10 Ekim 2011 Pazartesi

Hööhh!! (bayıltıcı sprey!)

Yorumsuz.. (ilanda yazanları okuyun mutlaka)
İç ses: ahlak, ticaret, para, insan olmak, yasalar........ !! nooluyor lan?? :S

13 yorum:

Alchemist dedi ki...

Vay arkadaş.

persephone dedi ki...

21 yüzyıl ve getirdikleri :D

hamsi dedi ki...

bunu satanında alanında kullananında a.....a.....s.

Lalehan dedi ki...

valla o kadar rezalet ve insanlık dışı birşeymiş ki, heralde zihnim muhatap bile almadı, sinirlenemedim bile :S
bence ne bakanlık onaylıdır ne de amerika'dan ithal.. merdivenaltı üretim + şık tanıtım klasiği..

haberdar ettiğin için sağol öküzcüm, sağlam malzeme ;)

lilanur_43 dedi ki...

daha ne, diyorum:( tanıtıma bak ..

Bucera dedi ki...

Yuh diyorum bence suç duyurusunda bulunmalı ...nerede nasıl bir ilan o?

karakedi dedi ki...

tamam benimde hayalimi süsleyen elde etmek isteğim erkekler var ama, buna gerek yok ki çok tekila da iş görüyo diyolaa!

ben de gazetelerdeki gizli kamera ürünleri reklamlarına yuh diyordum!

Çiğdem dedi ki...

Bucera'ya katılıyorum, legal değil bencede, yüreğim ve beynim cılkı çıkan bir şaka olduğuna inanmak istiyor, ürperdim.. iğrendim.. yüzüm buruştu ama hakedilen uygun argoyu bulamadım, ne desem bunun yanında solda sıfır kalır...

A-H dedi ki...

Oha diyorum yahu, benim bildigim bayiltici spreyler bayanlari sapik erkeklerden korumak icin uretilirdi eskiden bu nasil bir satis bicimi!!

persephone dedi ki...

öküz, bu olay atv haber'deydi bu akşam. görünce 2. kez yarıldım :D

lamore del calcio dedi ki...

peki bu bakanlıktan nasıl onaylı? yani bu amaç için onaylı olamaz, çok fazla mesleki düşündüm sanırım...

Rebecca dedi ki...

içler acısı.

Günlüklerim dedi ki...

"bakanlık onaylı" yazıyor??? kafamda alt yazı geçen küfürleri yazmayacağım.........