2 Ocak 2019 Çarşamba

Canını Yakmak İçin Seviştim

''Canını yakmak için seviştim; seni çok sevdiğim için.''

Anlıyorum....
Hadi yavrucum, hadi... Şöyle kenardan kenardan alalım seni o halde...

Hangi erkek donuna sahip çıkamayan, kalbinde biri varken başkasıyla sevişebilen kadını ister allasen özelinde? Hangi erkek x bir sebeple dahi olsa başkalarıyla da sevişebilitesi olan kadına verir kalbini bile göre?

E hiç anlamamışsınız ki anam siz bu işi; ilk sorudan kaydırma yapmışsınız hatta..

Sen de yaptıydın hani(?) Canını acıtacaktım, sırf sana kızgın olduğum için(?) Çok yalnızdım Öküz anlyor musun (?) Sen öyle yapmasan sevişir miydim elin adamıyla (?)..  bikbikbikbik.... 

(kadının hep bir sebebi, vicdanını kandıracak bir bahanesi olur genç dostum, unutma bunu)

Hadi yavrucum; güldürmeyin beni :)

Öküz'ün dahi ayrılığın 3 ay ertesinde biriyle ilk sevişme denemesinde boğazı düğüm düğüm olurken.. Yahut geceyi derilerini kanatırcasına banyoda 3 saat keselenerek bitirirken..

Töööbe; konuşturmayın beni.

4 yorum:

Editör dedi ki...

He he çok guldum

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@sibelözer: Tenk yu paylaşımın için :)

Sonsuz dedi ki...

Umut Sarıkaya "emdirmişsin işte kendini" =)

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Sonsuz: Eeuheu :)