5 Şubat 2010 Cuma

Ben bi bok yedim


Ben bir b.k yedim üzerinize afiyet..
Bunca yıldır gururla söylediğim "sex için kandırmadım/kandırmam" lafımı yalayıp yuttum geçen gece... Sarhoş muydum?? hasta mıydım??..... hiç biri değildim aslında...

Öküz'ün yatay jimnastik durumlarında çenesi açılır... Yahut, çenesi açılmak demeyelim.. öyle "ulan sus iki dakka" gibi değil de.... ne bileyim; gelirse akla bir şey, hiç düşünmeden döküveririm işte ortaya..

Çeşittir, zeginliktir falan deyip geçebiliriz bunu elbette.. Ama sorun şu ki; o durumda ne söylediğini pek kulağı duymuyor bu Öküz'ün... Gerçi duysa da durum farketmiyor... zira sabaha kadar duysun, olmadık / inanmadığı şeyleri peşisıra sıralayabiliyor yine de.. gaza gelmiye görsün salak!

Bilir fbuddylerim bu huyumu.. o yüzden, overdoze hormon durumlarında ağzımdan çıkanları çok da kaale almazlar..

Bu seferki farklıydı ama biraz..

Eski bir arkadaşım.... ilişkimizin sınırlarını kalın bordürlerle sabitlediğimiz, çok değer verdiğim, nice official sevgilimi donunda sallayacak ölçüde saygı duyduğum biri..

Yanlış şeyler söyledim.. O önemi olmadığını, sorun olmadığını söylese de, bu sefer gerçekten hayvanlık ettim.

Küçük bir mola esnasında ciddi ciddi konuştuk..
"Seni seviyorum" dedim.. Daha önce de pek çok kez söylemişliğim var aslında; hatta evlenme dahi teklif etmiş olabilirim.. ama... Ama farklıydı işte bu sefer.. "Aslında ben de seni seviyorum/sana aşığım" dedirtecek kadar inandırıcıydı... (ne yalan söyleyeyim, beklemiyordum bu cevabı)

Sohbet ilerledi.... karşılıklı, senelerdir itiraf edilememiş aşk fotoğrafı oluştu baya baya. "Nihayet!!" der gibiydi..

Sonrası malum... aksiyon bittikten sonra misafir, "overdoze ejakülasyon sonrası sendrom" eşliğinde kapıya kadar uğurlandı.. (bknz: http://okuzunondegideni.blogspot.com/2009/11/post-ejaculation-syndrome-18.html)

Özür dilemeye dahi yüzüm olmamasına rağmen, her şeyi daha da b.k etmemek adına ertesi gün durumu açıkladım uzun uzun...

"Peki" dedi.. sustu..

Aradan geçen günler az buçuk şifa da olsa duruma , "olsun, önemsememiştim zaten, tanıyorum seni" gibi avutucu teselliler de alsam... "üzgünüm" demenin dahi bir anlamı olmayan, bir ömür pişmanlığını duyacağım bir geceydi..

Yakışmadı.. hiç yakışmadı....




not: yazılan yorumları okumak, yorum gelmiş mi diye bakmak pek keyifliydi:) gıcıklık gibi algılanmazsa, şu yorum zamazingosunu yeniden açmak istiyorum. bakmayın siz bana; daha çooook oynar dururum bu blogla.. tek fark: olabildiğince cevap yazmamaya çalışacağım bu sefer.. Umarım damağımda canlanan o keyifsiz aromayı yeniden hissetmem..

26 yorum:

Özgür dedi ki...

Anlıyorum dediyse anlamıştır heralde ya. Hem uzun zamandır tanıyorsa, derin muhabbetiniz de vardır az buçuk tahmin etmiştir zaten.
Kalbi çok aşırı kırılmıştır muhtemelen ama, kötü niyetli olmadığının da farkındadır. Yoksa acısı çok kötü çıkardı diye düşünüyorum...

Ayrıca blog yazmanın en keyifli kısmı gelen yorumları okumak. Yoruma kapatmanın büyük hata olduğunu söyleyecektim ama yoruma kapalı olduğu için içime attımdı. Şimdi söyleyeyim bari. :)))

Kapatma arkadaş şu yorum zımbırtısını Allah Allah ya. :))

Leah dedi ki...

