30 Aralık 2018 Pazar

Kariyer Değil Para İstiyorum Ben Artık

'Kariyer değil, para istiyorum ben artık' dedi.. ('etim ben; ve sağacak adam arıyorum' diyor yani)

Şimdi o ahlaklı, seviyeli kadın.. Ben sırf 'budur' dediğim kadını arayış sürecimde, aşk ile kimseyi kandırmayıp semptomatik çözümler yaşayabildiğim için Öküz oluyorum; öyle mi?

Araba kolçağımdaki overdose alkollü ağız gargarasını, bomboş bakan birine sarılmanın hissiyatını nereden bileceksiniz.

Haklısınız da aslında; aşk ile kandırmakmış.. Benden daha safı, salağı var mı şu dünyada.. Herkes oynanan tiyatronun bilincinde; kim kimi kandırıyor ki Öküz; uyan!

Ruhsal-bedensel ihtiyaçlarını doyururken kafaları kuma gömüp vicdanları rahatlatacak, durumu legalize edecek, şartlara göre eğilip bükülebilen doğrular olmalı memleketim ahlak anlayışı için.

Doğru tabi; aynen devam edin siz..

Hiç yorum yok: