12 Ekim 2016 Çarşamba

Hasta Kadın Şehveti

Hasta sevgilinizin ısrarlı öpüşme girişimiyle muhattap olmayanınız yoktur sanıyorum.. Kadın grip; salya sümük yatıyor evde.. Başka zaman 'off amma ayısın öküz!' kafasındaki kadın, 2 bulaşıcı virüs aldı mı oluyor sana sex bomb.. Bir fotoğraflar, bir davetler, bir 'gel gel'ler, bir 'erkegim benim; kıllı tekem!'ler sorma gitsin..

Dışarıda, sokakta da bu böyledir bak.. Az önce sildiği burnuna aldırmadan, şapır şupur öpmeye çalışır ısrarla..

İç ses: La bi git!

Hani normalini bilmesem, 'kadın iştahlı işte' diyeceğim; ama alakası yok.. 'Ay ben gribim, bulaştırmayayım sana' diyen istisnasını vallahi görmedim henüz..

Hani hastadır, doktora/acile getirirsin (götürürsün mü?) Yahut halsizdir; yemek yaparsın vs... Bu öyle değil ki.. Yatağının başında dağ olmuş sümüklü peçeteler, öpücem de öpücem!

Nedir abi sizin derdiniz? Hasta olmanıza aldırmadan yumulan erkek, daha mı 'sizin' oluyor?


2 yorum:

xCoach Incompréhensible dedi ki...

ne var ayol,
iki mutlulk hormonu salgılasın da iyileşsin kadın.

Ahsen Simsek dedi ki...

Ne diyeceğimi şaşırdım öyle kadın görmedim de ben şaşırdım :) Ben hasta olunca eve kapanıp kimseye bulaşmasın diye kapıyı dahi açmıyorum gelmesinler bulaşır da laf ederler diye. Senin sevgiline özel bir durum sanıyorum hiç duymadım çünkü böyle bir şey. Düzgün şekilde anlat istersen bu durumdan hoşlanmadığını çok sinir bozucu çünkü.