26 Aralık 2011 Pazartesi

Mimmm

Sevgili X-Coach mimilemiş Öküz'ü.. Mevzu '2012den dilekler'...

Yazalım bakalım..
not: ilk 10 maddeyi sağlık (önce sevdiklerimin, sonra benim sağlığım) ve iş-para mevzularıyla doldurabilirim aslında.. zira bu üç maddenin ötesinde hemen hiç bir şeye odaklanamıyorum son zamanlarda... o yüzden 'sabit' maddeleri geçip, daha şekilsel, daha eğlencelik şeyleri paylaşmak istiyorum izninizle..

1- Minik bir yurt dışı seyahati..
Aklımda Brüksel ve Paris var; ama biznıs, Londra'ya sürükleyecek gibi hissediyorum.. (gönül elbet hindistan, güney amerika, tayland, afrika falan istiyor... da... gönül-cüzdan ikilisi, ancak bu kadarına izin verecek gibi)

2- Güncel bir telefon... Mümkünse IPhone 5...
Ben ki şeklen homeless'lardan çok farkı olmayan, şekilsel ayrıntılara kendi hayatında yer vermekte manen zorlanan biriyim.. Benim bile canıma tak etti bu takoz telefon :S

3- Kendime ayırabileceğim daha çok zaman..

4- Yeni bir gardrop..
Geçenlerde gazetede bir haber vardı.. Çocuk esirgemeden sokağa atılan bir genç, çıkmış bir binanın tepesine, intihar ediyor.... Evsiz, yurtsuz... Garip :(

Onunkilere benzettim kıyafetlerimi.... Şartlarımız çokça farklı olmasına rağmen...

Alışveriş yapmak, aynaya bakmak, kendine çeki düzen vermek şart..

5- Koşuşturmacadan uzak, kafamı dinleyebileceğim 'sakinlik/dinlenme/arınma/kendine gelme' odaklı 2. bir tatil.. Muhtemelen 'yalnız'..

6- Daha çok 'abi'..

7- Dostlara, sevdiceğe, aileye daha çok zaman(bu, 3.maddeyle çelişiyor sanki:S)

8- Daha az insan...
Vakitleri çoktaan geldiği halde, hayatımdan çıkart(a)madığım/tembellik ettiğim/kıyamadığım/'acaba' dediğim tonla gereksiz insan var.. Varlıkları sırtımda kambur... Huzursuz ediyor.. Yeni yılda daha az insana odaklanmak istiyorum..

9- PS4 yahut wii2 (çıksın artık!)..
Ve asıl önemlisi, onlara vakit ayırabileceğim 'zaman'; vakit ayırmak gerektiğine ikna edebileceğim 'içses/vicdan'......

10- Brandnew bir 'ağız topu'..

11- Bir asistan..
Asistanın, ağız topunun ardından aklıma gelmesi de ayrıca enteresan tabi :S

12- Yarını düşünmeden sarhoş olabileceğim, yüksek sesle gülebileceğim, daha az 'kontrollü' davranabileceğim en azından 3-5 gece....

13- İlkbaharda Kapadokya - balon - gün ağarırken fotoğraf fantazisi..

14- Arabayla ege sahili turu..
İşe, benzine, yarına, beridekilere daha az kafa yorarak mümkünse...

15- 'Her akşam iş çıkışı havuzda 5-10 tur', her cuma gecesi sinema zamazingolarını tüm seneye yayabilmek..

16- Artık (bir zahmet) monopoly, ve yeniden poker geceleri..

17- Yurt dışında bir Aerosmith, Metallica yahut Bocelli konseri..

18- Daha çok vitamin, daha az kolekstrol...
Kendime bakmaya başlamazsam, 'yolda kalmamın yakın' olduğunu hissediyorum..

19- Beymen'in küçük kartvizitlik gibi olan cüzdanından :S

20- Bausch&Lomb'un yeni hd lenslerinden (kontakt lensin hd'si nasıl oluyorsa artık:S)...

21- Daha çok 'masaj'..... Vallahi şart değil 'rahatlama:P'...

22- Unlimited, dur durak bilmeyen ve ultra kontrollü bir sex performansı..

23- Daha çok davuk derisi, daha çok etli/davuklu pilav, domtisli makarna, kırmızı et, kurabiye ve bilimum zararlı yemek.. Daha seçici bir damak tadı..

Yazayım mı daha? :S

// Lady, Aslısın ve MeryDaimon'ı mimliyorum..