16 Haziran 2014 Pazartesi

Öküz'ün Nü Denemeleri [5] (+18)

Amatör şartlarda, hesapsız/plansız/tripodsuz, flash yerine ikea gece lambası kullanarak yaptığım çok eski bir çekim..




Öküz'ün Nü Macerası, Bölüm 4: 
http://okuzunondegideni.blogspot.com.tr/2011/10/okuzun-nu-denemeleri-4-18.html

Öküz'ün Nü Macerası, Bölüm 3: 
http://okuzunondegideni.blogspot.com/2011/07/okuzun-nu-maceras-3-18.html
Öküz'ün Nü Macerası, Bölüm 1,5:
http://okuzunondegideni.blogspot.com/2010/05/okuzun-nu-maceras-bolum-15.html
Öküz'ün Nü Macerası, Bölüm 1:
http://okuzunondegideni.blogspot.com/2010/01/okuzun-nu-maceras-bolum-1.html

Müüüü: http://okuzunondegideni.blogspot.com/2011/03/muuuuu.html

16 yorum:

Adsız dedi ki...

ikinci fotoğraf biraz fazla ayak sanki -.- ama güzelmiş, sanat tabii.

zerdaliler dedi ki...

İyi ki "Amatör şartlarda, hesapsız/plansız/tripodsuz, flash yerine ikea gece lambası kullanarak yaptığım çok eski bir çekim..." yapmışsınız. Bence çok şahane olmuşlar. Özellikle kurgu çok sağlam olmuş. Net alan derinliği, grenler, fluluklarda öyle. Elinize, emeğinize sağlık.

leithygurumi dedi ki...

anlamam ben öyle fotoğraf işlerinden o yüzden oyhşşşş dedim bir an

Butterfly'ınız dedi ki...

amaneyy .. çok güzel fotoğraflar yahu !

Umut hikayem dedi ki...

Aa utandım bak şimdi hoşçakaaaal :D

Gülni... dedi ki...

Ben beğendim diğer resimlere de bakınca gittikçe daha güzel çektiğini fark ettim :D

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@KılıçıVoyvoda: Ayak? Hmm.. Hiç o açıdan bakmamıştım :S

@Zerdaliler: Fotoğraf filmindeki(analog) noktalar = gren, dijitaldeki noktalar = noise.. :P

ukelalığımı da yapayım; ki gıcık ol öküze :)

@SerafinaLeGuin: Cıbıldak garılar falan işte; nolcek :)

@Butterfly: Eyvallah cigerim ;)

@Şeyma: ? Niye bea?

@Gülni: Teşekkür ederim efenim; onore ettiniz Öküz'ü :)

Anne Günlüğü dedi ki...

Çok hoş çok. Elleri o kadar güzel bir kadın görmemiştim!

İlk İnsan dedi ki...

Bende diğerlerine şöyle bi göz attım da her geçen gün daha iyiye gittiği ortada.

Benim kendimce fikrime gelince korkak olmamalı yani sanatçı da korkmaya başlarsa biz ne yapalım? Bunu ilk maceralarında ki yorumlara ve yazdıklarına bakarak söyledim.

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Günlüğün: E az biraz photoshop da var tabi :)

@İlkİnsan: Ne yazmışım ki? :S

'Kim olduğu anlaşılmasın?' tedirginliğimi mi diyorsun?

O benden çok, modelleri igilendiren bir şey aslında. Malum, hiç biri profesyonel model değil; gaayet memleketim kadınları..

Çok normal tereddüt etmeleri.. Ve çok normal güvenlik mevzuna özen göstermem.. Profesyonel model olsa, böyle mi olur kompozisyonlar/kompostolar? :)

Unknown dedi ki...

wuhuuu ilk "nü"ye bayıldım özellikle :) Başarılı :))

xCoach Incomprehensible dedi ki...

çeyrek profesyonel bir fotoğrafçı olarak ben gayet başarılı buldum.

gelip şunu yanıtla. :))
ŞU

xoxo

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@DördüncüCartCurt: Tenk yu anam.. arzı hürmet ederim :)

@XCoach: Sen de yapsana XCoach Photography diye :)

Eyvallah cigerim; ilk fırsatta, söz...

siyahojelikadın dedi ki...

Bende nü modellik yapan bayanım..
Resimleriniz harika. Emeğinize sağlık .

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Mavibulut: Amatör işler bunlar; eğlencelik, 'vaaay ne güzel oldu!' yahut 'vuhuu, bu fotodaki ben miyim!' demelik...

Teşekkür ederim :)

siyahojelikadın dedi ki...

Kesinlikle :))
Resmedilmeye değer ..