28 Nisan 2011 Perşembe

Öküz İşte [1]

Bel altı hayatımın renklerine bakıp o'an ki moral seviyemi kolaylıkla tahmin edebilirsiniz...

Overdose sex: Keyifsiz, moralsiz, depresif Öküz...
Tek tük/seyrek ama istikrarlı sex: Mutlu, keyifli Öküz..
Non Sex: Dipte Öküz..
Maceracı/araştırmacı sex: Düşünmeyen, kafası tilt olmuş/mavi ekranı bol Öküz..

// Memleketim insanı ne meraklı b.k atmaya:S Bilhassa kadınlar.. Hayır, o sorun değil de; yanlış bir zamanıma denk gelir de, ters cevap veririm diye endişe ediyorum.. Bel altı mevzuları elimden geldiğince düzeyli biçimde, ve yalnızca, daha "eğlenceli" olduğunu düşündüğüm için yazıyorum/yazdım bunca zamandır.. Maksat gülümsemekse.. Maksat paylaşmaksa.. Maksat bulutları dağıtmaksa.. Kime ne yahu? Nedir bu karalama, b.k atma ısrarı/çabası?? Tamam aq; siz toz pembe prensesler olun, ben Öküz olayım.. Kirli b.k yumağı olayım(kurban olun siz benim gbi b.k yumağına tabi; orası ayrı:P).. Öyle farzedin mutlu olacaksanız.. Who cares? Ama düşündüğünüz gibi, sizi asla benden daha temiz yapmayacak bu; onu da tutun aklınızın bir kenarında.. Umarım... Umarım, en fazla benim kadar kirlenirsiniz şu hayatta(-ki size inat, gaayet tertemiz bir öküz olduğuma inanıyorum).. Ne desin Öküz size başka?

18 yorum:

bayan mikrop dedi ki...

çok ağır olmuş günah

öküz dedi ki...

@Mikrop: Hakikaten mikropmuşsun ha :) Onlara alkış; garip Öküz'e mi bu taş??

Lalehan dedi ki...

kim bok attı öküzcüm sana ?!
yalnız hakkaten şaşırdım. rahatsız oluyorsan okumazsın olur biter. maksat çemkirmek anacım.

öküz dedi ki...

@Lalehan: .......... Yok yok, bozmayacğım ağzımı... Pis angutyuslar.....

;) Tenk yuu... (son paragraf yüzünden asıl yazı güme gitti sanırım :S)

sakazen dedi ki...

iyi misin öküzcan? cidden soruyorum ima falan değil, belli ki biri canını daraltmış..

öküz dedi ki...

@Sakazen: Yok be Sakazen.. Her 2-3 ayda bir böylesi delirten/"iki çift laf etmezsem çatlarım" dedirten bir kaç zıbıdı çıkıyor işte.. Bildiği gibi yapsın Allah..

sakazen dedi ki...

ortalıkta onlardan dolu dolu malesef dediğin gibi Allah'a havale her biri..sana bir şey olmasın..rahat uyu:)

Serhat dedi ki...

öküzüm takma bu kadar yahu. valla ciddiyim kurban olsunlar senin gibi öküze.

kendileri çok ak kaşık ya ondan bu bok atma çabaları.

Adsız dedi ki...

Yaşadığın gayrimeşru ilişkiler eğlenceden çok miğdesizliğini gösteriyor açıkçası.

lady dedi ki...

bu adsızların biraz akılları kalıyo yaşadıklarında galiba :) belki de çemkirmeler o yüzden :)

biz seviyoruz öküzü, who cares the others ;)

Çiğdem dedi ki...

bana kalırsa yazıların kimilerine göre oldukça soft ve yine bence amaç b.k atmaktan ziyade başka bişey :) ayrıca kişileri olduğu gibi kabul etmeme gibi bi alışkanlığımız var, herkes kendiniz gibi olmak zorundaymış gibi, size dokunmadığı, özgürlüğünüzü kısıtlamadığı sürece saygı duymak nedir bilmezler, kime ne benim doğrularımdan, kaldıki bu blogu mecburi okuma ve izleme yasası yok

franbuaz dedi ki...

insan aynı altındaki ayarlar gibidir..24,18,14 daha altı var mı bilmiyorum(altınla hiç işim olmadı çünki..) Ayarı düşükse yapacak bişey yok Öküz'üm...Ben seni seviyorum,severek okuyorum..olanların üstüne bi un kurabiyesi ye benim için...:D

öküz dedi ki...

@Sakazen: Haklısın.. Bana bir şey olmasın tabi :P

@Serhat: 'Kurban olsunlar' değil mi? :)) Kralsın...

@Adsız: Aha işte... 'Gayri meşru ilişki' ha?? Töööööbeeee......

@Lady: Elbet sorar biri hesabını... Tenk yu baby ;)

@Çiğdem: Neymiş o amaç; pek merak ettim :S

@Franbuaz: Hahaa :) Yeni kutu aldım zaten bugün :))
Öküz de sizi seviyor efenim :))

küfkedisi dedi ki...

niye kızdırıyorsunuz kardeşim adam aaaaaaaaaaa!!!

Dişilik Bozukluğu dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Çiğdem dedi ki...

uğraşıp bulaşmak, içindekileri dökemeyen, açığa vuramayanların saldırışı, senin sahip olduğun özgüvene açıklılığa sahip olamayan yada şöyle söylim cesaret edemeyenlerin bu şekilde stres atması herhalde :) yani ne bilim durup seni bu kadar eleştirmelerinin kime ne faydası varki, seni kendilerinemi benzetmek, seni doğrucu davut yapmakmı amaçları, herkesin kendi yaşantısı, senin yorumların düşüncelerin, paylaşımların sana has, seni değiştiremem, b.k atmadanda yorum yapılabilir, üüüüü çok uzattım

Adsız dedi ki...

Aklımın kalması mı? Hayatımın düzeni gayet yerinde aklınızı kurcalamasın.

Peki öküz gayrimeşru ilişki değilde nedir bu yaşadıkların? Madem karşı görüş bildiriyorsun savun bakalım.

Adsız dedi ki...

Antisosyal kisilik bozuklugu, anlamli ve kalici iliskiler kurulmasini engeller. Zor da olsa tedavisi mumkundur, gerekiyorsa ilac destekli terapi hayat kalitesini arttirir.