Eğer anlıyorum dediyse, falsolu hareketler yapmamaya çalış etrafında. Ben de böyle bi olay karşısında kala kalmış ve "anlıyorum, unutalım gitsin" demiştim. Ama 2 hafta sonra o çocuğun ki ilkokuldan beri arkadaşımdı bu şahsiyet gözümün önünde bi kıza yazılmasına da acayip sinir oldumdu söylemeden geçemiyciim. Ha taktikti oydu buydu ama yine de zıvanadan çıkmam an meselesiydi, salon kadını çizgimi bozmadan sukunet içersinde kaldımdı öküzcüm, aman ha sen böyle yapma.

Bu arada blöğümün izleyiciliğinden çıkıp yine sayın seyircilerimin arasına karıştığın konusu gözlerimden kaçmadı. :)

Saygılar sevgiler :)

Sndrfknella dedi ki...

Obareyyyy... Kanımca karşılıksız kalmaz bu hareket... Bir şekilde hırsı çıkarılır senden, hazırlıklı ol ;)

ESRİK dedi ki...

Hepimiz bazen işleri bok ediyoruz ve derinden pişmanlık duyuyoruz ama ne gam, denge zaten maksimum karmaşa değil midir?

Hayatlarımızı daha da karmaşık hale getirmeliyiz ve daha çok tatmin ve daha çok pişmanlık belki de...

kimoono dedi ki...

ben demedim hormonlarım dedi. ahah.. neyse gülmek de istemiyorum bu duruma :)

umarım "önemsememiştim zaten"de samimidir. beklemek lazım.. tavırları ne olacak bundan sonra merak ettim ama şöyle de bişe geliyor aklıma; madem nice official sevgiliyi donunda sallayacak biri, o halde neden tercih edilmediği? :P neyse tabi gönül işlerine akıl ermiyor.. arkadaşlık da bozuldu -mu acaba şimdi?

-nice'yi ingilizce okudum her seferinde. ne kroyum. nays ofişıl sevgili :S -

nalan dedi ki...

ciddi öküzlük etmişsin, sen de demişsin zaten :(

Sokak Kedisi dedi ki...

Kapatma şu yorumları kesmiyor tepkileri tıklamak :))

Bu durum sonuç itibari ile pek fena olmuş Öküzcüm, fakat "inanmadığım şeyleri sıraladım" demişsin de bu arada konuya özne olan şahıs için bu postta da pek hoş şeyler sıralamışsın ard arda. O yüzden ben hatun kişiye söylediklerinin hiç inanmadığın şeyler olduğuna pek inanmıyorum. Olsa olsa abartmış olabilirsin.

E aslında onuda çoğumuz yapıyoruz "çok seviyorum", "acayip aşık oldum", "korkunç bağlandım" derken bile :(

Bi de... bazen hissettiğimiz ama kelimeye dökülmemiş duyguları sesli de duymak isteriz. Ve duymak istediklerimiz daha kolay dökülsün karşı taraftan diye kasıtlı oltalar atarız ya, öyle bir durum da olmuş sanki.

Müebbet yorumumun nihayet sonuna geldim ve final olarak diyorum ki illaki karşılık mı görmek lazım sevgimizi söylememiz için ???

Bu lafım hatun kişiye: Madem seviyorsun Öküz'ü, saklamaya çalışmak niye? Dostluğunu kaybederim tereddütü de bir yere kadar.

Ohh, bitti :)

Aslısın dedi ki...

Üzüldüm, ertesi gün yapılan açıklamalara cevaben söylenen "peki" de içimi ayrı acıttı.

NARNİA dedi ki...

erkek milleti çok şaşırmamak lazım..önce yiyişirler sonra sen kimsin lan derler..amcık hoşafları

ay pardon da çok sinirlendim..sanada uyuz oldum

Adsız dedi ki...

bu tip bi yalanı bu yaşında ilk defa söylediysen öküz değil meleksin sen.

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

gel de yorum yazma:) biri melek demiş, diğeri küfür etmiş...

üzgünüm... ama... bazı konularda iyi anlaşmak, karakteri sevmek, minnet duymak yetmiyor öküz'e.

