslan terbiyecisi ve serseri erkegim! benim dürtüsü gözünüze perde çektiği için göremiyorsunuz bence siz).. Yahut hep mi kötülere, ucuz fikirlere denk geldiniz?

Not: Dalga geçiyorum elbette aşkitom falan diyerek.. Öküz kova burcu, mantık adamı.. İyi biri, ok; ama benim dünyamdan değil.. Sohbet, gezmece, arkadaşlık ve belki seks = mümkün.. Lakin ötesinin olmaması gerektiğini düşünüyor, ve olmayacak da.. Sezarın hakkı da sezara ama; o 'şuraya parkedebilirsin'i de hiç ama hiç unutmayacağım 😍

3 yorum:

Beauty dedi ki...

hain domdom!
mailime başlıklı olarak uyarı düşünce bile heyecanla açtım.
çküz de artık onlardan. o da "tıklanma" sayısı artsın diye fake başlıklar açıyor. dünyanın geldiği bu noktada, aşk denilen vhsfkjjskalgjklsfang :D

ofz ya! ayrıca yasemin çayı içmeye( o ne la??!) ya da bir bira içmeye referansı verilmi, CVli kişilerle çıkmıyoruz. Sen yasemin çayı aşamasına kadar ne ara bu kadar tanıtıyorsun karşıdaki kadına kendini? merak ettim.

Sonsuz dedi ki...

Uzun zamandır yazmıyordun açılmış yine zihnin =D hadi patlat bir Tinder açılımı da asablarımız şenlensin

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@beauty & @sonsuz: Teşekkür ederim efenim :) Ne diyorduk? Yazmıştan saymıyorum bunları; yine yine yazın plz :)