21 Aralık 2018 Cuma

Seks Yüzünden Ayrılmak & Pırtık Pamuklu Don Giyen Kadın

Anlamadığım zamazingoların başlarında geliyor bu "seks yüzünden ayrılan çiftler".

Zira, cinsel çekim yoksa neden evleniyorsun(test drive yapmadan evlenen kaldı mı istanbul'da?) yahut başlangıçta varsa, neden devam ettir(e)miyorsun.

Fiziksel salmayı anlarım bak; ben de çektim zamanında; aman aman, evlerden ırak.. 50 kilo aldığın hatun, yok çocuk doğurdum yok "ben 18 yaşında mıyım" cart curt, olur sana 80 kilo... Yahut çeşit çeşit stilettolar, dantelliler giyen hatun, çamaşır suyu lekeli pırtık tişörtlerle dolaşır olur 1nci yılın sonunda..

Da..... Öyle dahi olsa.... Düşünüyorum olanca erkeksi, seksi, matematik dehası beynimle; de... de işte.. yine de almıyor aklım, nasıl olur da 3 ay sevişmemiş erkek kafası yanında uyuyan cıbıldak g.te duyarsız kalabilir istikrarla(?)

Yeterince aç bir erkek pırtık pamuklu don falan dinler mi yau?

Hiç yorum yok: