9 Haziran 2014 Pazartesi

Tosssss.... (bir oyuncak hikayesi +18)

Şehir dışında yaşayan eskilerden bir afet-i deryaya süpriz yapmak niyetiyle en yakın oyuncak mağazasına uzun zamandır akılda olan siparişler verilir.... Duşlar alınır..  En seksi donlar giyilir.. Ve gelen kurye poşetiyle apar topar yola çıkılır..

50+km.....

Engin hayal gücünün şekillendirdiği binbir eğlencelik senaryo haftalar öncesinden yazılmış-çizilmiş; her şey tastamam/eksiksiz..

Koşar adımlarla merdivenler çıkılır; heyecanla zil çalınır... Hatun kişi şaşkın gözlerle kapıyı açar.. Niyeti bozuk öküzün gözlerindeki hınzır parıltıyı bir hamlede kavrar ve, ta taaaaa... 'hay allah.. keşke haber verseydin... regl'im' der....

Tossssss!!!!    :/

..................

Acaba diyorum şu tossss'lar hakkında kitap falan mı yazsam(?)... Ne çok geliyor böyle saçmalıklar başıma; bahtsız mıyım, şaşkın mıyım isimlendiremekte güçlük çekiyorum :S

Neye niyet, neye kısmet; gece köskös, dvd ve bezelyeli pilav eşliğinde tamamlanır... ( bezelye güzeldi ama bak :S )

................

Duvara toslamak ve hayal kırıklıklarının ötesinde; ertesi gün özel bir işi için babaya emanet edilir araba.. Vites kolunun önünde unutulan ve oyuncak siparişimi olanca detaylandırarak yazdığım kağıtla birlikte...

Açmış, okumuş, kenara bırakmış.... Ne düşünüyor şimdi kimbilir :S

- Vaaaay, hani asesksüel hissediyordun? dayanamamış, sezonu çabuk açmışsın öküz efendi :)
- Yok be yahu, kuruyup düşmesin diye vallahi... Kullanılmayan uzuvların acı hikayesini dinlemedin mi sen hiç? :/



15 yorum:

Butterfly'ınız dedi ki...

hihihihi..ayy gülmek gibi olmasın ama :)))

xCoach Incomprehensible dedi ki...

oyuncağın niteliği önemli tabii;

Adsız dedi ki...

Hüzünlendim.

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Butterfly: Gülme!

@XCoach: Niteliği çok ağır dostum :P

@Ispanak&Kedi: Aha, okuyor muydun sen hala? Valla ne yalan söyleyeyim, ben de hüzünlenmiştim :/

Hüzünlenmek de ne kelime hatta :/

Unknown dedi ki...

Gülmek serbest miii :D Ziraa kendimi tutamadım da :D

Super Bekar Anne dedi ki...

Bezelyenin de tam zamani...

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@DördüncüŞahıs: Değil! Gülmeeeee..... Böhü :/

@BekarAnne: Hakkını yemem; güzeldi o kısım :S

Gülni... dedi ki...

Şu final haftamın puslu karamsarlığını unutturdun bana :D

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Gülni: Ne güzel ;)

Ucan Karavan dedi ki...

Hayat sana kiyak gecmis haberin yok bence Okuzovic ;)) Bak havalar da isindi hem mideyi kelebeklendircek hem de uzuvlari mutlu etcek omurluk seyler olur insallah ;)) (havalar isindinin konuyla bagi yok gibi geldi dimi? Ya en guzel asklar yazin baslarmis diyorlar ondan yanii ;))

Fatosca Tadlar dedi ki...

Merhabalar,
Bloğunuzu yeni keşfettim ve izlemeye aldım :))
Bana da beklerim. http://fatoscatadlar.blogspot.com.tr/
İzmir'den sevgiler,

Bayan S dedi ki...

Dostum biri "hidrolik" diğeri "akışkanlar mekaniği"
Ee? sen niye bezelye yedin?

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Uçan Karavan: Öfff.. Pis romantik... Kelebekler falan.. yakışır mı erkek(öküz) adama kelebekli rüya.... Tööbe..

Düşüneyim ama ben bu teorini.. Hmm hmm..

@Fatma Damyan: Spam?

@BayanS: Siz mühendisler çok sıkıcısınız bea..

Ne yiyeydim? Hatırlatma geceyi; başka şey vardı da biz mi yemedik? böhüü :/

Bayan S dedi ki...

Cık. Olmadı. Bu bir yanıt değil.
Neyse :)

Adsız dedi ki...

Beynimde nasıl bir yere sahipsen bu haberi okurken aklıma sen geldin. http://m.radikal.com.tr/hayat/bavuldaki_seks_aleti_ucagi_rotar_yaptirdi-1198896