8 Aralık 2011 Perşembe

SexShopzz.. (Oyyşş!)

En son ne zaman bir sex shoptan alışveriş yaptınız; yahut 'en en azından', ne zaman ilgili  bir sitede dolaştınız bilmem... Lakin benim bile(?) gözden kaçırdığım yeni, eğlencelik oyuncaklar çıkmış piyasaya.. Paylaşayım dedim..

- Vajina Beyazlatıcı: 
anlamamazlıktan gelen iç ses: hıyy? neyyn?.. 
Bilmiyorum faydası olur mu; ama kararmış bir 'şey'..... bööğğkk... değil devamını getirmek, cümleye başlayamadım dahi :S (asabi iç ses: adam gibi traş edin nan oranızı buranızı!)



- Bakire Vajina: 
Şu 'bakire şey etme' fantazisini bir ömür anlayamacak bu öküz sanırım:S 
Ama yaratıcılığa, girişimciliğe sözüm yok bak.. Kobi destek paketini fazlasıyla hakediyor bence bu ar-ge departmanı.. Hem bak... İlk girilen noktayı pürüzlü bilem yapmış adamlar; daha ne etsinler :S




- Seyahat Vajinası (travel pussy): 
En çok bu düşündürdü ne yalan söyleyeyim.. Otobüste, tatilde falan.. Düşünsenize ne büyük nimet!

Seyahat boy vajina, seyahat boy pipi, seyahat boy meme falan.. Ohoo... düşmez artık bu benim dilimden :)

Üstelik... Casey Parker'ın orjinal vajina kalıbından tasarlanmış.. Ha bir de böyle bir şey var bak.. Baya baya porno yıldızlarının edevatlarının kalıbını alıyor bu adamlar.. Her türlü ayrıntı, dip, köşe bucak aynen elinizin altında.. (erkeklerin kalıbın alma ok de, kadınlarınkini nasıl yapıyorlar onu bilmiyorum ama bak)


- Konuşan Vajina (real orgasmic screams):
iç ses: oh yeaa.. vur kamçıyı, vur kamçıyı! :P

Dimak bu noktada duruluyormuş demek.. İptalim ben:S

Tek söyleyebileceğim: Yürü be goççum! Kim tutar seni :)

-  Ez Rider, Toplu Tapa: 
Ha bir de böyle bir şey var bak... Tatlı su enteli gacıların pilates derslerini daha bir renkli geçirmelerini sağlayacak icat-ül haset...... 

Unutmayın kıyağımı ;)

İç ses: az eşşek değilsiniz valla... 


5 yorum:

Rebecca dedi ki...

i cant believe in =D uff herşeye çare olması bazen moral bozuyor

Femme Fatale dedi ki...

şoklardayım

x-coach dedi ki...

şöyle 16-17'lik bi realistik bakıyorum ben de.
ama bi türlü yolum düşmesi seks shoplara.
Ankara'dakinde yok :((
sipariş versem benim için bakar mısn?
:P lol

öküz dedi ki...

@Rebecca: Tenk yu tenk yu olmasına da... Yazının ucunu kendine nasıl dokundurttun, onu anlamadı Öküz? :S

@FemmemFatalem: Sen bile!! :) :P

@X-Coach: Yahu pişmaniye iste, ayran iste, ot ise, böcük iste göndereyim.... Alet etmeyiniz Öküz'ü böyle şeylere çok rca ediyorum :)

Sexshop'a girip, şöyle 16-17cm'inden realastik zamazingo isteyecek bu öküz ha??(santim santim satılmıyor ki hem o meled; nereden bulacakmışım onu?.. sen git al bişiiler; kulanmadığını kesersin :S)

eczaneden prezervatif almaya utanan, bildiğimiz öküz hem de?? pehhh.... (sex shop alışverişlerim hep telefon_kargoyla oldu şu vakite kadar.. kaldı ki; topu topu 1, oy pardon 2 siparişim oldu zaten şu vakite kadar.. /özel not: kurye sistemi yalan; kalfa çocuğu gönderiyorlar.. aklınızda olsun/ 3ncüsü için siteleri kurcalarken rastladım bunlara da)...

Rebecca dedi ki...

mesela bence vajinalar beyaz değilse beyazlamamalı. çünkü onun nedeni vardır. tamam i go out =D