9 Nisan 2010 Cuma

Kiiiirpik

Kirpiklerinin gözlüğünün camına değmesinden huylanan başkaları da var mıdır acep?

Uzunmuş kirpiklerim.. nasıl dikkat eder, nereden görürsünüz böyle abidik gubidik şeyleri anlamam ki.. Kirpiklerimi mi inceliyorsunuz lan? Elin kadını söylemese, bir 30 yıl daha farketmeyeceğim!

(psikopat meraklılar not edin bak.. gözlüğü varmış öküzün.. kirpikleri de uzun.. robot resimleri şekillendirirsiniz artık:P)

33 yorum:

Aslı dedi ki...

Kırk yılda bir bir gözlük alıp takmaya çalıştığımda benim de kirpiklerim değmişti ve acayip rahatsız olmuştum.
Uzun-kısa ayrımını düşünmeden "ulan gözlük alışamayacağım sana" çıkarımından öteye de gidememiştim.

Ancaak uzun kirpik güzel bir şeydir, elin kadını gözlerine bakmış ve görmüş. Bence güzel bakmış sana, kızma ona!

Sokak Kedisi dedi ki...

Aslı haklı valla güzel bakmış elin kadını :))

Üstüne bi de dile getirip "kirpiklerin uzun" derken aslında "kirpiklerin güzel" demiş elin kadını :))

öküz dedi ki...

@Aslı: Yok be yahu, niye kızayım.. Dalga geçiyorum.. "Ayak üstü nelere dikkat etmiş kadın" diye şaşırdım sadece:)

Güzel bakmış tabi.. ötesinde; bir kadının beğenisini paylaşması pek alışıldık değildir bilirsin.. büyük tevazu örneği..saolsun:P (da, ne bileyim ben kirpiğin uzunu mu kısası mı makbul)

Teknik bir problem sebebiyle lens kullanamıyorum; fena batıyor..
Mecbur diyelim.. Yakışıyor ama be :P hı?:P

@Sokak Kedisi: Utandırmayınız lütfen.. bir gün içerisinde 2 kırmızı surat sendromu yıpratır bünyeyi..

Pek teşekkür ederim efenim:))

leb demeden... dedi ki...

daha nelere dikkat ederiz be öküz...

ayakkabı bağcıklarını fiyonk mu yapıyor, sadece düğümlemiş mi, yoksa ayakkabının diline filan mı tıkıştırmış

kadeh tutarken serçe parmağını ne kadar havaya kaldırıyor,

şişeden bişi içerken el ağız koordinasyonu nasıl

vs

öküz dedi ki...

@leblebi: Oha! korkutmayın yahu garip öküzü..

şişeden bir şey içerken el-ağız koordinasyonu ne lan:)?

Aslı dedi ki...

Sokak kedisi de doğru demiş :)) Suratın da kızarsın, bir başka elin kadını da ay yanakların ne pembecikmiş der, sevindirir öküzümü, fena mı :))

leb demeden... dedi ki...

ya o burda tarif edilmez ki şimdi...

ama her kadın bilir...



çok merak ediyorsan götür bişiler içmeye :)P

öküz dedi ki...

@Aslı: Bir başka kadın "ay yanakların da ne pembecikmiş" derse, daha çok utanırım gibime geliyor:))

öküz dedi ki...

@Leblebi: abooooooooo :))
(iç ses: ne güzel laftır bu "abooo")

Aslı dedi ki...

Öküzzz :)))) evet ya o nasıl laf öyle, bebek sever gibi :)))

ben dedi ki...

burnunun alnına bağlanan kemiği yok denecek kadar hiçken bir de kirpiklerin uzun olsun o zaman gör sen rahatsızlığı öküzcan.

10 dakikaya bir güneş gözlüğümün camına bulaşan rimelleri siliyorum. neyine senin rimel falan...

öküz dedi ki...

@Aslı: ;)

@Ben(ben değil, o): Abe sekiz ettin beni:) burnunun alnına bağlanan kemiği ne be??? burun kemiği desene şuna; şekilden şekle girdim şurada:))

küfkedisi dedi ki...

leb demeden haklı kirpik ne ki onu daha ilk bakışta görmüştür hatun. daha bir sürü detay var yazmakla bitmez :))

öküz dedi ki...

@Küfkedisi: Ondan sonra soruyorlar; sen niye böyle uzaylısın, niye evde kaldın falan diye...

