19 Eylül 2011 Pazartesi

Meraklı Öküz [2]

Ya.. Bir şey soracağım...

Hani şu duygusal duş mevzusu var ya; kese kullanmadan-duj jeliyle 5dk'da Beşiktaş(bknz: ilgili yazım)..

Benim iş görece kolay. Var az buçuk göğsümde gıl; köpürtebiliyorum duş jelini.. Olmadı, bacaklar maşallahlı zaten; o da olmadı kı.ıma sürer, yine köpürtürüm istedikten sonra...

Peki peki... Duygusal duş mevzu bahis olduğunda, gacı milleti nasıl köpürtüyor şu duş jelini allasen? :S

Hayır acizane tecrübelerimde var bol bol benzeri tecrübe/gözlem falan da; ne bileyim, dikkat etmemişim hiç(iç ses: benim köpüğümü mü çalıyorlardı acep? yoksa... yoksa! beni köpürtücü niyetine duşa yanlarında sokmuş olamazlar, öyle değil mi??!!)..

Kese yok malum.. Saça süreceklerini de zannetmiyorum.. Aşağı köy desen, memleketim kadınlarının çoğunda 'jungle' kıvamına çok uzak; hatta bebelerle yarışıyor bazı aklı evveller..

So?? Başka neresi kaldı ki??

Meraklı Öküz [1]: http://okuzunondegideni.blogspot.com/2010/06/merakl-okuz.html

11 yorum:

melankoli dedi ki...

:))) merakını gidereyim, şahsen cildim hassas olduğu için hani o örgü kese yerine sünger kullanıyorum, sünger kullanmasamda duş jeli gayet güzel köpürüyor, nasılmı? şöyleki; jeli tenine sürdüğün zaman zaten sabun gibi oluyor, sonra biraz su ile birlikte köpürüyor hiç zor değil, kocaman bir balon bile oluşturduğumu bilirim, üstünede soğuk duş tamamdır.

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Çiğdem: Sünger yok işte... Duygusal duş bu...

Jeli tenine sürünce sabun gibi köpürüyor mu?? Hmm hmm da hmm hmm.... Demeyeyim bir şey :)

melankoli dedi ki...

süngersizinide anlattım ya, tamam öküzsün ama aklın evvel değil ya :)biraz düşünsen çözersin zaten :)jeli tene sürünce köpük gibi olurmu hiç, sabunu aldın şimdi eline düşün, çok az su ile elinde döndürdüğünü düşün, o kıvam jeldede oluyor işte, neyse okuyarak öğrenmek zor olur görerek öğren benim dersin bitmiştir :))en derin iç ses: Allahım bana böyle fırsatlar verip stres atmama sebep olduğun için şükürler olsun sana, sağol be öküz :)) vay öküüüüüüz 5+ yolda anlaşılan gardını al :))

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Çiğdem: De git; öyle iş mi olur be... 3gr köpük çıkacak oradan; bütün vücut sabunlanacak... Oldu.....

Tahtaları sürterek ateş yakmaya benziyor...

melankoli dedi ki...

3 grammı :)) devasa balonlar oluşturuyorum sen 3 gr diyorsun sen de git :) sabunu nasıl suyla köpürtüyorsan jelide aynı şekilde suyla köpürtüyorsun, kendi kendilerine köpürmüyorlar, bir avuç jeli bi bacağımıma kullanıp köpük oluşturmaya çalışmıyorum, sen sabunu sadece kolunamı sürüp tüm vücudun için köpürtüyorsun e 3 gr köpük çıkar tabi :)) neyse titiz insanlarız belliki, başka yorumları bekleyelim :)

Rebecca dedi ki...

"duş jeli vaaar duş jeli var" diye acaip klasik bu yazının üstüne de yakışmayan ama yanında durabilitesi olan yorumum. teşekkürler

Yok dedi ki...

ay ciddimi soruyosun bunu bu ara pek iyreçsin yaa hahah bak bunla mesela:
"http://www.kirpininyeri.com/wp-content/uploads/2010/03/dus_lifi.jpg"
benzeri dolu da aparat var yanii bihabersin dünyadan:p

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Rebecca: Pek inandırıcı değil ama bu sanki :S Hı??

Hadi yazmıştan saymıyorum bunu; yine yine paylaş fikirlerini lütfen..

@İpekBöceği: Kurban ol sen Öküz'e; iğrençmiş :)

Yok be anam; lif kullanmak yok; duygusal duştan bahsediyorum ben.. Lifle babam da köpürtür onu..

Yok dedi ki...

Duygusal duşmuş bu yazının neresinde duygusallık kurban olurum o ayrı hehehe:D

o zaman tasa duş jeli sık su koy tayzikli elinde köpürt dök üstüne kısaca ahahahah koptum yaaa konuya gel bu yazının 1.si nerde bakım bi

fulya dedi ki...

duygusal duş lafına bayıldım... duş jeli ile şampuan aynı yola çıkıyor o nedenle saçtaki şampuan vücudun geri kalanına yedirilir sonra bir huzursuzlukla çıkılır duştan ben temiz miyim şimdi diye... kuvete yatan gavur kısmısı köpükle havluya sarınır bi durulan ama dimi ya ya da sadece vücutlarına su saçlar kuru ...
keselenmeden mutlu olamayan kilolu hanımlarımız var biri halam... o keseye kilo veremiyor hala ya neyse...

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@F: Sorun şu ki, duş jeliyle şampuan aynı kapıya çıkmiir.. Her gün her gün dujj jeliyle yıka bak; 3-5 haftaya kalmaz saç saçlıktan çıkar mazallah..

;) Tenk yu..