çok özel biri, kabul; ama hissettiğim şey asla aşk değil..

kulağa çok keyifli gelmese de, benimkisi yalnızca "duygusal açlık". ve o da, bu açlığımı itiraf edebildiğim ender kişilerden biri.

yoksa, istediğim kişi asla o değil.. ve o da bunu gayet iyi biliyor aslında.

sonucu merak edenlere:
şuan her şey yolunda. hatta "fazla büyüttüğüm için" azar dahi yedim üzerinize afiyet..

delininbiri dedi ki...

ahh o boku yemek kötü oluyor..buna benzer bir boku yedim yakın zamanda..kendimi dünyanın en bencil insanı hissettim..alkol bahane olmamalı böyle durumlarda..

redrospect dedi ki...

gerçekten iyi bok yemişsin! :) o "peki" de nasıl iç acıtıcıdır offf. bir kamyon laf etse daha iyiymiş. içip içip buna benzer şeyleri yapıyoruz malesef. benciliz. yediğin bokun farkına vardıktan sonra bi de bir an evvel gitsin diye gözünün içine bakılır. hikayenin devamını ve hatunun intikamını sabırsızlıkla bekliyorum. :))

Tari Eluch dedi ki...

insanız olur öyle arada ama tabii yaptıgın cok yaralayıcı bir sey empati kurunca karsı taraftakiyle fakat bunun bilincinde olman ve bu duruma bu derece üzülüyor olman hatta diger dangalak insanlar gibi amaaan keyfime bakayım yææææ dememen(karşı tarafı daha da üzmemek adına) senin vicdanlı biri oldugunu ortaya cıkarır ki bi insanda olması gereken en önemli sey, daha dogrusu insan olabilmenin en önemli şartı bana göre vicdan sahibi olmaktır. Bu hatan icin ömrünün sonuna kadar pişman olmanı gerektirecek bir durum yok, olur böyle şeyler, kalpler kırılır ama niyet kötü olmayınca tamir edilebilir .Dedigim gibi yeter ki hatalı oldugunun farkında olmalı insan. Not:Yorumları okumadım

Nesobaby dedi ki...

vuuuu mesai arkadaşınla seks haa yok artık :)) çok cesurca bir hareket . bu arada yorumu kapadım tripleri falan hiç sana göre değil , sahalara dönmene sevindim dostuummm ( kıskanç penelope co'nun sitesinden yazmayacam artık sana ohh be ) ayy kıyamam yaa çok tatlı kız haa şaka yapıyorum penelope co canımsın :))

Adsız dedi ki...

YALNIZ ÖLECEKSİNİZ ULAAN!
:)

"leb" demeden... dedi ki...

tamam yatakta söylenenler ciddiye alınmaz da

molaların da dahil olduğunu ilk defa duyuyorum...

vicdanın üstünde tepiniyor değil mi? tepinsinnnn... hak etmişsin...

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

bir de siz vurmayın; yeterince vicdan azabı çektim...

(şükür ki çözüldü o sorun.. hanım kızımız şu günlere bir başka erkekten ayrılığı için aşk acısı çekmekte)

"leb" demeden... dedi ki...

yok öyle işine gelince "hıh orası kaşı kaşı"

işine gelmeyince "düşene vurmayın"...



sen de teselliden sonra s.s. mi dicen yine? .)P

Ce-Nedra dedi ki...

bir takım zevklerin sefası için kalple saldırmanın ne kadar fena olduğunu hep yazıyorsun, kendi tükürüğünü yalamışsın biraz sevgili öküz.
Anısı ikinizde de kalacak, emin ol.vicdanı olana anı her zaman en kötü cezadır.
sevgiler

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Ce-Nedra: Anlayışın içn teşekkür ederim :/

fasafiso dedi ki...

öküz vicdanlı seni:D

Adsız dedi ki...

Kendine o kadar çok odaklanmışsın o kadar çok beğeniyorsun kendini ki, kaç yıllık "sınırları çizilmiş" arkadaşının birtakım duygusal/fiziksel ihtiyaçlarını karşılamış olduğunun farkında bile değilsin (çok biliyorum ben evet :)) etraflıca bir düşün bence derim sonuçta bazen tek istediğimiz yalan söyleyip o anlık kendimizi iyi hissettirmeniz bazen

Anne Günlüğü dedi ki...

"PEKİ" en büyük küfürdür. "Önemsememiştim zaten" kalbimi kıyma makinesinden iki defa geçirsen daha makbule geçerdi demek. Sonrasındaki travmanın bedeli paha biçilemez!

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

Eski yazılarımın, birilerince halen okunuyor olması ne güzel :)

Aynen öyle; 'peki', çok ama çok ağır bir laftır...

Dante dedi ki...

Yeni kesfettim okuyordum ki nice'ı ingilizce okuyan tek ben degilmisim 😨