Suratımdaki şaşkın ifadeyi görseniz....

penelope dedi ki...

tırnakları temiz mi..ayakkabıları temiz mi..yakası gömlek kolları temiz mi..saati yamuk mu :P uyumlu giyiniyo mu..üzerine bişey dökülüp dökülmemesine dikkat ediyo mu..konuşurken göz teması kuruyo mu..gözlerini kaçırıyo mu? kızarıyo mu kızarmıyo mu...dişleri ...aaaauuuww evet dişleri temiz mi:PPPP

gibi işte..kirpik bütün bunlar geçtikten sonra...demek geçmiş:))

kafada oluşan robot resim : hmmmm..çalıştığı yerin yakınlarında telefon kulubesi olmalı...dıtdırıııı dırırırı...bir kurşundan daha hızlı..
(alnında perçem de var mı..kıhkıhkıh)

öküz dedi ki...

@Penelope: vışşşşşş ki ne vışşş...

ayrıca, robot resmimi de pek sevdim ne yalan söyleyeyim:=) aynı ben:))

özgün dedi ki...

Kadınlar için kirpikler çok önemlidir uzun gösteren kıvırttıran 100 kat dolgunlaştıran gibi türlü çeşit rimel çıktı bı yüzden,
eh hayalindeki kirpiği saçı erkekte görünce demeden edemiyor kadın...
aynen eşim de gözlüğünü çıkarınca kızlar hasta olurmuş kirpiklerine diye hava atar neyseki komplekse girmeyecek kadar yoğun kirpikliyim peh :))

RaMa dedi ki...

bende uyuz oluyorum kirpiklerimin gözlüğüme değmesine

simarik ve tembel kiz dedi ki...

Okuzcum, poponda gamze de var mi? Benim farketmem ve kiymetini anlamam vakit almisti epey bir! :)

öküz dedi ki...

@Özgün: vay be.. kirpikleriyle övüneni duymamıştım hiç... enteresanmış:)

@Rama: Değmesinler değil mi? :P Teşekkür ederim:))

@Şımarık: :)) manyak..
iç ses: hakkaten lan; var mıdır ki acep?
iç ses2: yok be yahu.. ne gamzesi; neresine sığacak gamze o poponun..

penelope dedi ki...

son yorumun son cümlesinden yeni bişi daha keşfettim hmmmmm..demek öyle ha..hmmm..italyan mısın bakiim sen:)))ahahahaahaaa..blogdaki daha doğrusu öküzün sayfasındaki kızlarr topumuz sapığız muhahahahaaa..birinin "kral çıplak demesi gerekti.." ........dedim:))

öküz dedi ki...

kıllı benim popom:)) yaramaz size:))))

penelope dedi ki...

iğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğ

öküz dedi ki...

kurban olun siz benim popoma:P

kimoono dedi ki...

ahaha kurban olun popoma diyo. yorumlarına sırf o avatarından dolayı bile gülebilirim öküz.

bu arada kadının bakış mesafesi hakkında yorum yapmayacağım :)) yapmamalıyım. hı hı evet :))))

robot resime ihtiyaç duymayan biri olarak psikopatlara yardımcı olmak isterim (kendimi de böyle sıyırırım aralarından :P )

öküzün gözleri çok güzel. alın kemiği de yuvarlağımsı, çıkık hafiften. böylece profil görüntüsüne hoşluk katılmış. burnu da biçimli. yüzü orantılı. yakışıklı diyebiliriz kendisi için. hoş bir çalışma olmuş.

göbeği de yok. kolları dolgun, hafif kaslı kategorisinden.. fit bir vücüt. (daha da psikopatlaşın diye söylüyorum)

umarım yardımcı oldum sevgili psikopatlar.
o robot resimleri görecem!!! ekran görüntüsü alın

görevimi yaptım madem gideyim ben, başbaşa bırakayım :P

Adsız dedi ki...

delirdiniz mi topluca :)

beyaz dedi ki...

bir kadının farketmesinin nedeni öncelikle şu, biz konuşurken adamın gözünün içine bakarız, ne tepki vereceğini anlamak ve duygularını kestirmek için ondandır bir kadının farketmesi.
bu arad kirpiği uzun erkekler genelde hep beğenilir :) şikayetçi olma. beğenmiş kadın seni

öküz dedi ki...

@kimono: love u, tenk u:P

@adsız: neden olmasın?:P

@beyaz: "kirpiklerin uzunmuş" = "seni beğendim" mi demek? puffffff.. acil öğrenmem lazım şu kadın lisanını...

beyaz dedi ki...

ya tam olarak o olmasa da sende beğendiği bişey var demek ki kirpiklerin :)

leb demeden... dedi ki...

bugün kirpik beğenen, yarın neler beğenmez diye düşün

me öküz. bak fena patlarsın söyliyim

.)))

öküz dedi ki...

dikkat ederim ;)

Günlüğüm dedi ki...

En sinir bozucu gözlük üstünde parmak izi veya tozdur,gözün sürekli oraya takılır herkesin ortasında şaşı şaşı kalırsın.Rezillik

öküz dedi ki...

@Günlük: Gözlük üstü parmak / kirpik izi benim göbek adım bea :(