25 Ağustos 2011 Perşembe

Seni özledim diyorsam bil diye değil, gel diye(iç ses: hö??)


Sabah bir yerde okudum "Seni özledim diyorsam bil diye değil, gel diye" demiş hanım kızımız....

O hoooo... Bu ne lan? Hayatı şöyle matrix etmeden, efendi efendi yaşasanız olmuyor mu allasen? 'Gel'e gel, 'özledim'e özledim falan? Hı?? Psikopat mısınız yahu; ne istiyorsunuz gariban erkeqlerden?? Tamam, muhteşem-gigantic kapasiteli süper beyinlerimiz olabilir olmasına da... e, bel altından vuruyorsunuz anam siz(?).. Beklemediğimiz yerden geliyor yani darbeler... Yazık günah; ne fidanlar kilitlendi/mavi ekran çıkarır oldu genç yaşında...

Böyle böyle delirtiyorsunuz zaten adamları ! Ondan sonra, vayy 'memlekette adam yok'... vayy 'kimse anlamıyor beni'.... E müstahak size..

7 yorum:

Çiğdem dedi ki...

sırıtacak halim bile yokken kahkahalar attırdın hemde kapıda bir buçuk saat kalmış ve tepem atık vaziyetteyken :) şu anki sinirime göre fazlamı güldüm ne? neyse iyi geldin, bu arada ima etmiyorum direk diyorum :))

öküz dedi ki...

@Çiğdem: Proud of it baby ;)

Habiş dedi ki...

E iyi de siz erkekler değil misiniz "kadın hayır diyorsa belki, belki diyorsa evet demektir" diyen... Evet demek "ooo dünden razıymış bu da yahu" demek zaten... Eee o zaman özledim diyorsa da ne demek istediğini anlayıverin bir zahmet :)))

öküz dedi ki...

@Habiş: Bence onu diyen bizzat siz kadınlarsınız :S

Tenk yu Habbiş.. Daha sık yazınız plz ;)

Habiş dedi ki...

Ben hep erkeklerden duymuştum amma neyse...
Rica ederim efenim ne demek :)

lady dedi ki...

bence yanlıs anımsıyormussun bunu, "..gel dıye degıl. bil diye" olmalı o.. yoksa cumlenın anlamı kalmaz ki?! hani kız gel diyemiyo ama bil diyo..

öküz dedi ki...

@Lady: Pipili bir dişi beyini mi gördüm ne?