9 Mart 2015 Pazartesi

Salyalarını Damlatma İçeri !!

Yalnız gezmek kulağa psyco bir şey gibi gelse de; ben bazen insanın tam olarak ona, toprak kokusuyla rüzgarla yalnız kalmaya ihtiyacı olduğuna inanıyorum.

Lakin ne mümkün; yolculuğumun haberi tez duyulmuş ve her kilometre başında yolları kapatmış dişi hayranlarım.. Bir ilgi, bir ilgi ki of off!!

Baktım olacak gibi değil, arabanın önüne önüne atıyorlar kendilerini; 'dağılın, ben sizin bildiğiniz öküzlerden değilim!' demek için camı aralayayım dedim bir vakit; aha, löynk diye biri kafayı soktu içeri.... İlla öpecek.... (salyalarını akıtmayaydı iyiydi tabi)..

Offf kabus gibiydi; zor kaçtım.... Hem yakışıklı hem ünlü olmak da başa bela be anacım...




15 yorum:

x dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@ikinti: Kicimin kenari :))))
Sen ne vakit gordun la Okuz'u?

x dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Sonsuz dedi ki...

dünyaya yalnız geldin yalnız gidicen, yalnız gezmekte sorun yok.

Unknown dedi ki...

Hem de sarışınmış :P

Butterfly'ınız dedi ki...

yağuşuklu öküz :D

hoşaf dedi ki...

sarıkız candır salyası içinse artık o kadar kusur kadı kızında da bulunur :)

Unknown dedi ki...

Cidden hatunlar yaptı sandım ya ben.
Bi an oha lan olaya bak dedim de geçti.
:D
Hayranları sevelim.
Gerçi biraz daha saygıyı hak ediyorsun ya orası da ayrı.

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Sonsuz: 'Beni köyümün yağmurlarında yıkasınlar' gibi mi oldu bu? :P

@YandangelBanu: Sarışın iyidir, iyi :P

@Butterfly: Ne sandın; önden bakında tOM kURZ, sağdan bakınca Bired Pit :))

@Hoşaf: Ben de öyle dedim dostum da; o salya leke yapar la döşemede... Sonra uğraş dur :S

@Muptezel: Okuyor muydun sen hala? :)
Tenk yu.. Lakin hatundular valla; biraz iri kıyımdılar sadece.. Yoksa sarışın, iri memeli falan; oyşş oyşş... :))

Unknown dedi ki...

Okuyor muydun sorusunu iki şekilde cevaplarım ben :D
- Hayır tabiki de okumuyorum. Çalışan hatunum ben.
- Evet tabiki de sessiz sessiz takipteyim ben :p
Seç beğen al :D
:D Mesai bitiminde iyi geldin kıkır kıkır gülüyorum.
Dur buradaki hatunlarda merak etti seni.
Onlar salyalı da değiller bak :P

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Muptezel: Haha :)
Pis kıllı erkeklere gösterme blogu; gacılara göster :P

Unknown dedi ki...

hatıra bırakmak istemiş sana sarı kız :D iz bırakanlar unutulmaz hesabı :D

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@OkKirpikli: Adını mı değiştirdin sen; hatırlıyorum bu fotoğrafı :S

Denedi, ama bırakamadı izini :P

xCoach Incomprehensible dedi ki...

delisin lan :D

Unknown dedi ki...

yoo ben hep vardım hep böyleydim :D