1 Haziran 2014 Pazar

Mimmo

Sevgili Gülni mimlemiş.. Yanıtlayayım; -ki şişmesin bir tarafı..

- Blog Açma Hikayeniz Nedir?
Özel bir hikayesi yok.. Vaktiyle(5-6 sene kadar önce) Pucca'yı okuyup heveslenmiştim.. Kendini yazarak daha iyi ifade edebilengillerdenim; onun da etkisi var elbet.. Hani Forrest Gump'a diyorlar ya 'düşünme, sadece koş!'.... diye; o misal.. Düşünmedim, başladım öylece yazmaya :S

- Blog İsminiz Nereden geliyor?
Vaktiyle blogun ismi kibarfeyzo'ydu, bilen bilir.. Sıkılıp kapatmıştım; sonra aynı ismi yeniden alamadım mı ne; birşeyler olmuştu... Yine 3sn'de aklıma Öküz geldi; onu kullandım.. Öküz olmasaydı, Denyo, Dingil, Hanzo falan yine benzer bir şey olurdu.. Öyle Excaliburr!!, DonTheDragon! falan isim kullanamam; gülerim ben :S

- Hangi Mevsimi Seversiniz?
Kış çocuğuyum ben; dolayısıyla sonbahar-kış geçişine daha bir yakın hissediyorum. Ötesinde, popüler optimist yaz çocuklarından da hiç haz etmem ne yalan söyleyeyim..

- Bu Mevsim Size Neyi Çağrıştırıyor?
Bu? Şuanki mi, önceki sorudaki mi? Her neyse.. Sonbahar = Mont, ince trikolar, sarı-kırmızı dökülen yapraklar, fotosafariler... Benim kış uykum sıkıkla sonbahar da biter; öyle uyanırım öğğkk pis yazdan..

- Kırmızı Ruj mu, Eyeliner mı?
Rujun tadını unuttum :S Ruj yemek diye bir şey vardı eskiden, öyle değil mi? Tadı-kokusu falan damağımda.. Yüzün gözün falan her yerin ruj olurdu ( fazla mı erotik oldu? öhömm ... neyse işte.. ).. Yok şimdi eskisi gibi ruj kokulu, ruj tadında rujlar..

Eyeliner nooliirdi? Şu göz altına çizgi çeken zamazingo mu? Yok, onu sevmiyor Öküz..

- Blog Yazmak Sana Ne Kazandırdı?
Bilmem :S Eğlendim.. Çokça gülümsedim.. Az biraz gülümsettiysem de ne mutlu..

Bir kaç evlilik kurartmışım(öyle demişlerdi); vardır belki sevabı..

Onlarca boşbeleş insanın yanında 3-5 de çok kaliteli/dolu dolu insan tanıdım.. Biriyle sevgili oldum hatta.. 3-5 Kişiyle çay-kahve muhabbeti yaptım.. Saçma sapan 1 kişiyle ağır pişmanlık yaşayıp, ders çıkarttım.. 2-3 Kişiyle yatay jimnastik :S

Eskiden hemen her hafta 2-3 kişi yazardı 'melaba, ben tanışmak istiyorum seninle' diye; hey gidi günler :))

Geriye dönüp bakıyorum... Ne kazandırdı? 1 Güzel insan, 2-3 arkadaş/tanıdık ve bolca gülümseme.. Hepsi o..  (iç ses: daha ne olacak?)

- Kitap okumak mı, bir şeyler yazmak mı?
Yerine-zamanına göre.. Bazen bir şeyler yazmak, bazen okumak..

- En Çok Etkilendiğin Film(?)
Shawshank, Forrest Gump, 7 Samurai..
Bknz: https://www.blogger.com/profile/07253711733046843172

- Şiir mi, roman mı, hikaye mi?
Şiiri ayrı tutarım.. Ama kurgu yazıları sevmiyorum; orası net... Kitap dediğin taş üstüne taş koyacak insanda.. Roman delisi tatlı su entellerinden pek haz etmem mesela..

- Hangi Tür Film/Kitap(?)
Film = dram.. Kitap = tarih (selçuklu'lar olur, napolyon olur, din tarihi olur... taş üstüne taş koysun, yeni bir şeyler öğreneyim yeter ki)

- Öğrenci Olmak mı, İş Hayatı mı?
Hangi denyo iş hayatını seçer ki bu soruda? Elbette derdim yok tasam yok 'öğrenci hayatı' bu soruya yanıtım.. Düşünsene, en büyük derdin ikinci öğretim iktisattaki hatunun seni görmezden gelmesi(hep de bu iktisat, çeko falan oradaki kızlar güzel olurdu benim zamanımda)... Pieeehh..

-Kitap Okumak mı Film İzlemek mi?
Roman(gıygıy) okumak mı film seyretmek mi == film seyretmek.

- Klasik Giyinmek mi, Spor Giyinmek mi?
Dolapta eline geçen ilk şeyi giymek malesef.. Giyinmeyi bilmeyenlerden bu öküz..

- Almaktan Asla Vazgeçmeyeceğin Şey Ne?
Bilmem; gelmedi aklıma bir şey :S

- En Sevdiğin Yemek?
Eeeeett!!! Kırmızı Et!!!
(bknz: http://okuzunondegideni.blogspot.com.tr/2010/05/et-istiyorum-ben.html )

- En Sevdiğin Dizi?
Dizi seyretmez Öküz; seyredenlerden de yine pek haz etmez.... Arada açıksa Sülüman'a göz atıyorum sadece.. Hep belgesel, hep belgesel :P (yok anam; televizyon seyretmiyorum.. haftada 4-5 saat belki)

- Özel Bir Yeteneğin olsa Bunun Ne Olmasını İsterdin?
Bknz: http://okuzunondegideni.blogspot.com.tr/2009/09/en-buyuk-hayalim.html

- Hasta Olmanın En kötü Yanı?
İşlerin aksaması ve halsizlik falan herhalde :S
Allah çözümsüz hastalık vermesin..

