21 Nisan 2010 Çarşamba

Tekila

Masamdaki tekilayı, yalnızca ruhumu kötü hissettiren yatay jimnastik aktivitelerinin ardından ağız gargarası niyetine kullanıyorum desem... Çok mu hayvanlık etmiş olurum?

Ardından yapılan duşta, vücudu kazırcasına/zımparalarcasına keselerkenki ruh halinden hiç bahsetmiyorum dahi..

Yahut bilir misiniz o arınma/temizlenme ihtiyacının, "çaresizlik avuntusuna rağmen" damakta bıraktığı kokuşmuş aromayı; tattınız mı hiç?


foto: deviantart

aha bu da öküz'ün feysbuk şeysi.. dıklayın..

9 yorum:

Larien Beyinütüleyen dedi ki...

lanet tekila.

patates dedi ki...

tekila güzeldir laf yok:) geçen akşam terasta tekila partisi yapacaktık ama 15 erkek arasında tek hatun kalacağımı fark edince dedim sonra yapalım, hala içimde, bir kaç tane daha hatun bulduk mu kaç şişe gider bilemem:))

iyi kalpli canavar dedi ki...

ya çok enteresan.. bi erkek olarak nasıl olur da senin değiminle yatay jimnastik aktivitelerinden sonra kendini kirlenmiş gibi hissedersin öyle bi anlatıyosun ki sanki kızsın da kirletmişler gibi.bu kanıya nerden vardın dersen bi kaç yazında daha görmüştüm ama bu yazıda da 'vücudu kazırcasına/zımparalarcasına keselerkenki ruh halinden hiç bahsetmiyorum dahi..' cümlesinden çıkardım.ama seviyom lan seni.

sanitabant dedi ki...

valla iyi kalpli canavar hislerimin çokta güzel tercümanı olmuş
feyk misin acep sen öküz?:)

Aslı dedi ki...

Ama içkiyi böyle durumlarda içersen tabii sevmezsin öküzüm ya. Ben de sevmezdim geçen haftaya kadar :) ama güzel bir gecede, yanında şu yaz sonuna gelecek tatlı kızla, yudum yudum.. ohh mis değil mi söyle bana?

öküz dedi ki...

@Larien: Tekilanın kabahati yok :(

@Patates: Haklısın; ben de 15 zom erkeğin arasındaki tek kadın olmak istemezdim ne yalan söyleyeyim..

@Canavar: Kirletilmiş değil; kirlenmiş..

Düşündüğün kadar dramatik bir fotoğrafın mevzu bahis olduğunu sanmıyorum. Zira bu kirlenme hissiyatına rağmen, 3-5'inizin toplam sevgili adedi kadar kadınla yattı bu öküz:( ve yatmaya da devam ediyor..

Yani içi ısrarla kir tutmasa da, dışı için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.. Malesef..

Keşke başka türlü olsaydı.. Bunu yürekten söylüyorum..

@Sanitabant: Mutsuz Öküz:(

@Aslı: İçmiyorum ki.. dilim damağım uyuşuncaya kadar ağzımı çalkalıyorum; gargara yapıyorum sadece..

2-3 Ayda(belki 3-5 ayda) bir içilen hoş sohbet-muhabbet, bin bir meze sofrasında rakıya hayır demem bak.. Yahut yine çok seyrek erkek sohbetlerinde 1-2 şişe bira belki... Hepsi o... Şimdilik en azından..

Şahsen o tatlı kızla, kanepede sarmalaşıp-yahut terasta boşluğa bakıp susarak, sakız aromalı çamlıca gazoz içmeyi tercih ederim..

Bende böyle bir cinsim.. ne yapayım:( normal kabul edilmek için ben olmaktan çıkamam.. istesem de beceremem; eğreti durur yaptıklarım..

Değerli yorumlarınız için hepinize teşekkür ediyorum...

penelope dedi ki...

"budur " var mı? varmıdır acaba? ben de merak etmıyor değilim.bilmem temizsin bence.ben övüldüğünde kızaran bi adama temiz diyorum..ya da gözlerinin içine içine bakan hatun "kirpiklerinde uzunmuş "bıdıbıdıbıdı dediğinde kafasını kaldırıp bakmaya utanan adam temiz benim literatürümde.ve sevişmek sevmekten gelmiyor biliyorum artık: her ne kadar sevmek fiilinin işteşiyse de..gelmiyor anasını satiimm..sanırım teferruatik bi durum ,anlaşılması metabolizmaya göre durum değiştiriyor.o halde ben yapamayan sen yapan olarak aynı kirliliği hissediyorsak bu bedenin başka temasından kaynaklanan kirlilik hissi değil,bu ruhun boşluğundaki kirlilik ..yani bi boşluktan aşağı düşüyoruz ,sağa sola çarpa çarpa ..serseri mayın gibi misal:)
ama sen..fiziksel kirlilik dediğin şey hayvani bi iç güdünün mecbur kıldığı eylem trafiği..hani iç temizliği bilmem ne dalga dubara ..ayırmayayım da bunu ben ...ufff..anla be: sevdiğim tarafın temiz tarafın ki bu tamamın oluyor..
saçmalamayın bee: aşk ilanı milanı değil ..ne fesatsınız lan.

nesobaby dedi ki...

vayyy facebook hesapları açmalar
popülerim diyorsunnnn :)
benim tekilayla kötü anılarım var ağzıma bile deyemez o uyuz

Şımarık Kız dedi ki...

Merak, bütün kötülüklerin anası ise tekila da büyük teyzesi Öküz'cüm.... :)