20 Şubat 2010 Cumartesi

Hasta mısınız siz? (+18)

Aksiyonun doruk yaptığı noktada "dön!! dön!! yüzünü seyretmek istiyorum" da ne oluyor?

Hayır; amatör videolarımdan/aynalardan falan biliyorum ki, hiç de öyle sıradışı mimikler/tepkiler falan söz konusu değil.. gayet efendi uslu bir adamım ben..

E manyak mısınız o halde? 1 değil, 2 değil 3 değil... hepinizde mi var bu arıza!

(şunları okuyanların zihninde "tecavüzcü coşkun" imajı oluşuyor ya, asıl eğlenceli kısım burada sanırım. hedeften ne ölçüde şaşarsanız, uzaktan izlemesi de o denli enteresan oluyor:P)

8 yorum:

. dedi ki...

kadın erkeğe ne kadar zevk verdiğini görmek ister bazen,olay bundan ibaret...

yaş 17 dedi ki...

Neden amatör videolar çekiliyorsa, aynaya bakma isteği oluyorsa bu da bir ego tatmini karşısındakine ne kadar zevk verdiğini görmek istiyor o zaman daha çok zevk alacaktır ondan.

Aslısın dedi ki...

Sen de önüne bak ya öküz, çevirme kafayı oraya buraya?
Yok yani aksiyonun doruk yapmasının hatırına bari. Olan yine sana oluyor bak :)

Kediye Kafa Atan Psikopat Fare dedi ki...

Hep Issız Adam filmindeki gereksiz sevişme sahnesi yüzünden oldu bunlar valla bak. Sanıyo ki kadınlar sevişirken adam yüzüne bakarsa iletişim kurcak, gözünün içine bakcak sonra da kendisinden vazgeçemeyecek. Adam o anda senin yüzünle ilgilenmiyo ki anacım, aah aaaah ne zaman akıllancak bu kadınlar bilmem :))

penelope dedi ki...

yüzüne bakarak da hoş oluyo amaaa..

aynalara bakmak?.amatör video.?sen de giderek allengirli bi şekil alıyosun bak ama..*)

zaten kadınlar erkekleri erkekler de kadınları anlasa ne geyik yapıcaktık ki: "ah şu kadınlar" ,"vay bee şu erkek milletti değil mi..." gibi muhabbet dönmeyecek şapşal-salak bi düznle yaşayacaz gidecez:

-evet benim yüzüme bakmak istiyor çünkü nasılda zevk veriyor bana görmek istiyor ,kadınlık egosunu tatmin için bu şart,muamele pek de iyi değil ama onu mutlu edeyim çünkü onu anlıyorum
_evet sevişmekten o kadar da zevk almadı ama beni mutlu etmek için taklit yapıyor.onun şu anda benim suratımla ,iletişimle filan ilgisi olamaz çünkü patlamak zorunda ben de ona bunu sağlayan zeminim aman çığlıklar atayım da hoşuna gitsin çünkü onu anlıyorum.

muhabbete bak..iğğğ..böyle olurdu..iyi ki birbirimizi anlamıyoruz.

Sokak Kedisi dedi ki...

Bu "dön yüzünü seyretmek istiyorum" un bir de "gözlerini kapama sakın" versiyonu var :)))

O da ayrı bir arıza :))

MeL jones' dedi ki...

Öküz şu amator vıdyoları bı ekle de karar verelım oylama fılan yapalım cıdden farklı bı tepkı varmı yok mu dıye :)
belkı sana oyle gelıyodur dıye sey edıyorum :)

Pixie dedi ki...

gerçekten seninle olmak istediği sonucunu çıkar bence...