4 Mart 2015 Çarşamba

Kaydırma

Samimiyetle istediğim ve bunu dile getirdiğim kadınları elde edemediğime, ve hatta inandıramadığıma.. Olanca asosyallik ve ilişkilerimdeki tek eşliliğime rağmen 'güvensizlik' le suçlandığıma... 3 Küsur yıllık ilişkimde dahi sevgilimi eski fuckbuddysinden vazgeçiremediğime..  Bana 'ilişki istemiyorum/hazır değilim' diyen kadının, 2 ay sonra tanıştığı adamla evliliğine şahit olduguma.. Tüm ilişkilerimin uzun soluklu olmasına ve familyamın olanca açık görüşlülüğüne reğmen, hiç bir kız arkadaşımı ailemle tanıştıramadığıma... Ömrü hayatımda hiç sevgili elinden ev yapımı sulu yemek yiyemediğime göre..

Ben her geçen gün 'daha doğru bir insan' olduğumu sanıyordum... Ama ilk sorudan kaydırma yapmışım anlaşılan :S

11 yorum:

Sonsuz dedi ki...

durmak yok yola devam, çıktığım bütün kadınlar evlendi !!! ;) hatta buluştuğum hahahahah

Beauty dedi ki...

çok sihirli ellerin varsa demek ki :P

dokunan yüreümüş hayatta .

agsdahgfsdhasd

xCoach Incomprehensible dedi ki...

sana davuk mu yok...
sulu yemek istiyosan atla gel, ben yaparım sana istediğini. :P

Beauty dedi ki...

@Coach ;
+1 olarak ben de gelebilir miyim? :P

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Hayat böyle bi şey işte ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Hayat böyle bi şey işte ...

hoşaf dedi ki...

doğru insan yok evlilik güzel müessese(mi acaba?)

ayca dedi ki...

Sevgili Öküz, ne zamandır hiç bir bloğu okumadım, senin bloğa da uğramadım doğrusu, ama bugün bayağı bir yazını okudum: Öküzlüğün azalmış senin. Bu iyi bir şey. Öküz öküzü çeker bence. Ama bir tane sulu yemek yapabilene rastgelmemiş olmana çok şaşırdım. Kek yapan olmuştur en azından. O da olmadıysa, oha diyorum içimden, çünkü çok kibarımdır, ama sen bu kızları nereden buluyorsun ki

fulya dedi ki...

hüzünlendim

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Sonsuz: Kaçamak yaptığım bütün kadınlar ya evlendi, ya sevgili yaptı :S

@Beauty: :) Sihirlidir şeyim.. Elim :S
@XCoach: Yap valla :/
@Beauty2: Gel gız; beraber gidelim :S

@Hayatİzlerim: O hayat için çok ayıp şeyler geçiyor aklımdan :S

@Hoşaf: Yalnızlık da zor dostum..

@Ayça: 'Kek'in k'sini görmedim' desem?
Üniversite zamanındaki ilk kız arkadaşım(10+sene önce) yaptığı çiğ börekten getirmişti; o sayılır mı acep? :S

@Fulya: Ben de :S :/