12 Eylül 2011 Pazartesi

Çokomel & Hayal Kırıklığı

Sabah rafların arasında görünce içim pek bir enerjiyle dolmuştu oysa..

6 Yaşındaki Öküz'ün "Çokomel' dendimi faltaşı gibi açılan, mutluluk saçan, huzur saçan gözleri geldi aklıma.. O serotoninin foşur foşur salgılanışı her saniyesiyle hala aklımda...

Sonra.... Mmmmmmm.... Sonra mayışırdı tabi bünye.. Hiç bitmesin isterdim o marshmallow... Bütün atardım ağzıma... 1 tane, ardından 1 tane daha.....


Her neyse...
Sabah markette atıştırmalık bir şeyler ararken gördüm onu.. 9'lu paketi çıkmış.. Bir heves attım torbaya.. Ofise zor yetiştim resmen; gelir gelmez ilk işim paketinden çıkarmak oldu..

Sonrası hüsran... O parlak alüminyumlu ambalaj meğer ne kıymetliymiş(yırtmdan, itinayla açar; katlayıp, saklardım onları :S).. Pek ruhsuz, pek tatsız geldi bu sefer tattığım Çokomel.. 9'unun da aynı ambalaj içinde olması/kolay bozulacak olması da sorun değil bak; zaten 2 günde bitiririm bütün paketi... Tamam kabul, şeklen tadı da aynı... Fakat... Cık.. Sevmedim ben bu..


Renkli-parlak ambalajlı, eski Çokomel'imi istiyorum ben!

11 yorum:

abukprinses dedi ki...

kesinlikle o renklı folyodan kabında olucak, sen acarken yırtılmasın diye özen göstericeksin ve o parlak kabı itinayla düzleştirip kıtap defter arasında saklıycaksın :(

melankoli dedi ki...

ah ah nerde o taş devrinin tatları! jelibona devam...

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

@Abukprenses: He valla... Öküz'de aynını yapardı :/
Çokomel'i ruhsuz bırakmışlar..

@Çiğdem: Jelibon ne be? O sonradan çıktı; pis bebe..

melankoli dedi ki...

:)) ne bebesi dün itibariyle 30 yaşıma adım attım, ağır geldi :) hem jelibon sonradan çıkmadı :P

İpek dedi ki...

nerede o eski günler demek istemiyorum ama hakikaten var böyle bi şey.

A-H dedi ki...

Yahu cokomel bulmussun birde soyleniyormusun okuz, tam dayakliksin, begenmediysen bana gonder ben yerim :P
Birde eticin in ustune tanimam :)) Onun o mis gibi portakal kokusu yokmu...

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
denizero dedi ki...

__canım çekti walla... bi markete gidicem..__-

Eliza Doolittle dedi ki...

Minnak parmaklarla pıtı pıtı, yırtmadan düzleştirmeyeceksek o janjanlı kağıdı, ne anladım Çokomel'den...Ben de benzer hissi, buradaki bir Türk marketinde bulduğum ve toplucak paketlenmiş Eti Puf'larla yaşadıydım :)

Adsız dedi ki...

2 günde mi?
tek oturuşta biter o lan.
:D

... dedi ki...

Bir kaç hafta önce kursta gördüm tek tek ambalajlı Çokomellerden. Aklıma sen geldin:) Hatta fotosunu da çektim göndericektim de pc'ye atamadım üşendim filan:/

Neyse ben senin yerine her hafta yiyoruum, üzülme tamam? :D