3 Temmuz 2019 Çarşamba

Öküz'ün Saçma Sapan Seks Hayatı

Vaktiyle bir ayrılık acısını takiben paylaşmıştım 7 gün 7 farklı kadın yazımı. Yememişti tabi; 3ten sonra kaldırmamıştı mide..

Yine huzursuz mide; yine aynı zamazingolar (Ne kadar işe yarıyor emin değilim; ama Tekila'nın yerini Listerine Cool aldı bir tek) ....

Kaçtıkça daha da b.ka batıyor gibiyim... Bugün 7 değil 12-15 desem tutacak neredeyse.

Şu bel altındaki kısmetimin 10da biri işimde olsaydı, yalım olurdu; aşk hayatımda olsaydı, 40 torunlu Maho ağa olurdum sanıyorum.

Seks hayatı kötü çiftler kafa atacaktır eminim; ama, ben ne kadar 'abi ben böyle istemiyorum; 'budur!' dediğim 1 kişi olsun, benim olsun' dedikçe, inadına inadına yağıyor sağdan soldan.. Olabilitesinin yüksek olduğunu düşündüğüm kadınlar nasıl sümüklerini dahi atmıyorsa (ah Pucca; ne sözler kattın lügatımıza!), aksi farzettiğim kadınlar da miyav miyav kafamı nereye çevirsem.

'Yeter lan, ben de insanım!' diye isyan etsem mi diyorum arada; ama hem 'allaaaam noolur ota b.ka kalkmasın şu meled' duamın öylesi(!) kabul oluşu, hem de gözümün/merakımın doymak bilmemesi geliyor aklıma; susuyorum :S

'Diğer her şey b.k gibi giderken, bari seks hayatım iyi olsun' diyebiliyorum.. Ama mutlu muyum; asla..

1 yorum:

Anne Günlüğü dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.