24 Şubat 2010 Çarşamba

İtörnıl Sanşayn Of BıdıBıdı

Allah aşkına şu eternal sunshine of the spotless (hay ismine! associative press gibi!) mind 'ın anlatmak istediği nedir?

2 saat seyrettim; hiç bir şey anlamadım.
"Her seferinde 40.000 göz yaşı eşliğinde yeniden ayrılacağımızı bilsek de, yine yeniden istiyorum/isteyeceğim seni" gibi bir şey mi?(en yaratıcı, en uslu fikrim bu)

Buna mı ayılıp bayılıyor kadıngiller?

Ne saçma..
Hiç mi tutarlı/stabil hayat ihtiyacı yahut sırtım duvarda olsun hissi oluşmaz bu kadın milletinde? Hep mi aşk? hep mi macera?

Türdeşlerime kıyasla film zevkim farklıdır aslında(dram severim); ama bu, benim cinsimi dahi aşıyor.. dalga geçtiğim meg ryan filmlerini arar mı olacağı ne?(meg ryan'ın memeleri de sarkmış bu arada)

15 yorum:

l b dedi ki...

o filmde çoğu insan hafıza silme sahnelerine, jim carrey'e ve kate winslet'ın saçının değişen rengine bayılıyor. en azından ben. ama ağlanacak tarzda değil. haklısın.

sanitabant dedi ki...

şöyle açıklayım efenim: bazı şeyleri kafandan silebilirsin peki ya kalbinden ha? sorusunun cevabını (it gibi bilsek de)görmek istediğimiz şekilde yansıtan bir film olmasından, ' neden gözümün içine bakan her kadına aşık oluyorum' diyaloğuyla yalnız ve arayışta olan insanların birer yansıması olmasından, karakterlerin diğer romantik filmlerdeki gibi süper yakışıklı ve süper daş abla profilinden uzak olmasıyla gerçekçi kılınmasından ve son olarak da insanın da bi yere kadar tahammül gücü var kardeşim isyanıyla boğazını düğümleten film müziği yüzünden olabilir mi acaba?:)

Leah dedi ki...

sanitabant bence çok güzel açıklamış ya çokoş. :)

öküzcan bu arada Meg Ryanın memeleri hep sarkıktı, sadece siz kabullenmek istemiyodunuz, o ayılıp bayıldığınız bütün hatunlar defolu sizin valla bak :D

patates dedi ki...

hep mi macera arıyoruz? belli bir yaş kadar evet, hep macera arıyoruz. bu yaş sınırı da kişiden kişiye değiştiği için söylenebilecek tek bir şey var. sıçtınız olum siz! gerçi niye siz sıçtınız ki... bi dakka düşünmem lazım... off...

Nesobaby dedi ki...

ayy öküz iğrençsin :)) nerden çıktı megin memeleri :) hahhaha .
Ya ben o filmi çok beğenmiştim IMDB puanı da yüksektir. Aslında orda anlatılmak istenen bence ; sonu kötü bittip hafızalarını sildirseler de bir şekilde kader onları bir araya getiriyor ve birbirlerini yine seviyorlar bunun önüne geçemiyorlar :) bence ilginç bir filmdi yaratıcı yanii :)

Nesobaby dedi ki...

Yok illa cevap isterim!! :P Öküz ne zaman bitecek yorum yazma diyetin?

MeL jones' dedi ki...

megin memelerini bilmem de scarletın memelerını kıskanırım.
Zaten kateinde tum vucudu the readerda vardı.
fılm..
fılmi jim carrey oldugu ıcın begenır ve severım :)

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

diyeti hafif gevşeteceğim gibi görünüyor..

Adsız dedi ki...

mesaj açık.sen istediğin kadar reddetsen de hayatta bazı şeylerin önüne geçemezsin.
olacağı varsa olur.

gerçekçi olalım öküz. ;)

. dedi ki...

neden sildin ki akordeon çalan kadınla ilgili postu...
ayrıca naçizane de acizane dehemen hemen aynı ifadeyi anlatmak için kullanılan kelimelerdir.
naçizane ;Önemsiz bir şey olarak, haddi olmayarak: “Bunun için sizlere, naçizane, bir tavsiyem olacak.” -T. Buğra. 2. Çok küçük, önemsiz bir şey olarak.
demektir
kendini germene gerek yok,rahat ol biraz,ve bu kadar da takılma insanların sözlerine yorumlarına...

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

Yok be yahu; o değil takıldığım. unuttum gitti(iç ses: nah unuttun aptal seni)..

1- Biraz daha dikkatli okunsa yazdıklarım, akıldan asla kötü bir şey geçmediği görülebilecekken; neden hep ard niyet aranıyor yazdıklarımda? yahut neden bir eleştirme/laf sokma/öküz'ü tahammülsüz gibi gösterme çabası var buna anlam veremiyorum.

2- ne gerek var? gülmek/gülümsemek/rahatlamak için yazmıyor muyuz?.. germenin, sidik yarışının anlamı ne?

eleştirmek yerine, olaya dolu/güzel tarafından baksak.... çok mu zor?

neyse yahu:) 3 satır blog için gerilmenin anlamı ne?
dwarfwaves dahil öperim herkesi.. bakmayın siz bana.. sadece: alıngan biriyim malesef..

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

euheue:) dize yatırdığım başımın şefkatle okşandığını hissettim bir an:)

tişkür ederim efenim; gülümsettiniz:)

. dedi ki...

ben de alınganımdır,anlıyorum o yüzden seni :))

Adsız dedi ki...

kafam karıştı.o uzun yorum bana mı?
eğer banaysa niyetim bu değil.alt tarafı yorum yaptım.gerginlik yok.suçlama yok.
alındım.

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

yok be yahu:))

saygılar, hörmetler:)