8 Şubat 2019 Cuma

Cantinery Zorlu Center

İşle alakalı bir mevzuyu didiklemek üzere memleketim güzide mekanlarından Cantinery Zorlu Center'daydım az önce üzerinize afiyet. Ok, ben izole ve hatta fanus içinde yaşayan bir Öküz'üm(!); orası kesin. Ama ve lakin; e doğma büyüme kadıköy/cadde çocuğuyuz az biraz, biri Mars diğeri Uranüs 2 dünya da değil aradaki fark.

Topantı boyunca suratımdaki şaşkın gülümsemeyi toparlayamadım gitti; durup durup güldüm, durup durup güldüm.. Çok komik yahu ortam; acilen Serkan Altuniğne falan el atmalı yani olaya; o derece..

Herkesin ama herkesin elinde koca koca purolar(herkesin!), yüksek volümlü anlamsız kahkahalar, bakıyorlar mı diye fıldır fıldır dolanan gözler, pazar tezgahına boylu boyuna uzanmışçasına network derdine düşmüş beyaz yakalar, zenginliğini en ön masada paylaşma ihtiyacı duyan kalantorlar ... Üzüldüm lan :) Para da kar etmiyor demek ki bazı şeyler için (anladın sen onu:P)..

Bir de yanından geçen otobüste tıklım tıkış gidenleri görünce ezilip-büzülenler var hayatta... Pieehh... Uranüs dedikleri bura mı yoksa? Kahrolası Mars'lılar :)

Hiç yorum yok: