15 Şubat 2019 Cuma

İç Sesler: Prezervatif Mevzu 1

3000 Takma girişiminde prezervatifin doğru yönünü bir kez dahi tutturamamış, tutturamıyor olmanın 40 tur hamama gitse su işlemeyecek derecede müzmin bir cenabet olmanın haricinde, matematik de bir açıklaması var mıdır acep?

Lenser de tam tersi bak.. Onda da her elimi atışımda doğru yönünü buluyorum :S

Not1: Bir şehir efsanesini daha yıkalım yeri gelmişken; Uganda'lı bilim adamlarının Türk denekler üzerinde yaptığı araştırma şöyle diyor: Prezervatif kullanmak istemeyen, 'ay ben sevmiyorum', 'hissetmiyorum'cular erkekten çok kadınlarmış efendim (biz keyif için takıyoruz sanki; prezervatif fetişistiyiz hepimiz; manyağız) .. Tööööbe... Ya ben çok pimpirikliyim, ya da memleketim kadınları (nice plaza beyaz yakalıları, doktorlar vs..) yaygın inanışın aksine çok ama çok rahatlar.. Not2: İşbu deney 3-5 kişiyle değil, gaaaayet kafi(!) sayıda denekle yapılmıştır.

Hiç yorum yok: