1 Ekim 2011 Cumartesi

Şorrrrrrrrr!!!

Arkadaşlar çok rica ediyorum şu tuvaletlere "şorrrrrrrrrr!!!" diye işemeyiniz... Hele hele misafir evinde, zinhar! ( salondan duydum lan :S )

Daha mı güçlü hissediyorsunuz, maksimum ses çıkartarak pipisi/g.tü büyük izlenimi mi yaratmaya çalışıyorsunuz, yahut "hiieeeeeeyyt lan duysun herkes beni; işiyorum!" gibi bir şey mi bu, anlamıyorum derdinizi :S

3cm-5cm berisinde daş var bak; o kadar mı zor orayı hizalamak? Susturucu takacağım vallahi bir taraflarınıza!

8 yorum:

Aslısın dedi ki...

Sen de muzik ac bir sey yap, huzur ver be adama;)

Missbone dedi ki...

hahahah :) musluğu açsınlar söyle de :D duyulmaz o zaman

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Aslım: Adam?? :P
B.k yesin afedersin... Töööbe... Midem kalktı zaten :S

@Missbone: Ha bir de öyle bir şey var, değil mi?? :S
Sizdeki donanımla dahi olsa, daşı tutturmak imkansız olmasa gerek.. Bilemedim ki şimdi :S ;)

Aslısın dedi ki...

hahah eşeklik bende, adamın ne işi var sende:)

Lalehan dedi ki...

ahah işin pek zor senin öküzcüm..
;)

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Aslım: Demedim bir şey :P

@PanterLalehan: Niye be; hepiniz mi "şorrrrrrr!"layanlardansınız? :S

Adsız dedi ki...

ay belki erkek attı eve aslısın?
aa.
:P

Femme Fatale dedi ki...

öküzcüm sen ne kadar takıyorsun herşeyi böyle. aaaa bu arada x coach un yorumuna bayıldım olsa like yapıcam o derece