29 Ocak 2019 Salı

Evlilik Mevzu

Evlenmek üzere olan abimi duyan dişi arkadaşlarımdan çoğunun üzerime ekstra bir yatırım yapmaya başladığını hissediyorum. 'Abisi evleniyor, bu da özenmiştir-önü açıldı' falan diye mi bakıyorlar, tam çözemedim orasını.

Lakin atladıkları bir nokta var; ben evlenmeye hiç karşı olmadım ki zaten; 'evlenmem-ne işim olur' demedim(g.tünüzle yorumluyorsunuz Öküz'ün üslubunu). Aksine keşke doğru biri çıksa da evlensem dedim kendimi bildim bileli.

Serseriliğimden değil; gönlümce birini bulamadığım, bulmak istediğim ve bu süreç boyunca ah almadan sevişmek istediğim için burada okuduğunuz pek çok şey. (evet sevişmek istiyorum, sevişmeye ihtiyaç duyuyorum, vücuduma işkence etmek gibi bir derdim/niyetim yok.. sevgili 'ucuz adam-her erkek gibi' yaftacı arkadaşım; basalım senin damarlarına da aynı oranda testesteronu seni de görürüz. 30 yaşında 2gr/cm3 hormonla atıp tutması kolay güzel arkadaşım; gereksiz ve büyük atıp tutuyorsun.. duymaya hazır olmadığın gerçeklerini suratına çarpıp kırmayayım minito kalbini)

Ve yaş 40'a geliyor; bu kadar sene bekleyip, azıyla yetinmeye de hiç ama hiç niyetim yok.

Kastamonu kültürüyle büyümüş bir Hollanda'lı, yahut parizyen hayatından sıkılmış, Yozgat'lı yaşamak isteyen bir Hollanda'lı bulmak kolay mı sanıyorsunuz? :)

(ve inanır mısınız; ne meme, ne seks kalitesi zerre kadar umurumda değil bu seçim sürecinde)

4 yorum:

Editör dedi ki...

Önemli dip notlarını not aldım Belkim sınavlarda felan çıkar karşıma diye..

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Sibel: Dip not? Tırsmalı mıyım?

Beauty dedi ki...

sen baya ilan mı verdin yav?

ErsinCe dedi ki...

bu yazıya çok güldüm iyi mi :)