29 Mart 2015 Pazar

Yakışıklı mıyım?

Karar verin ulayn; yakışıklı mıyım, değil miyim?

Yakışıklı değilsem, bu 'çoraplarını yıkamak istiyorum Öküüüz!' diyen [ama benim beğenmediğim / istemediğim] kadınların açıklaması ne? Yahut neden yakışıklı olduğundan emin olduğum Ali'nin Veli'nin talip sayısından daha fazlalar? (hayır; zengin, eğlenceli, uzun boylu, havalı, serseri yahut zenci kategorilerinde biri değilim)

Yakışıklıysam, neden istediğim kadınlar kafalarını dahi döndürüp bakmıyor, yahut reddediyor? Bir şeyler yaşamayı geçtim, hani pucca'nın deyimiyle 'sümüklerini dahi atmıyor'(?).... 

Ortaokuldan beri böyle... 10larca istemediğim / ilgimi çekmeyen kadın geleceğine, 1 tane 'hah bundan olur yahut vuhuu!' dediğim kadın gelseydi ya 'melaba öküüz' diye :(

[teii zaman önce yazıp da, yayınlamadıklarımdan]

7 yorum:

Unknown dedi ki...

Bana kaderimin bir oyunu mu bu:))

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@SuprizMisafir: Öküz anlamadi bunu..

Beauty dedi ki...

buna sen değil, bizler karar verebiliriz. evet.
ancak bizler de deginsik deginsik düsünebiliriz. hatta gün içinde fikir değiştirebiliriz. keyfimizin kahyasına baglı bu.

Bahceperim dedi ki...

Beauty kelimenin tam anlamıyla "cuk" diye oturtmuş.:)

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Beauty & @BahcePerim: Uyuzsunuz hanimlar :(

Gülni... dedi ki...

Sana çok bilgili halk filozofumuzdan mesaj var;
Benim beğendiğim beni beğenmez beni beğeneni ben beğenmem yoksa ben tipsiz miyim he Demiş İsmail Yk

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Gülni: Böhüü :/