6 Eylül 2011 Salı

Arabalı Vapur Kuyruğu ve Gezen İnsanlar..

Öldüm dirildim, yine yazıyorum :S (felaket sancılar, kırmızı suratlar, kıvranan öküzler falan fıstık)..

Bak bir de böyle birşey var.. Arabalı vapur kuyruğu gezicileri(whad??).. Kontakt kapatılır kapatılmaz dışarı atar bu insanlar kendilerini.. İki dirhem bi çekirdek süzülürler arabaların arasında... Sanırsın 12 saattir yolda hepsi.. Bir de en öne gidip, inen/binen araçları izlerler böyle sıranın önünde..

İç ses: Dağılın uleyn!! Gidin arabanızda oturun efendi efendi; yahut en kötü aracın yakınlarında durun... Pis sosyal, popüler optimistler sizi!

7 yorum:

melankoli dedi ki...

hırrr herifmi hırlıyor nedir :)) sık sık yazdığın için gönülden eee ne olabilir :S teşekkürler

İpek dedi ki...

bir de vapurdaki tuvalet kuyruğu meselesi vardır kiii ne sen sor ne ben söyleyeyim öküzcüğüm.

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Çiğdem: Hırr?? Hırr whad?? Anlamadı Öküz..

@Persephone: Öküz deve misali günde 1-2 kez uğradığı için o bölgeye, pek bilmez umumi tuvalet mevzusunu... Pismiş.. öyle diyorlar :S :P

Yazmştan saymıyorum bunu; yine yine paylaş lütfen fikirlerini..

melankoli dedi ki...

"dağılın uleyn!!" hırlaması, sana sakin ol'mu demiştim? vazgeçtim, sakin falan olma, kimliksiz insanlara hadlerini bildirmek gerek (yarınki ilk işim) pöykürmek hele haklıysan fena bişey değil he ne dersin?

melankoli dedi ki...

"pismiş.. öyle diyorlar" bu çok iyiydi :)) oh be gülmek gibisi yok..

hamsi dedi ki...

bir ara çok kullanırdım o arabalı vapuru ...(eskiden ama şimdi baya bi değişmiş)aynen dediğin gibi öküz..kontak kapanır aşağı inilir...bilet alınır ondan sonra dur bi çay alıyım tost yaptırıyım derken ahaaaaa!!!! arabalar girmeye başlar vapura ...hehehe ben arabamı vapura doğru sürerken birileri bi elinde tost bi elinde çay (onlarıda bırakmaz bi kenara sığır gönülden bağlıya tostuna çayına)geriye doğru koşarlardı..ondan sonra biner arabasına arkadakilerin o küfür dolu bakışları arasında hahahahah

Femme Fatale dedi ki...

pardon da öküz sana ne afedersin.