19 Kasım 2013 Salı

Nejat Uygur

Çok hakkın var üzerimde; tıpkı jenerasyonum milyonların üzerinde olduğu gibi... Kemal Sunal gibi, Barış Manço gibi..

Şükür ki 1 kez dahi olsa canlı izleme şansı bulmuştum vakti zamanında; şanslı adlediyorum bu konuda kendimi.. Sahnede canlı kanlı izleyememek, 'cibali karakol'una yetişememek, 'halıya basmaa!'yı bilememek ne büyük eksik hayatta... Ne büyük şanssızlık..

Huzur içinde uyu Nejat amca.. Herşey için çok saol.. Çocukluğumuzun, ilk gençliğimizin en güzel, en sıcak renklerindendin; helal et ne olur hakkını :(

Aytunç Altındal'a da pek üzüldüm.. Fenerbahçe'li Lefter'in yanında Denktaş'ın ölümünün kaynaması gibi :S Her ikisine de rahmet diliyorum :/

4 yorum:

çitlembik dedi ki...

Sabah aytunc altindal haberine uyandik aksamina nejat uyguru duydum. Ne cok kayip yasadik boyle bu sene. Allah rahmet etsin.

yazmasam delirirdim dedi ki...

Ne uğursuz bir senedir bu.

Sanat dünyasından da, kendi yakın çevremden de bu sene inanılmaz kayıp yaşadık. 13'ün uğursuzluğu mudur nedir, bitemedi bi'türlü.

butterfly dedi ki...

Aklıma Barış Manço öldüğünde ne kadar ağladığım bi kaç ay sonra büyük deprem olunca da hatırladığımda ne tuhaf hissettiğim geldi..

hakuna matata dedi ki...

halıya basmaaa ! yaa :(( resmen sesi çınladı kulağımda şuan. Nurlarda yatsın güzel ınsan