20 Ağustos 2011 Cumartesi

Yabani Öküz & Telefon Muhabetleri

Sevmiyorum telefonla konuşmayı.... Günlük rutinler hadi bir derece de, teenage kızlar gibi 2 saat "yoktan konuşmaya" mümkünü yok tahammül edemiyorum...

Garı kısımı ise tam tersi elbette.... Yapışır o telefon kulağa... Hemen yanımda iki saate yakın kesintisiz konuşulduğunu, "izi çıkmış mıdır?" diye dönüp dönüp baktığımı bilirim; o derece.. E garılar sever de, muhattabı pipiligil sevmez mi? O da sever tabi; bilhassa, garı kılıklı olanlarımız..

Ortaokul yıllarımda vardı böyle bir arkadaşım. Her gün her gün arar; araması bir yana, açıp telefonu susar(ki asıl tüylerimi diken diken eden nokta tam da burası); ahizeyi kablolarıyla birlikte k.ına sokturtma isteği yaratırdı bünyemde..

- öyle işte.... hmmfff.... [sessizlik].... eee? konuşmuyorsun?
- ee si ne lan? :S sen aradın beni ipne; konuş konuşacaksan!!

Yok olmaz... Her gün her gün birbirini arayıp, "az önce z.ıçtım, şimdi ellerimi yıkıyorum" diye olan olmayan her bir şeylerini anlatan garılar vardır ya... Hıh işte, aynen ondan; onun pipili versiyonundan..


Hadi kadın milleti yapıyor; "ee garıııı" deyip geçiyorum da... Erkek yaptı mı bir sancı giriyor mideme bir sancı giriyor ki, ne siz sorun ne ben söyleyeyim..

Yani demem o ki,
Gacı kısımına: Hadi kendi aranızda konuşmanıza bir şey d(iy)emiyorum da; çok reca ediyorum bizim de (en azından, benim de) o ızdıraba dahil olmamızı beklemeyin/ısrar etmeyin.. Yahut dahil olmamak için diretince, "sen beni sevmiyorsun... sen beni özlemiyorsun.. sen benimle konuşacak bir şey bulamıyorsun.. sen beni...seni beni!!" diye diye kafamızı mikmeyin çok rica ediyorum....

Pipiligillere: Arama arkadaşım beni her gün her gün! "üff püfff, eee daha daha ne yaptın?.. sen niye konuşmuyorsun?"... Sevgilin miyim, karın mıyım aq; ne konuşacağım ben seninle hergün bre manyak!

2dk adam ol; damarlarındaki testesteronun hakkını ver! Ne o öyle garı gibi zırt-pırt telefon açmalar, 15 yaşındaki kızlar gibi arayıp arayıp susmalar... Erkek dediğin biraz öküz olur, biraz yabani olur, kıl olur, tüy olur.. Kendine gel biraz; silkelen!

// Sokakta kulaklıkla dolaşanlara hiç değinmiyorum dikkat ettiysen.. "Allah ıslah etsin" deyip geçiyor; "2 tane çakma isteğimi" insanlık gereği baskılıyorum..

Özet: Zırt pırt aramayın; insan gibi kullanın şu aleti! ( Yahut hadi aradın; bari susma be kadın!! Sen aradın, sen yönlendir sohbeti; germe beni! Attırma şu gofreti kafana!)

5 yorum:

Aslısın dedi ki...

nefret ederim ben de telefonla konuşmaktan. garıyım marıyım ama daralırım, yıllarca cep telefonu almadım sırd o yüzden be.
ama gençkene sevgiliyle ve en yakın arkadaşlar konuşurduk uzun uzun o ayrı:)

öküz dedi ki...

@Aslım: Çaktırma; ben de yaptım sanıyorum 13-15 yaşlı dönemlerimde :S Utandım :S

Ciko Urbano dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Çiğdem dedi ki...

çenelilerin hobisidir telefon, yaptıklarının yanında asla yapamayacaklarınıda anlatırlar, böyle luzumsuz amaçsız tek taraflı konuşma olur, yok birde o seni düşünüp aramıştır yani sana iyilik yapmıştır, en son tepkim biraz ağır kırıcı olmuştu ama yani bazı şeylerde size özel kalsın kendinizle paylaşın, kendiniz düşünün kendi beyninizi yorun biraz yahu

x-coach dedi ki...

canım, senin sevdiğin birşey var mı? :)