8 Ekim 2011 Cumartesi

Dangalak

Çayını bıraktı asistan... Varlığının farkında dahi değilmiş gibi, bön bön suratıma bakıp konuşmaya devam etti...

Ne varmış ki? Takılmamalıymışım böyle ince detaylara.. 'Her seferinde her seferinde!'ymiş.. Neyseymiş.. İş konuşalımmış.. Göreviymiş de bak zaten...

Ulan dangalak(afedersin).. Borcun olduğu için değil, insan olduğun için 'teşekkür edeceksin'.. ( İç ses: 'insan olduğu için' mi demeliydim yoksa? :S )

Ve evet, 'her seferinde!' edeceksin o teşekkürü!
Ağzı yıpranacak dingilibostanın... Uzaylı prens ya aq!

Giydiği Prada'larla karakteri/duruşu değişenleri, 'kibir' bulamacını kasesiyle yiyenleri yazmıştım vakti zaman önce.. Kusamamışım nefretimi.. Yetmemiş.. Yetmeyecek de gibi.. :S

7 yorum:

x-coach dedi ki...

baya kızmışın lan.
gel. sana thai masajı yapıyım da rahatla bari.

xoxo

öküz dedi ki...

@X-Coach: Ya o değil de; şu masaj işi hakiaten çok fena be X-coach... Ukrayna'da yaptırdım üzerine afiyet; 'of of' diyebiliyorum:P Tereyağı misali eriyip bitiyor; pamuk pamuk, yumuşacık kalkıyorsun uzandığın yerden....

Lazım... Her eve lazım!

Çiğdem dedi ki...

"eşeğe altın semer vursalar eşek yine eşek değildir. O zaman eşek bey diyeceksin" demiş biri :))) hay bey'ine...sadece kendimizi mutlu etme ve egomuzun peşindeyiz, bir dokunuş, bir tebessüm, bir tatlı söz ve nezaket ile gülümsetilen yüzlerin insani değerleri taşımaktan ileri geldiğini düşünürüm, insan olabilmek dangalak olmaktan daha kolay ;)

öküz dedi ki...

@Çiğdem: "eşeğe altın semer vursalar eşek yine eşek değildir. O zaman eşek bey diyeceksin.... İyiymiş bu.. Yazdım bir kenara :)

üç ünsüz içinde iki ünlü dedi ki...

bunlar varken ortalarda sen neden kendine "öküz" diyorsun (afedersin!)Onun kibirini avucuna sürdürüp yalatacak bir yiğit çıkar inşallah günün birinde :S

x-coach dedi ki...

sen bana en iyisi gel.
üzerimize rahat bişeyler alır hem masajlaşır hem dertleşiriz (pavyon kadını style. bir ses tonuyla.)

hamsi dedi ki...

Ne oluyo len , bu ne sinir böyle