- Alınacaklar Listen Var mı, Top 5 Nedir?
1- Mares 70cm zıpkın ve bilimum yeni yüzme/dalış malzemesi
2- Ayfon6
3- Adam gibi kılık kıyafetler
4- Baş ucu radyosu (alaturka fm.. non-stop zeki müren mod)
5- Araç içi(çakmak gözünden) su ısıtıcı :S

- İlk Aldığın Makyaj Malzemesi Nedir?
Çok sıkıcısınız be anam.. Bıkmıyorsunuz şu makyaj / kıyafet muhabbetinden :S

Öpenzi... Dost XCoach, Artiz Lady, Yobaz/anarşist Tülin, eller havaya UçanKaravan, junior Maya, ve uykucu Josephin'e gitsin mim...

23 yorum:

Adsız dedi ki...

blog epey kazandırmış, maşallah maşallah :D

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Voyvoda: Nazar etme ne olur, çalış senin de olur demek isterdim ama; bir şey kazandırma derdinde olsam, o rakamlar 100lerle ifade edilirdi sanıyorum.. Bilmem anlatabildim mi? ;)

Adsız dedi ki...

bloggerda genelde kadınlar var, yanlış yere çalışmış olurum, o yüzden şimdilik pas geçiyorum :D şaka yapıyorum, anladım tabi.

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

kadın bloggerlar arasında iş yapar bu mim ama bi erkek blogger için de müthiş cevaplar. sevdim ben bu blogu :)

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Lovemeblabla..: Proud of it anam..

Gülni... dedi ki...

Çok iyimiş :)

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Gülni: Tenk yu ;)

Unknown dedi ki...

Çok güldürdün beni yaa :D
her cevabın ayrı komik ve samimi :)
Ayrıca iş hayatını seçen denyolar da var :D Ayıp oluyo amaaa :)

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@DördüncüTekilŞahıs: İş hayatını ancak altı kuru-keyfi yerinde memuruslar seçer sanıyorum :S

Yazmıştan saymıyorum bunu; yine yine paylaşınız aklınızdan geçenleri ;)

Ucan Karavan dedi ki...

Oyle dudaklari bukup ay bunu saymam bi daha yaz bi daha demen de yok mu :))) Gelio bak bes kardes heee ;))))

Bi de Adsiz yanimda. Cevaplarini begenmemis ama cok selam soyluo, anlarmissin oyle dedi ;)))

nalan dedi ki...

large bc var mares?
işine yararsa :)

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Karavan: Hıyyyyy.... Uyuz..
Adsız kim bea? Niye beğenmemiş? Güzel mi? :P

@Nalan: Aaa haa; yeni okuyucu :))
Bc değil belki ama, kamuflaj desenli, ince-neopren bir shirt de almak lazım; ürküyor hayvancıklar(balıklar) benim seksi, erkeksi, karizmatik vücudumu birden karşılarında görünce :P

Bir de... Large demeyeydin, iyiydi sanki ha? Gitti karizman :P

Uyuz oluyorlar böyle söylememe ama; ekleyeceğim yine.. Yazmıştan saymyorum bunu; yine yine yaz lütfen :)

Super Bekar Anne dedi ki...

:)))

Lady dedi ki...

Adın sana çok yakışmış =) ayağıma işeyen kardeşim geldi aklıma en sevdiği hayvan öküz başlı antilop =) Cevaplara güldüm

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@BekarAnne: Eyyyvallah anam :P

@LadyWitch: 'Adım bana yakışmış?'.... İyi bir şey mi dedin şimdi? :S

yazmasam delirirdim dedi ki...

Sona gelince tepkim, unutulmamak güzelmiş Teşekkürler mim için.

Ayrıca izleye izleye süleyman miii :))

Beauty dedi ki...

@öküz sunu derken ne içmiştin=?

- Şiir mi, roman mı, hikaye mi?
Şiiri ayrı tutarım.. Ama kurgu yazıları sevmiyorum; orası net... Kitap dediğin taş üstüne taş koyacak insanda.. Roman delisi tatlı su entellerinden pek haz etmem mesela..

öküz mitolojisine ters bu. sen yaslandıkca bi cirkinleştin yalnız:/

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Maya: İzleye izleye sülüman? Kötü mü?

@Beauty: Nesini anlamadın ki?

Öküz mitolojisi? (benim kafa matematik/düz çalışır; dolambaçlı/kadın cümleleri kurma plz)

Lady dedi ki...

Evet iyi bisey dedim hanzo dingil falan senlik değilmiş

xCoach Incomprehensible dedi ki...

ciyaque.
pek sevindirik oldum.

tabletime kaydettim, yarın metroda derse giderken tüylü gözlüklerimi takarak yanıtlayacağım.

xoxo

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@LadyWitch: Fikir sahibi olmakta acele etmemek lazım :P

@XCoach: tüylü gözlükler? allah ne etmesin seni; tööbe :)

Beauty dedi ki...

@okuz :Ç okuz olur musun piliizzz :/

maviye iz süren dedi ki...

Merhaba :)
Yazdiklarini hep okuyorum gulumsetiyorsun :)