18 Aralık 2011 Pazar

Bir kadının ilk neresine.... (??)

Okur sorularından birine yer vermek istiyorum bu yazıda izininizle(iç ses: yuh öküz.. devrik cümle konusunda çığır üstüne çığır açıyorsun :S)

Öküzün Önde Gideni'ne gelen her 10 özel mesajdan biri, üç aşağı beş yukarı bu soruyu işaret ediyor böğründe: 'Kral Öküz(bahsi geçen kral benim:P) bir kadının ilk nerelerine bakar?(bel altı mevzu için soruyor)' yahut 'ortalama bir öküz gözüyle, iyi bir yatay jimnastik deneyimi için gerekli fiziksel kıstaslar/beklentiler nelerdir?'..

Cevaplayalım anam..

Aslında, mevzuya yanlış yerden bakılıyor sanki.. Zira 'top 10 önemliler' listesinin en üst sırasına 'bacak' yazanı da bulmak mümkün, 'kulak' yazanı da.. Çok görece bir şey bu :S Ancak ve ancak kendi fikirlerini paylaşabilir bu garip Öküz..

// Kadın okurların tahmini: meme-bacak-boy falandır sanıyorum.. Lakin hiç öyle değil.. Okuyun, kendi gözlerinizle görün..


1- Yüz güzelliği
Bir kadını öncelikli 'çekici' kılan şey bence budur.. Yeterince güzel gözler, tüm diğer ayrıntıları önemsizleştirebilir.

// aşk meşk mevzularına girmiyorum.. fiziksel ayrıntılar bu yazının konusu.. yoksa elbette 'özeline kabul ettiğin biriyle', pek çok şey çok başkadır..

2- Bel çukuru
Kum saati mevzu işte.. Odun gibi inmeyecek kadın vücudu.. Büyük konuşmayayım ama, beli benim belimden farkı olmayan bir kadın, ağzıyla kuş tutsa prim yapamaz sanırım Öküzland'de

3- Nipplezz ;)
Ohh yeaa baby! Hastassssıyız :) Fetiş No#1

4- Göt
Evet, bildiğin göt işte; ne var? Daha mı sofistike şeyler bekliyordun Öküzün Önde Gideni'nden :S
(ve hayır, 'kendini saçma sapan kasmanın/sınırlamanın anlamı olmadığını düşünüyorum; orası ayrı.. ama asla ve asla 'g.tçü sınıfında' değilim.. maksat, olay == manzara :P seyirlik bişiiden söz ediyorum yani.. yahut belki biraz da.. euhe.. yok yok, yazmayayım devamını.. kamçım nerede benim? :P )


// dolgunumsu g.tler gayet makbul olmakla birlikte, çok ince bir sınır da söz konusu bu noktada... Memleketim dombili kadınlarının devasa g.tleri, sıklıkla midesini bulandırır Öküz'ün.. i mean: no koca g.t, yes şekilli/kıvamlı g.t :P

5- İnce, narin bir vücut..

6- Eller..
Fetiş No#2 ;) Yazmıştım..

7- Koku ve vücut bakımı
Rezil de eder, vezir de..

8- Ses tonu

9- Meme ebatları..
Sanırım meme ebatlarından çok; 'kendine güvenen.. sahip olduğu mal mülk ile gurur duyan kadın fotoğrafı' burada asıl cazip gelen..

10- Dudaklar

Öyle işte :S (sıkıldım)

6 yorum:

üç ünsüz içinde iki ünlü dedi ki...

yüzü güzel, eli bakımlı, memesi orantılı ve bel çukuru olan dişi candır, eğer kokusuyla da başını döndürürse canandır :)

toto mevzusu da er kişi için önemli ayrıntıdır, totosu güzel erkek fark atar, hoş kokuyorsa da can katar(nokta)

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Ünlü: 'Fena değil, ama kıllı' toto versek?? :P

Adsız dedi ki...

en kısa zamanda bir erkeğin ilk neresine baktığını da yazıyosun.
hemde hemen.
+
bende mimin var.
yazmazsan o gecenin tüm detaylarını dökerim :P


xoxo

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@X-coach: Gece? :S

Şu yılbaşı miminden bahsediyorsun öyle değil mi? Hmm hmm.. Oki doki, bugün-yarın muhakkak... Söz ;)

üç ünsüz içinde iki ünlü dedi ki...

:))))

Adsız dedi ki...

şimdi de sıra o zaman halkın yüzde kaçının gerçekten aradıklarının tamamını taşıdığını yazmakta ya da hangi ırkın mesela:)