3 Haziran 2014 Salı

Steven Tyler Gulluoglu'nda

Şu Güllüoğlu'nun baklavasını bir ben mi sevmiyorum?

Tamam kabul, ortam/atmosfer keyifli, işletme sahibi keyifli.. Karaköy toptan güzel bir yer zaten..

Lakin, tereyağı kokusu ve hafifliğinin haricinde pek bir numarası yok be anam.. Baklava dediğin şerbetli, daha bir tatlı olur sanki.. :S

Hı, yanılıyor muyum?

Şeye benziyor.. Kanlıca yoğurdunu da, sanki hiç yememişsin / bilmiyormuşsun gibi her seferinde bir beklenti, bir umutla alırsın.. Sonu hüsrandır; en mini boy kabı dahi bitiremezsin ya... O misal..

15 yorum:

Sonsuz dedi ki...

yanılıyorsun =) bay

Unknown dedi ki...

Ben şu baklavadan bir dilimcik yiyebiliyorum yaa hemen bayıyor beni. Sen daha şerbetli olsun diyorsun bir de Güllüoğlu bu tavsiyeye uymasın aman aman :D

Super Bekar Anne dedi ki...

ya fotodan midem bulandı..yeme ..Bilgeoğlu Baklava iyidir.

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Sonsuz: Pieehh :/

@Dördüncüblabla: Başka baklavalar bayar tabi 1-2 dilimde.. Bir tek Güllüoğlu'nun ki 3-4-5 gidebiliyor..

Ama ben, 1 olsun benim olsunculardanım :S

@BekarAnne: Bilgeoğlu? Alla alla, duymamıştım hiç....
Görgülü'nün baklavası güzel bak mesela..

Super Bekar Anne dedi ki...

bilgeoğlu'nu duymadıysan Kadıköy'lüyüm deme yaw

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@BekarAnne: Deme yau; 'o kadar' diyorsun :S

Super Bekar Anne dedi ki...

pes diyorum.

Sonsuz dedi ki...

Gözlerime inanamıyorum /=) vay arkadaş dünyanın sonumu geldi hıı ?

Sonsuz dedi ki...

o değilde bu herifte bi ağız var rahat rahat o lokmayı sokar ağzına ki hiç zorlanmamış zati hahahah

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

Çok ağır şerbeti var ve tereyağı kokusu çok baskın.
Sanki sadece tereyaından imal ediyolar baklavayı gözümüze sokarcasına dolduruyolar.

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@???(ne yazıyor orada?): Şerbeti ağır değil be yau? Hatta hafif; hatta hiç yok gibi.. Sorun tereyağında... (çok anlarmışım gibi :S)..

Hojgeldin..

minik kızıl dedi ki...

gerçi yazının ana fikri güllüoğlu baklavaları lakin ben kanlıca yoğurduna daha çok takıldım
yorumun çok iyi yalnız olmadığımı görmek mutlu etti :)

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@JuniorKızıl: He valla... Yalan yok; bir p.ka benzemiyor afedersin :/

xCoach Incomprehensible dedi ki...

amcanın gömleği güzelmiş :/

Anne Günlüğü dedi ki...

Güllüoğlu Antep dışına çıkınca eski tadını da geride bıraktı. Baklava Antep te yenir. Yer için de Koçak baklavacısı dır.

Not: Sor bi baklava sever miyim. Yok kesinlikle..Çünkü 2 yıl her sabah inci gibi dizili baklavacıların önünden geçerken oksijen yerine o ağır tereyağı kokusu doyurdu. Hala yiyemiyorum :)