23 Eylül 2021 Perşembe

Öküz İşte...

Komik(?) bir şey oldu geçenlerde..

Semt olarak nerede yaşadığını bildiğim ve eşinden yakın zaman önce boşanmış bir kadınla geçen hararetli gecenin sabahı:

- Öküz: Dur tahmin edeyim; XXXX sitesinde mi oturuyorsun?

- Hatun Kişi: Yuh Öküz; nasıl tahmin ettin? 

- Öküz: Bilirim ben 😛  (== eski kız arkadaşım o sitede yaşıyordu 😳)

Nasıl oldu bilmiyorum (gülme!); konu 'yüksek volümlü sevişmelerden' açıldı bir ara.. 

- Öküz:  Var mı bari 'yüksek volümlü sevişken / çılgın' komşularınız? 

- Hatun Kişi: Uzun zamandır duymuyorum; ama 4-5 sene kadar önce üst katlarda bir çift vardı; yıkıyorlardı siteyi; eski eşim uyuz olurdu onlara; pis hayvanlar.. 

- Öküz: ehi ehi.. 

Uzun bir sessizlik....

- Öküz: Biliyorum ben galiba o siteyi; hangi binadaydın sen? 

- Hatun Kişi: D blok.. 

- Öküz: D blok????? 4-5 Sene önce 😳😳  ( iç ses: opssss! )

Hiç yorum yok: