24 Eylül 2021 Cuma

Öküz'ün Tinder Maceraları

 2 Farklı profil oluşturmuştum Tinder'da..

Biri 'aksi şeylere asla tahammülü / vakti olmayan, efendi uslu, evliliğe gidebilecek düzgün bir ilişki arayan' profil..

Diğeri, o ilk profilin gönlünden geçen ütopyayı buluncaya kadar günü kurtaracak 'fucker' profil..

İlkinin yüzüne dahi bakılmazken, 'fucker' profilin her gün 2 ton güzel kadından beğeni alıyor olması (seri like'cı dombilileri saymıyorum dahi); 'aa bundan olur galiba' dediklerimin en iyi ihtimalle 'bir şeyler hissederim sandım ama olmadı' dönüşleri vs aklıma kötü kötü şeyler getiriyor.

Acaba diyorum.. 'Düzgün ilişki' niyetini, artılarını-eksilerini-hayatını-ilgini vs doğru düzgün paylaşmaktansa, 'fucker' bir üslup ve cool mesafeyle yaklaşıp aşık etmek daha mı mantıklı? 

99'unu yollarsın, 1'i cebinde kalır belki gün sonunda.

Ve ben bunu neden 42 yaşımda ancak akıl edebiliyorum? 

........

Ya o 99 kadın? 

........

Ne saçma dünya... Yemin ederim dünyada var eden de, bok eden de siz kadınlarsınız.. 

5 yorum:

Esra dedi ki...

tinderda ciddi ilişki bulmak, imkansız değil ama zor sanki.

En azından kadınlar için. Çünkü gereksiz insanlara fazla zaman ayırmış insanlar genellikle belirli bir yaş ve deneyimden sonra ortak sosyal çevreden partner bulmaya daha sıcak bakıyor. Eş dost garantörlüğünde dönüyor o işler biraz.

Neyse, fucker profilin tutma sebebi ortak çıkarlar ve dürüstlük.
Diğeri ise kadın tavlamak için düzgün görünmeye çalışan insan profili hemcinslerimin gözünde, benden söylemesi ;)

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Esra: Çok özür dilerim ama, g.tümden alev falan mı çıkartmam gerekiyor düzgün bir şey yaşamayı, kendi ailemi kurmayı, düzenli hayatı vs istediğimi inandırabilmek için?

Unknown dedi ki...

Oha lan , sen halen yazıyon mu çüşşşşşşşşşşş 20 yıldır yazıyor adam :)

ÖzGe dedi ki...

Ben niye takip ediyorum seni tanidik misin 😂😂😂

Unknown dedi ki...

Oyy benim canım 🤗 senin aslında ne düzgün bir adam olduğunu bilmezler anlatmaya calismak da yoruyo yani ,bilirim.. evet hala okuyorum seni 🤗🤗